Конспект заняття з пластилінографії "Вийшла курочка гуляти, свіжої травички подзьобати""

Про матеріал
Заняття для дітей молодшої групи з нетрадиційної техніки зображувального мистецтва – малювання пластиліном
Перегляд файлу

«Вийшла курочка гуляти, свіжої травички подзьобати»

 

Заняття для дітей молодшої групи з нетрадиційної техніки зображувального мистецтва – малювання пластиліном

 

Мета: Вчити дітей малювати "травичку" в техніці пластілінографіі. Продовжувати навчати дітей самостійно відщипувати маленькі шматочки пластиліну від великого шматка. Закріплювати прийоми розмазування, натискання на скачану кульку вказівним пальцем і відтягування її вгору для отримання зображення травички. Розвивати узгодженість в роботі обох рук. Виховувати бажання працювати самостійно.

Матеріал: іграшкова курочка та курчата, картинки з зображенням курчат, аркуш картону з зображенням курчат, зелений пластилін.

Хід заняття:

 

Звертаємо увагу дітей на курочку.

 

Вихователь: Подивіться, дітки, яка гарна курочка до нас прийшла. А хто це пищить пі-пі-пі?

Діти: Курчата!

Показуємо картинки, на яких намальовані курчата.

Вихователь: Правильно, це курочка привела з собою своїх діток-курчат! Тільки щось вони так жалібно пищать? Давайте запитаємо у мами курки, що трапилося?

Виявляється, вийшла курочка зі своїми курчатами гуляти, свіжої трави поклювати ... А травички немає! Давайте допоможемо курчатам, намалюємо їм травичку.

Діти: Давайте.

 

Діти сідають за столи, на яких заздалегідь розкладені заготовки картинок (зображення курчат), пластилін.

 

 

Вихователь: Перш ніж почати "малювати" травичку, ми з вами підготуємо пальчики.

 

Пальчикова гра:

 

Вийшла курочка гуляти,

І травички подзьобати. (стискаємо, розтискаємо пальці рук)

 

А з нею малятка,

Маленькі курчатка. (йдемо пальчиками по столу, як ніжками)

 

Ко-ко-ко, ко-ко-ко,

Не ходіть далеко! (Погрожуємо пальчиком)

 

Землю розгрібайте (загрібаємо ручками),

Зернятка шукайте. (клюємо пальчиками зернятка)

 

З'їли товстого жука,

Дощового черв'яка (погладжуємо животики)

 

Випили водиці

Повненьке коритце (розводимо руки в сторону).

 

Вихователь: А тепер подивіться на столи і скажіть, а чим ми будемо малювати травку?

Діти: пластиліном.

Вихователь: Покажіть мені пальчиком, де ми будемо малювати травку?

Діти показують.

Вихователь: Яким кольором ми будемо малювати травку?

Діти: Зеленим.

Вихователь: А тепер всі разом зі мною почнемо малювати (пояснення і показ, індивідуальна допомога дітям).

Взяли всі зелений пластилін. Відщипнули від нього маленький-маленький шматочок. Скачали між пальчиками. Поклали його поруч з курчам, натиснули на скачану кульку пальцем і розмазали її вгору.

 

Підсумок: Пропонуємо дітям розглянути отримані роботи. Звертаємо увагу, яка густа трава у нас вийшла, як раді курочка і курчата, хвалимо дітей.

Оформлення виставки робіт.

 

Після заняття можна пограти в рухливу гру «Квочка з курчатами»

Одна дитина — «курка», друга — «кіт», решта — «курчата». Діти промовляють вірш, супроводжуючи його відповідними діями.

Вийшли крихітки курчата,
(виходять «курчата»)
З ними курочка чубата.
(До них підходить дитина-«курочка».)
«Ко-ко-ко! — засокотіла, —
Не відходьте, дітки милі!»
А на дворі край воріт
(на протилежному боці кімнати «спить» «кіт»)
Спав на лаві кіт-воркіт.
Очі витріщив він: «Няв!»
(«Кіт» прокидається.)
За курчатами помчав.
(Женеться за «курчатами»)

«Кіт» ловить «курчат». Той, кого він упіймає, стає «котом», і гра починається знову.

 

 

 

 

Список літератури.

  1. Давидова Г. М. Пластилінографія для малюків. - «Скрипторій», 2003.
  2. Давидова Г. М. Нетрадиційна техніка малювання в дитячому садку. - «Скрипторій», 2008.
  3. Нікітіна А. В. Нетрадиційна техніка малювання. - «Каро», 2008

 

docx
Додано
1 березня
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку