Конспект заняття з рідної природи за програмою "Віконечко" для різновікової групи на тему:"Свійські тварини"

Про матеріал
Конспект заняття містить ігри та вправи на розвиток психічних процесів, загальної та дрібної моторики, дихання. Заняття сприяє розвитку комунікативних здібностей, формуванню ігрових навичок.
Перегляд файлу

Свійські тварини

 

Мета: розширити знання дітей про свійські тварини, особливості зовнішнього вигляду:

кігті – собака, кішка;

грива – кінь;

копита – кінь, корова, коза; свиня;

хвіст – кінь, корова, кіт, собака; свиня;

роги – баран, коза, корова;

чим харчуються, які подають голоси; розвивати зорове і слухове сприйняття, загальну і дрібну моторику, увагу, пам’ять, мислення, мовлення; вправляти дітей в орієнтуванні у просторі, звуконаслідуванні.

Обладнання: макет сільського двору, їжа для тварин ( сіно, трава, буряк, кісточка для собаки, мишка, молоко для кота, кропива, відерце з водою), іграшкові тваринки та їх іграшкові дітлахи), камінчики, дерев’яні пластини; ємність з піском; роздатковий матеріал.

1. Створення позитивного настрою

Ми дуже любимо, коли до нас приходять гості. Подивіться, скільки їх тут у нас багато. Щоранку ми говоримо один одному доброго ранку! Давайте скажемо ці чарівні слова нашим гостям.  

- Доброго ранку! А тепер привітайтеся  зі мною. Можна це робити носиками, щічками, долоньками, за ручку. Який настрій маєте? Посміхніться один одному.

2.  Бесіда з дітьми.

-  А чи любите ви ходити в гості?

-  До кого виходите?

     Сьогодні до себе на гостину нас запросила бабуся Марфа, яка хоче вас познайомити зі своїми улюбленцями і прохала, щоб ми допомогли їй по господарству, але бабуся живе в іншому селі, йти до неї далеко, тому нам потрібно їхати.

- На чому поїдемо?

- Хто буде водієм?

     Заходимо до автобуса, займаємо місця, а я буду підказувати дорогу. Поїхали, їдемо прямо, наліво, направо, …зупиняємося. Нарешті ми приїхали, відчуваєте, яке повітря у селі? Чисте, свіже. Давайте подихаємо на повні груди.

             Дихальна вправа ( вдихаємо носиком – руки вгору, видихаємо – руки вниз)

                                                                     ( повторюємо 3-4 рази)

      Аж ось і бабуся Марфа нас зустрічає. Давайте, привітаємося. Цікаво, які ж улюбленці у бабусі? Готові до знайомства з ними? Увага! Хто це?

 Бесіда

 - Давайте назвемо, кого ми бачимо у бабусиному дворі ( перераховують по черзі)

- Давайте уважно розглянемо ці тваринки, беріть у ручки. 

- Назвіть, яка тваринка має хвіст?

- Назвіть, у яких тваринок хвіст довгий?

- Назвіть, у яких тваринок хвіст короткий?

- Які тваринки мають копита?

- Хто має роги? 

- Яка тварина має гриву?

 - Хто має гострі кігті?  

           Пальчикова вправа «Пазурі» ( У котика – лапки, на лапках – дряпки, лапоньки –                 м’якенькі, пазурі – гостренькі)

- Так хто є домашніми улюбленцями бабусі?

     Ці тварини живуть біля людей, вони за ними доглядають, тому називаються свійськими тваринами.

        Погляньте, діти, тваринки у бабусі сумні, бабуся говорить, що вони сумують за своїми дітлахами. Послухайте, які ігри підготувала бабуся для вас.

     Гра « Відшукай маля»

     І група  (знаходять тварин і їх дітлахів серед картинок, називають їх)

     ІІ група ( знаходять дітлахів тваринок у піску, називають їх)   

Молодці, малята, справилися ви і з цим завданням. А зараз від роботи трішки відпочинемо і порухаємося.

                                       ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

       Ще невеселі наші тваринки. Мабуть, вони хочуть їсти. Давайте разом нагодуємо наших свійських тваринок.

     Гра «Погодуй тварину»

    Я вам пропоную по черзі назвати , що знаходиться на підносі. Потім взяти  їжу і нагодувати ту тваринку, яка цим харчується харчується.                        

     Молодчики, справилися і з цим завданням. Наші тваринки хай смакують, не будемо їм заважати. Діти, улюбленці бабусі можуть говорити. Я вам пропоную пограти у гру « Чий це голос». Ви уважно слухаєте голос тваринки і називаєте її.

   Молодці! І з цим завданням поралися. Наостанок я вам пропоную допомогти бабусі у облаштуванні її обійстя. Давайте викладемо стежечки від її хати до будиночків тваринок, щоб бабуся не забруднювала собі взуття.

    Гра на розвиток дрібної моторики рук « Я – маленький помічник»

Молодці! І з цим завданням справилися. Діти, ви  звернули увагу на кількість квітів на бабусиному обійсті?

Дихальна вправа «Квіти» ( вдихніть запах квітів, видихніть і скажіть: «Чудово пахнуть квіти»)

  Все, нам час повертатися до садочка, попрощайтеся з бабусею. Сідаємо в автобус.. Поїхали.

         Бесіда з дітьми

- Чи сподобалося вам у бабусі?

- Які ж улюбленці живуть поруч з бабусею? Кого запам’ятали?                 

РИТУАЛ ЗАКІНЧЕННЯ ЗАНЯТТЯ.

«Коло друзів». Стоячи у колі, взятися за руки, потиснути їх , подивитися по черзі один на одного.

Ось скінчилась наша гра.

Все, прощатися пора.

Будем завтра зустрічатись,

В нові ігри будем гратись.

                                         Дякую за заняття. До зустрічі.

docx
Додано
16 березня 2020
Переглядів
1609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку