Конспект заняття з сенсорного розвитку для дітей раннього віку з використанням інноваційних технологій

Про матеріал
Конспект заняття з сенсорного розвитку для дітей раннього віку з використанням інноваційних технологій "Подорож до лісу"
Перегляд файлу

Конспект заняття

з сенсорного розвитку

для дітей раннього віку

«Подорож до лісу»

Мета: закріпити в дітей знання про основні кольори; учити добирати предмети за кольором; розвивати вміння порівнювати предмети на дотик, за величиною; розвивати відчуття кольору, увагу, мислення, пам’ять, сенсорні уявлення, орієнтацію у просторі; формувати у дітей пізнавальний інтерес до природного довкілля; виховувати бажання допомагати та піклуватися про інших.

Матеріал: відео про тварин, про зиму, фізкультхвилинки; шишки, горішки, кошики різного розміру; дидактичні ігри «Полікуємо ведмедика», «Підбери помпончик до шапочки», «Прикрась рукавичку».

Хід заняття

І. Підготовча частина

Вихователь:       Дітки, подивіться, сьогодні до нас завітали гості, давайте з ними привітаємося! Доброго дня!

Діти: Доброго дня!

Підніміть-но оченята

І погляньте навкруги:

До нас гості завітали,

Привітаємо їх ми.

До гостей всі поверніться

І раденько усміхніться,

І пошліть їм в подарунок

Повітряний поцілунок.

(Діти повертаються до гостей і посилають їм повітряний поцілунок).

2. Діти, я запрошую вас на прогулянку до лісу.

Туп-туп, туп-туп

До лісочка діти йдуть.

Не біжать і не кричать

Ніженьками тупотять.

(Перегляд відеоролика «Що відбувається у зимовому лісі»)

  • Малята, яка зараз пора року? (Зима). Доріжки до будинків для звіряток засипало снігом. Давайте допоможемо, розчистимо доріжки.

Сенсорна гра «Розчистимо доріжку від снігу».

(у кожної дитини на підносі насипана манна крупа, на якій діти розчищають стежку для тварин, повторюючи за вихователем)

3. Вихователь звертає увагу на купу «снігу» у групі.

- Тут хтось є? Хто це? (білочка)

- Доброго ранку, білочко. А чому ти плачеш?

- Дітки, білочка несла шишки і горішки в торбинці і розсипала їх. А давайте білочці допоможемо і позбираємо шишки та горішки. Яка шишка на дотик? А горішок?

Отже давайте шишки зберемо у великий кошик, а горішки – в маленький.

Дид. гра «Збери шишки і горішки».

(діти збирають шишки і горішки в кошики)

- Молодці малята. Білочка дякує вам. А нам час далі йти. Давайте білочці скажемо «До побачення»

4.

Туп-туп, туп-туп

По лісочку діти йдуть.

Не біжать і не кричать

Ніженьками тупотять.

- Ви чуєте хтось плаче? Хто це? (ведмедик)

- Доброго ранку, ведмедику! А чому ти плачеш?

- Дітки, ведмедик дуже швидко біг і впав. У нього з’явилися подряпини, їх треба заклеїти пластиром.

Дид. гра «Полікуємо ведмедика».

(на дошці розміщене зображення ведмедика, у якого ранки кольорові; дітям потрібно підібрати пластир відповідного кольору)

- Дякую вам, дітки. Ну ось і ведмедику ми допомогли. Підемо далі гуляти.

5.

Туп-туп, туп-туп

По лісочку діти йдуть.

Не біжать і не кричать

Ніженьками тупотять.

- А хто це сидить під ялиночкою? Хто це? (зайчик)

- Доброго ранку, зайчику. Чому ти такий сумний?

- Дітки, зайчику сумно, давайте спробуємо його розвеселити. Давайте потанцюємо із зайчиком.

Фізкультхвилинка (з лего) «Зайці танцювали».

- Зайчик дякує вам, він став веселий. А нам час іти далі.

6.

Туп-туп, туп-туп

По лісочку діти йдуть.

Не біжать і не кричать

Ніженьками тупотять.

- А хто це сидить під ялиночкою? Хто це? (вовк)

- Доброго ранку, вовчик. Чому ти такий сумний? Вовк сумний, тому що він замерз. У нього немає рукавичок. Допоможемо вовку?

Дидактична гра «Прикрась рукавичку».

(у кожної дитини картка, на якій зображена маленька та велика рукавичка; дітям потрібно підібрати великі прикраси для великої рукавички, а маленькі – для маленької)

7.

  • А ще, можна йому шапочку подарувати. Тільки у неї немає помпончика. Давайте прикріпимо.

Дидактична гра «Підбери помпончик до шапочки».

(діти обирають для своєї шапочки помпончик відповідного кольору, закріплюють його за допомогою прищіпки)

  • Вовчик дякує вам, і говорить «До побачення».
  • Малята, нам уже час повертатися в садочок.

8. Підсумок.

- Куди ми подорожували? Кого ми зустріли в лісі?

docx
Додано
26 квітня 2023
Переглядів
1823
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку