Конспект заняття "Здоров'я. Здоровий спосіб життя"

Про матеріал
Заняття для дітей середнього дошкільного віку. Мета: продовжувати вчити дітей називати частини тіла людини, визначати функціональне значення органів тіла. Розкрити дітям значення вітамінів для організму людини. Збагатити знання дітей про гігієну та здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

Конспект заняття для дітей середнього дошкільного віку

«Здоров’я. Здоровий спосіб життя»

Мета: продовжувати вчити дітей називати частини тіла людини, визначати функціональне значення органів тіла, їх взаємозв’язок в організмі, стежити за своїм тілом. Виховувати свідоме ставлення до здоров’я. Розкрити дітям значення вітамінів для організму людини, розширити знання дітей про овочі, продовжувати розрізняти їх закритими очима на дотик. Формувати бажання зростати здоровими та спритними. Збагатити знання дітей про гігієну та здоровий спосіб життя.

Вихователь: Діти, послухайте загадку:

                  Коли його маємо, то про нього не дбаємо,

                  А коли втрачаємо, про нього згадаємо. (Здоров’я)

Вихователь: Правильно, це - здоров’я. Здоров’я – це правильна, нормальна діяльність організму. Які показники здоров’я вам відомі? (Міцний сон, бадьорий настрій, гарний апетит, відмінне самопочуття).

Вихователь: Давайте визначимо, що допоможе нам бути здоровими. (Ранкова гімнастика, прогулянки, купання, спорт, ігри, здорова їжа, чистота).

Вихователь: Що для здоров’я корисно? Бути… (Охайними, добрими, ввічливими).

Вихователь: уживати… (корисну їжу).

Вихователь: Гуляти… (на свіжому повітрі).

Вихователь: Багато… ( рухатися).

Вихователь: Малята, до нас завітає гостя, але відгадайте загадку.

Живе в густому лісі,

Хвіст пушистою дугою,

Вам знайомий звір такий?

Гострозубий, темноокий,

По деревах любить лазить!  (Білка)

Вихователь: Давайте покличемо білочку.

Білочка, до нас іди!

І зарядку розпочни!

Білка: А я білочка руденька!

           Добрий день я всім кажу.

           Я люблю горішки, і гриби, і шишки.

           Подарую я вам шишки,

           А ви шишечки беріть і зарядку розпочніть!

Вихователь:  Всі на зарядку!

(Діти разом з білкою роблять зарядку).

Білка: Якщо дитина бігає і грається, то їй здоров’я усміхається!

Вихователь: Зарядка прогнала сон, подарувала нам гарний настрій, зміцнила м’язи, загартувала організм.

Вихователь: Білочко, залишайся з нами. Малята, давайте розкажемо, як доглядати за своїм тілом!

Вихователь: Діти, розкажіть з чого складається наше тіло. (Театральна ширма, на ній плакат «Будова тіла». Діти підходять по черзі та розповідають.)

Вихователь: Малята, а давайте розкажемо, що для чого нам потрібно.

Вправа «Що для чого нам потрібно»

(За ширмою дзвонить будильник).

Лисиця: Ой, хто – небудь допоможіть, цей будильник заберіть! Ой не хочеться вставати, люблю довго я поспати. (Виходить з подушкою, рукою зачісуються).

Білка: Бруднуля ж ти, Лисиця!

Лисиця: Та не дуже і брудна. А навіщо часто митись?

Білка: Ти не знаєш? У нас є помічники, які допомагають нашому тілу. Діти, чи знаєте ви, що це за помічники, які допомагають нашому тілу?

Загадки вам допоможуть згадати!

  1. Мию, мию без жалю, мию, мию там де брудно, а купатись не люблю, бо від того худну (Мило)
  2.  Зуби є, а рота немає (Гребінець).
  3.  Гумова гумка все гуля по спині, і поки вона гуляла, спинка рожевою стала (Мочалка).
  4.  Яким ти є, таким покаже, і без слів про все розкаже (Люстерко)
  5.  Він м’якенький і пухкенький, для тільця – миленький, після водиці мені знадобиться (Рушник).

Білка: Молодці, відгадали загадки, а тепер складіть пазли і назвіть предмети особистої гігієни. (Діти складають пазли)

Лисиця: Ой, не хочу я хворіти, буду руки та обличчя мити!

Лисиця: Тепер гарно себе я почуваю! Мені їсти захотілося! Я дуже люблю тортики, варення, напої, цукерочки – пригощайтеся!

Вихователь: Постривай, будь-ласка, солодощі, звісно, це смачно, але якщо їсти їх забагато, то це здоров’я не додасть, а навпаки – людина часто хворітиме.

Лиска: А я ще дуже люблю їсти шаурму, піцу, сухарики та чіпси. А ви, малята? (Відповіді дітей).

Вихователь: Малята, давайте програємо в гру і з’ясуємо, які корисні продукти, а які шкідливі.

Дидактична гра «Що корисно, а що ні»

Вихователь: Малята, скажіть, які продукти допомагають вам зростати? (М’ясо, молоко, кефір, риба, яйця)

Вихователь: Які дають енергію? (Гречка, буряк, морква, хліб, яблука, груші).

Вихователь: Які продукти зігрівають наше тіло? (Вершкове масло, олія, сало, маргарин).

Вихователь: Щоб здоровим підростати, треба в їжу уживати овочі і фрукти, в них багато вітамінів.

Лисиця: Чи зможете відгадати загадки та знайти їх закритими очима?

  1. Сидить дівчина в коморі, а коса її надворі (Морква)
  2.  Стоїть півень на грядках, у червоних чобітках (Буряк)
  3.  Під землею птиця кубло звела і яєць принесла (Картопля)
  4. Без вікон, без дверей, повна хата людей (Огірок)
  5.  Одежин багато маю, така в мене вдача, той, хто мене роздягає, той частенько плаче (Цибуля).

Вихователь: Малята, а відгадайте ще одну загадку:

Я салатик вітамінний, і на смак я теж відмінний,

Бурячок і картоплинка, огірочок і морквинка,

Все змішалося в мені, пригощайтеся, малі!

Хто я – зовсім не секрет, я – салатик… (вінегрет). 

Вихователь: Давайте приготуємо вінегрет і пригостимо Лисицю та Білочку (Діти миють руки, одягають фартушки).

(Самостійна практична робота, діти готують салат).

Вихователь: Всі малята залюбки швидко порізали картоплю, моркву, буряк, цибулю, огірок. Посолимо страву, додамо олійки, перемішаємо та пригостимо наших гостей.

(Діти миють руки, знімають фартушки)

Лисиця: Дякую, дітки, я сьогодні багато корисного дізналася про продукти, тому надалі намагатимусь не вживати тих, що шкодять здоров’ю. До побачення, малята!

Вихователь: Щоб росли усі ми дужими, не будемо до себе байдужими, своє тіло будемо берегти. До побачення!

 

docx
Додано
16 травня
Переглядів
441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку