Заняття - гра "У пошуках Сонечка"

Про матеріал
Заняття-гра для дітей молодшого дошкільного віку. Мета: формувати елементарні уявлення про тісний взаємозв'язок в природі. Підвести дітей до розуміння, що всьому живому на Землі потрібна вода та світло. Розвивати дрібну моторику рук, допитливість.
Перегляд файлу

Заняття – гра для дітей молодшого дошкільного віку

«У пошуках Сонечка»

Мета: формувати елементарні уявлення про тісний взаємозв’язок в природі. Підвести дітей до розуміння, що всьому живому на Землі потрібна вода і світло. Розвивати дрібну моторику рук, допитливість.

Обладнання: іграшки: собака, білка, їжак, силует сонця, хмарки, лійка з водою, миска, причіпки, силует їжака, кошик, горіхи, шишки, різнокольорові парасольки та краплинки, декорації дерев, будинку.

Хід заняття

Вихователь: Добрий день, малята! Коли я йшла сьогодні до вас, то зустріла песика. Він шукає Сонечко. Ходімо разом з ним!

(Лунає весела музика, діти йдуть у подорож).

Зустріч з Їжачком.

Вихователь: Їжачку, привіт! Ми Сонечко шукаємо, ти не знаєш, де воно живе?

Їжачок: Я не знаю, де Сонечко. У лісі без нього стало темно, і я розгубив свої колючки. Допоможіть мені, малята, їх зібрати, а я допоможу вам.

Гра «Голки для Їжачка» (до силуету їжака необхідно причіпити голки).

(Вирушають в подорож з Їжачком далі)

Зустріч з Білочкою.

Вихователь: Добридень, Білочко! Ти не знаєш, де будинок Сонечка? Білочка: Ні, не знаю. У лісі без нього так темно, що я розсипала свої горішки та шишки. Допоможіть мені їх зібрати, а я піду з вами разом шукати.

Гра «Збери горішки та шишки»

Вихователь: Дітки, погляньте, ось і будинок Сонечка. Але щось тут не так. Чому ж не виходить Сонечко зі свого будиночка? (Воно закрите хмаринкою). Давайте, малята, його покличемо!

Закличка «Вийди, вийди, сонечко»

Вихователь: Малята, Хмаринка дуже сумна, бо вважає, що вона нікому не потрібна, і з нею ніхто не буде дружити, тому вона і ховала від нас Сонечко. Але ж це не так, розповімо їй, для чого вона потрібна.

Запитання дітям:

-         Що падає з хмаринки взимку? (Сніг) А влітку та восени? (Дощ)

-         Кому потрібна водичка?

Вихователь: А ми в групі можемо влаштувати дощик.

Дослідницько – експериментальна діяльність «Як утворюються калюжі»

(Вихователь бере лійку з водою і велику порожню миску. Починає з лійки лити воду в миску, заповнюючи її.  Пояснює, що таким чином утворюються калюжі).

Гра «Знайди краплинці парасольку»

Вихователь: Погляньте, малята, наша Хмаринка відкрила Сонечко. Тепер воно світитиме всім на Землі.

 

docx
Додав(-ла)
ЧЕРТКОВА ІРИНА
Додано
17 травня
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку