Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з різними видами рухів, сформувати у дітей рухові вміння і навички в процесі рухливих ігор та вправ, розвивати швидкість, спритність, координацію рухів; узагальнити уявлення про зиму як пору року; виховувати емоційно - позитивне ставлення до краси навколишньої природи, бажання виконувати фізичні вправи.
Конспект прогулянки (молодша група)
Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з різними видами рухів, сформувати у дітей рухові вміння і навички в процесі рухливих ігор та вправ, розвивати швидкість, спритність, координацію рухів; узагальнити уявлення про зиму як пору року; виховувати емоційно - позитивне ставлення до краси навколишньої природи, бажання виконувати фізичні вправи.
Хід прогулянки:
Діти, ми вийшли на прогулянку, тож привітаймося з природою:
Спостереження за погодою
Мімічна гра «Зима»
-Діти, розкажіть мені, якою вам запам'яталася зима? Зима була різна: тепла і холодна, сердита і добра, сумна і весела, так? Покажіть зиму на своїх обличчях. Спочатку покажіть злу зиму… А тепер сердиту… А тепер відобразьте зиму доброю, усміхненою…
-Скажіть, чи буває зима веселою? Мабуть, тоді коли з неба падають сніжинки.
Оздоровча хвилинка: «Ми сніжинки-балеринки»
Прихід зайчика. Зайчик розповідає, що за зайчатами у лісі ганяється лисиця, а вони не можуть від неї втекти.
Рухлива гра «Підбери зайчику шубку»
Дидактична гра «Одягни зайчика»
Комплекс загально-розвиваючих вправ «Зайчик»
Рухлива гра «Білі зайчики сидять…»
Зайчик дякує дітям за допомогу.
Усміхнемось зайчику: «Ти до нас прийди»,
Усміхнемось друзям: «Бажаємо вам добра»
Хай росте щасливою наша дітвора!