06.02.2019
Конспект уроку польської мови №38-39(7 клас)
Тема: «Kruk i lis» Ignacy Krasicki Leszek Sucomłynow «Kijów Jarosława Iwaszkiewicza: miasto rodzące literaturę»
Мета: cформувати лексичні навички до теми «Jak wiele nas łączy»;
розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;
виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;
створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
Хід уроку
І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).
ІІ Фонетична розминка
Kaczki – cudaczki
Żyły w Szczyrku cztery kaczki ,
to były kaczki dziwaczki.
Szczaw na czczo lubiły,
kosą go kosiły
ІІІ Перевірка домашнього завдання.
ІV Актуалізація опорних знань учнів.
Бесіда:
-Провідміняйте być ланцюжком.
-Провідміняйте mieć ланцюжком.
-Розкажіть все, що знаєте про Narzędnik.
-Розкажіть все, що знате про czas przeszły.
-Назвіть правила перекладу власних назв.
V Оголошення теми та мети уроку.
VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)
1.Mówienie. Ćw.37 st.109
2. Pisanie. Ćw.42,43 st.110-111
3. Czytanie. St.193-200
4. Кіт збирався до роботи (потягуються)
Та завадили турботи: (розводять руки в сторони)
Треба висушить хвоста, (показують "хвіст")
Накрутити вуса,
Почесати живота. (гладять живіт)
І помити писок.
Цілий день такі турботи, (лічать пальцем)
Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою).
V Підсумок уроку.
VI Домашнє завдання.