22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Конспекти уроків польської мови для 7 класу

Про матеріал
Розробка уроків №42-48 для учнів 7 класу. За авторським календарним плануванням та підручником "Język polski dla 7 klasy" Łesia Biłeńka-Swystowycz, Jerzy Kowalewski, Mykoła Jarmoluk"
Перегляд файлу

20.02.2019

Конспект уроку польської мови №42-43(7 клас)

Тема: Rzeczpospolita pod koniec XVI w.. Структура інтернет листів

Мета: cформувати лексичні навички  до теми «W szkole języka polskiego»;

            розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

            виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

            створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Poduszka

Poduszka na twym łóżku poszewkę ma pluszową.

Kwiatuszki i motylki masz tuż

nad swoją głową.

Poduszka na twym łóżku przyniesie ci sen szybki.

Będziesz w tym śnie szybować, potem pływać

jak rybki.

 ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

-Назвіть закінчення минулого часу по особово.

-Назвіть правила перекладу власних назв.

-Co to jest Narzędnik?

-Jalie znacie koncówki Narzędnika?

-Для чого служить часточка się.

V Оголошення теми та мети уроку.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1.Mówienie. Ćw.10 st.118  

2. Pisanie. Ćw.11,12 st.119   

3. Mówienie. Ćw.13,14 st.119 - 120 

4. Тут трава росте висока ,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги —

Не проста у нас дорога.

А тепер ідемо боком —

Із підскоком, із підскоком.

Походили на носочках,

А тоді на п'ятах.

Випростали добре спини

І звели лопатки.

 5. Słuchanie. Ćw.15 st.120

 6. Gramatyka. St.120-122      

 7. Pisanie. Ćw.16-21 st.122 -123 

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завдання.

Ćw.9 st.118

 

 

 

 

 

 

 

27.02.2018

Конспект уроку польської мови №45-46(7 клас)

Тема: Пори року. Julian Tuwim

Мета: cформувати лексичні навички  до теми «W szkole języka polskiego»;

            розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

            виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

            створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Jeszcze deszcze chłodzą leszcze, jeszcze leszcze pieszczą kleszcze.

 ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

-Назвіть закінчення минулого часу по особово.

-Назвіть правила перекладу власних назв.

-Провідміняйте займенник siebie.

-Назвіть закінчення в ім. і прикм. Р.В.

-Для чого служить часточка się.

V Оголошення теми та мети уроку.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1.Do słownika. St.124  

2. Gramatyka. Dopełniacz.

3. Pisanie. Ćw.22 st.124   

4. Тут трава росте висока ,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги —

Не проста у нас дорога.

А тепер ідемо боком —

Із підскоком, із підскоком.

Походили на носочках,

А тоді на п'ятах.

Випростали добре спини

І звели лопатки.

 5. Słuchanie. Ćw.23 st.124-125

 6. Mówienie. Ćw.24,25,26 st.125 - 126

 7. Gramatyka. St.126-127      

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

06.03.2018

Конспект уроку польської мови №47-48(7 клас)

Тема: Tyle spraw do załatwienia. Плани на завтра

Мета: cформування лексичні навички  до теми «W szkole języka polskiego»;

            розвивання мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

            виховування працьовитість, увагу, спостережливість;

            створення комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Jeszcze deszcze chłodzą leszcze, jeszcze leszcze pieszczą kleszcze.

 ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

-Назвіть закінчення минулого часу по особово.

-Назвіть правила перекладу власних назв.

-Провідміняйте займенник siebie.

-Назвіть закінчення в ім. і прикм. Р.В.

-Для чого служить часточка się.

V Оголошення теми та мети уроку.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1.Do słownika. St.133,134,135,136

2. Czytanie. St.133-134

3. Mówienie. Ćw.1 st.134-135  

4. Fizminuta. Kolana-pięty.

5. Czytanie. St.135

 6. Mówienie. Ćw.3 st.136

 7. Słuchanie.Ćw.4  st.136-137 

8. Mówienie. Ćw.9 st.138-139

9.Pisanie. Ćw.11 st.139

10.Gramatyka. St.139-140

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завдання.Ćw.6 st.138,ćw.10 st.139,wyuczyć słowa ustnie.

 

 

docx
Додано
19 лютого
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку