28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Конспекти уроків для 9 класу

Про матеріал
Оновлена розробка уроків №34-39,58-59 для учнів 9 класу. За авторським календарним плануванням та підручником "Język polski dla 9 klasy" Łesia Biłeńka-Swystowycz, Jerzy Kowalewski, Mykoła Jarmoluk"
Перегляд файлу

23.01.2019

Конспект уроку польської мови №34-35 9 клас

Теmat. Polska w Unii Europejskiej.Partnerstwo Wschodnie

Мета : cформувати лексичні навички  до теми « Polska w Unii Europejskiej »;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: ознайомлення з новим ЛО та формування лексичних навичок усного мовлення і читання.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Jerzy nie wierzy, że na wieży jest gniazdo nietoperzy.

3.Повідомлення теми і мети уроку

Бесіда:

1. Назвіть сполучники сурядності в польській мові.

2. Що можете розказати про іменники із закінченням um.

3. Назви види речень в польській мові, наведи приклади.

4. Переліч правила написання частки би в польській мові.

5.Виправте речення Nam trzeba iść do domu.

ІІ. Формування мети й завдань уроку

Do słownika:

dąży – прагне

stowarzyszeniowa – асоціативна

strefy – зони

układ – система

prędkości – швидкостей

uchodźców – біженців

zakładać – засновувати

Ateny – Афіни

udać się – відправитись

zyskała – отримала

relacjach – зв’язках

kwesta – збір

duma – гордість

rzędu – уряду

składka – преміум

marudź – скигли

tożsamość – ідентичність

ustawodawstwo – законодавство

wyłonić – видвинути

zagdnień – проблем, питань

reprezentujący – представлений

odmienić się – переломитись

płeć - стать

ІII. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1. Czytanie. St.99-101

2. Mówienie. Ćw. 1 st.101

3. Czytanie. Ćw.4 St.102

4. Pisanie. Ćw. 5 st.102-103

5. Mówienie.Ćw.6 st.103-104

6. Czytanie.Ćw.8 st.104

7. Mówienie.. Ćw.9 st.104

8. Gramatyka. St.105-106

9. Pisanie. Ćw.12st.107

10. Słuchanie.Ćw.13 St.107-109

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання

Ćw.10 st.106, wyuczyć słowa(ustnie)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.01.2019

Конспект уроку польської мови №36-37 9 клас

Теmat. Заповнення анкети. Спортивна статистика

Мета : cформувати лексичні навички  до теми « Polska w Unii Europejskiej »;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: ознайомлення з новим ЛО та формування лексичних навичок усного мовлення і читання.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Jerzy nie wierzy, że na wieży jest gniazdo nietoperzy.

3.Повідомлення теми і мети уроку

Бесіда:

1. Назвіть сполучники сурядності в польській мові.

2. Що можете розказати про іменники із закінченням um.

3. Назви види речень в польській мові, наведи приклади.

4. Переліч правила написання частки би в польській мові.

5.Виправте речення Nam trzeba iść do domu.

ІІ. Формування мети й завдань уроку

Do słownika St.110-112

ІII. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1. Mówienie.. Ćw.23 St.114-115

2. Czytanie.. Ćw. 24,25 st.116-117

3. Pisanie. Ćw.26,27,28,29 st.117-118

4. Czytanie.Ćw.30 st.119

5. Gramatyka. St.119

6.Pisanie. Ćw.31,32,33,34,35 st.120-121(відео)

7. Do słownika:

los – доля

lamparta – леопард

piernik – імбирний пряник

próżnuje – ліниться

plonów – прибутків

drwiny - насмішки

8. Mówienie.. Ćw.36 St.121-122

9. Słuchanie. Ćw. 37 st.122-123

10. Pisanie. Ćw.38 st.123

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання

Ćw.18 st.112, wyuczyć słowa(ustnie)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

06.02.2019

Конспект уроку польської мови №38-39 9 клас

Теmat. Отилія Єджейчак. Sto lat Niepodległości

Мета : cформувати лексичні навички  до теми « Polska w Unii Europejskiej », «Sto lat Niepodległości»;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: ознайомлення з новим ЛО та формування лексичних навичок усного мовлення і читання.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Jerzy nie wierzy, że na wieży jest gniazdo nietoperzy.

3.Повідомлення теми і мети уроку

Бесіда:

1. Назвіть сполучники сурядності в польській мові.

2. Що можете розказати про іменники із закінченням um.

3. Назви види речень в польській мові, наведи приклади.

4. Переліч правила написання частки би в польській мові.

5.Виправте речення Nam trzeba iść do domu.

ІІ. Формування мети й завдань уроку

Gramatyka. St.119

ІII. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1. Mówienie.. Ćw.41,42 St.124

2. Gramatyka. St.125

3. Pisanie. Ćw.45 st.126

4. Gramatyka. St.126

5. Pisanie. Ćw.47,48,49,50 st.127

6.Czytanie. St.128-130

7. Do słownika:

dołki – свердловини

drwiny – знущання

st.129

8. Mówienie.. Ćw.1,2,5 St.130-131

9. Słuchanie. Ćw. 6 st.131-132

10. Czytanie. Ćw. 7 st.132

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання

Ćw.43 st.124-125, wyuczyć słowa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.04.2019

Конспект уроку польської мови №58-59 9 клас

Теmat. Stanisław Wyspiański «Wesele». Kontakty ponad granicami

Мета : cформувати лексичні навички  до теми « Polska regionów. Kontakty ponad granicami »;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: ознайомлення з новим ЛО та формування лексичних навичок усного мовлення і читання.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

https://img1.demotywatoryfb.pl/uploads/201504/gallery_1429815726_284068.jpg

3.Повідомлення теми і мети уроку

Бесіда:

1. Co wiesz o zdaniach złożonych podrzędnich okolicznikowych?

2. Co wiesz o czasownikach na -ąć?

3. Co wiesz o zdaniach złożonych podrzędnich dopełnieniowych?

4. Co wiesz o Wołaczu?

5. Co wiesz o czasownikach na -eć?

ІІ. Формування мети й завдань уроку

Czytanie. St.231-238,196-197

ІII. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1. Pisanie. Ćw. 1,2 st.198

2. Mówienie. Ćw. 3 st.198

3. Pisanie. Ćw. 4 st.198

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання

Виконати тест.

Повідомте учням

Код доступу 392577

Попросіть учнів використати цей код, 
відкривши посилання
join.naurok.ua