19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Конспекти уроків польської мови для 9 класу

Про матеріал
Оновлена розробка уроків №45-46 для учнів 9 класу. За авторським календарним плануванням та підручником "Język polski dla 9 klasy" Łesia Biłeńka-Swystowycz, Jerzy Kowalewski, Mykoła Jarmoluk"
Перегляд файлу

07.02.2018

Конспект уроку польської мови №37-38 9 клас

Теmat. Спортивна статистика. Отилія Єджейчак

Мета : cформувати лексичні навички  до теми « Polska w Unii Europejskiej »;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: ознайомлення з новим ЛО та формування лексичних навичок усного мовлення і читання.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

W krzakach rzekł do trznadla trznadel: - Możesz mi pożyczyć szpadel?

3.Повідомлення теми і мети уроку

Бесіда:

1. Назвіть сполучники сурядності в польській мові.

2. Що можете розказати про іменники із закінченням um.

3. Назви види речень в польській мові, наведи приклади.

4. Переліч правила написання частки би в польській мові.

5.Виправте речення Nam trzeba iść do domu.

ІІ. Формування мети й завдань уроку

Gramatyka. St.119

ІII. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1. Pisanie. Ćw.31,32,33,34,35 st.120-121(відео)

2. Do słownika:

los – доля

lamparta – леопард

piernik – імбирний пряник

próżnuje – ліниться

plonów – прибутків

drwiny - насмішки

3. Mówienie.. Ćw.36 St.121-122

4. Słuchanie. Ćw. 37 st.122-123

5. Pisanie. Ćw.38 st.123

6. Mówienie.Ćw.39-42 st.124

7. Pisanie. Ćw.43 st.124-125

8.Gramatyka. St.125

9. Pisanie. Ćw.45,46 st.126

10. Gramatyka. St.126

11. Pisanie. Ćw.47,48,50st.127

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання

Ćw.49 st.127, wyuczyć słowa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.02.2018

Конспект уроку польської мови №39-40 9 клас

Теmat. Sto lat Niepodległości. Fryderyk Franciszek Chopin

Мета : cформувати лексичні навички  до теми «Sto lat Niepodległości»;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: ознайомлення з новим ЛО та формування лексичних навичок усного мовлення і читання.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Odrzekł na to drugi trznadel: - Niepotrzebny, trznadlu, szpadel!

3.Повідомлення теми і мети уроку

Бесіда:

1. Розкажіть, що знаєте про знахідний відмінок.

2. Розкажіть, що знаєте про родовий відмінок.

3. Назви види речень в польській мові, наведи приклади.

4. Переліч правила написання частки би в польській мові.

5.Виправте речення Nam trzeba iść do domu.

ІІ. Формування мети й завдань уроку

Do słownika. St.129

ІII. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1. Czytanie. St.128-130

2. Mówienie. Ćw.1,2,5 st.130-`131

3. Słuchanie. Ćw. 6 st.131-132

4. Czytanie. St.132

5. Mówienie.Ćw.8 st.133

6. Czytanie. St.135

7. Pisanie. Ćw.17 ,18st.136

8.Gramatyka. St.136-138

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання

Ćw.9 st.133, wyuczyć słowa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27.02.2019

Конспект уроку польської мови №45-46 9 клас

Теmat. Wrocław – europejska stolica kultury. Aleksander hrabia Fredro

Мета : формування лексичних навичок  до теми «Wrocławeuropejska stolica kultury»;

розвиток мовлення і збагачення словникового запасу учнів;

виховання працьовитості, уваги, спостережливості;

створення комфортних умов для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: ознайомлення з новим ЛО та формування лексичних навичок усного мовлення і читання.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Warszawa w żwawej wrzawie, w Wawrze wrze o Warszawie.

3.Повідомлення теми і мети уроку

Бесіда:

1. Розкажіть, що знаєте про знахідний відмінок.

2. Розкажіть, що знаєте про родовий відмінок.

3. Назви види речень в польській мові, наведи приклади.

4. Переліч правила написання частки би в польській мові.

5.Виправте речення Nam trzeba iść do domu.

ІІ. Формування мети й завдань уроку

Czytanie. St.155-157

ІII. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок 

1. Mówienie. Ćw.1 st.157

2. Czytanie. Ćw. 2,3 st.157-158

3. Pisanie.  Ćw.4 st.158

4. Mówienie.Ćw.5 st.158-160

5. Pisanie. Ćw.8,9st.160-162

6. Mówienie.Ćw.10 st.162

7. Czytanie. Ćw. 11,12 st.162-168

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання

Ćw.6,7 st.160.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.04.2018

Конспект уроку польської мови №57-58 9 клас

Теmat. Веде дискусію правильно. Stanisław Wyspiański «Wesele»

Мета : формування лексичних навичок  до теми «Polska regionów»;

розвиток мовлення і збагачення словникового запасу учнів;

виховання працьовитості, уваги, спостережливості;

створення комфортних умов для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: ознайомлення з новим ЛО та формування лексичних навичок усного мовлення і читання.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Pompka za trąbką, gąbka po trąbce, stąpają z pompką w Górnej Porąbce.

3.Повідомлення теми і мети уроку

Бесіда:

1. Розкажіть, що знаєте про zdanie złożone podrzędnie.

2. Розкажіть, що знаєте про утворення минулого часу в польській мові.

3. Розкажіть, що знаєте про знахідний відмінок.

4. Розкажіть, що знаєте про родовий відмінок..

5.Виправте речення Nam trzeba iść do domu.

ІІ. Формування мети й завдань уроку

Czytanie. St.231-238

ІII. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1. Czytanie. St.155-157

2. Mówienie. Ćw.1 st.157

3. Czytanie. Ćw. 2,3 st.157-158

4. Pisanie.  Ćw.4 st.158

5. Mówienie.Ćw.5 st.158-160

6. Czytanie. St.135

7. Pisanie. Ćw.17 ,18st.136

8.Gramatyka. St.136-138

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання

Ćw.30 st.195, wyuczyć słowa