Проведення контроля читання ( розуміння прочитаного) в 4-7 класах двічі на рік є вимогою програми вивчення англійської мови в початковій та в середній школі. Але як власне перевірити розуміння ? Переказ або відповіді на питання на рідній мові?—якось не солідно, все ж таки ми вчимо англійську. Відповіді на питання по англійські? –Знову проблема—адже на цьому рівні діти ще мають багато проблем з англійською граматикою. Тож ми отримуємо «червону» роботу з якої зрозуміло, шо власне текст ( сюжет і навіть деталі) дитина зрозуміла. Яку оцінку поставити, чи враховувати граматичні і лексичні помилки? Багато вчителів переймалися цією проблемою.
Вихід—завдання, які є серед завдань ЗНО, але яких , на жаль, майже немає в підручниках. Учням пропонуються декілька текстів ( наприклад описи різних людей), і питання—котрий з цих людей має це, цікавиться цим, і так далі. Учні, відповідаючи пишуть номер тексту ( опису), або ім'я людини. При цьому питання може стосуватися як однієї людини , так і всіх. Крім того, лексика в тексті і в питаннях відрізняється. Щоб відповісти правильно учні повинні дійсно зрозуміти текст. Тексти вони мають перед собою весь час і просто змушені перечитувати і думати. Такі завдання розвивають навички критичного мислення.
Завдання, які пропонуються, я використовувала на уроках саме для вказаного рівня.
Контроль читання. Англійська мова. 4 клас Кінець навчального року.
Проведення контроля читання ( розуміння прочитаного) в 4-7 класах двічі на рік є вимогою програми вивчення англійської мови в початковій та в середній школі. Але як власне перевірити розуміння ? Переказ або відповіді на питання на рідній мові?—якось не солідно, все ж таки ми вчимо англійську. Відповіді на питання по англійські? –Знову проблема—адже на цьому рівні діти ще мають багато проблем з англійською граматикою. Тож ми отримуємо «червону» роботу з якої зрозуміло, шо власне текст ( сюжет і навіть деталі) дитина зрозуміла. Яку оцінку поставити, чи враховувати граматичні і лексичні помилки? Багато вчителів переймалися цією проблемою.
Вихід—завдання, які є серед завдань ЗНО, але яких , на жаль, майже немає в підручниках. Учням пропонуються декілька текстів ( наприклад описи різних людей), і питання—котрий з цих людей має це, цікавиться цим, і так далі. Учні, відповідаючи пишуть номер тексту ( опису), або ім’я людини. При цьому питання може стосуватися як однієї людини , так і всіх. Крім того, лексика в тексті і в питаннях відрізняється. Щоб відповісти правильно учні повинні дійсно зрозуміти текст. Тексти вони мають перед собою весь час і просто змушені перечитувати і думати. Такі завдання розвивають навички критичного мислення.
Завдання, які пропонуються, я використовувала на уроках саме для вказаного рівня.
My friend Pavlo and his family live in Kyiv. Pavlo is in the fourth form. He hasn’t got sisters or brothers But he doesn’t feel lonely, because he has got a lot of friends. The family doesn’t live in the city center. They live in a nice place with many shops and a park. Pavlo often goes to ride a bike there. Every weekend the family goes to the city center to visit a cinema or a museum. But Pavlo likes to go to the circus best of all. His grandparents live next to the city. They have got a nice garden and many farm animals: chicken, a cow, geese and a big dog called Sharik. Pavlo likes to visit his grandparents in summer. There is a river in the village and Pavlo often goes there swimming and fishing.
Pavlo always gets 10 and 11 in PE and Nature Studies. But he usually gets 4 and 5 in Maths and Ukrainian. Pavlo’s best friend is a computer wizard and boys play computer games every weekend. After classes Pavlo usually goes to play football with his friends. But in winter they play snowballs or skate.
1. Pavlo lives in a….
a) little town. b) big city c) a village
2. Pavlo lives in a ……
a) nice neighbourhood b) bad neighbourhood. c) next to the city center.
3) His grandparents live in a …..
a) big city. b) village c) a town
4. Pavlo has got …..
a) brothers and sisters b) many friends c) two friends
5. Every weekend the family goes to visit ….
a) theatres , cinemas and museums b) museums, cinemas and a circus c) their grandparents
6. Pavlo likes to go to ……
a) the circus b) to museums c) to the cinema
7. Pavlo …… sport.
a) like b) doesn’t like c) likes
8. He is …… at Nature Sudies.
a) good b) excellent c) bad
9. Pavlo plays computer games …..
a) on Monday, Tuesday and Wednesday
b) On Saturday and Sunday
c) on weekdays
10. Pavlo is ……. in Maths
a) good b) bad c) excellent
11. Pavlo ……. swim.
a) can’t b) can
12. Pavlo knows computer ……
a) very well b) well