за оновленою програмою
№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Зорове сприймання (читання)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
І семестр |
|||||||||||||||||
Тема : «Я, моя сім’я та друзі» 11 годин |
|||||||||||||||||
1 |
|
Давайте знайомитися! |
Привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось |
My name is… Hello! Back to school. Nice to meet you. |
Summer, meet, Is/are/am |
To be в Present Simple |
Вимова розповідних речень |
Впр.3 с. 7 |
Впр.1 с. 6 |
Впр.2 с.6 Впр.4 с. 7 |
|
Впр.5 с. 7 |
|
+ |
|
|
|
2 |
|
Знову до школи. |
Запрошувати та надавати інформацію про об’єкти, описувати об’єкти |
I can see… This/these That/those |
On, under, behind, next to, between |
Прийменники місця |
Вимова розповідних речень |
Впр.4 с. 9 |
|
Впр.1 с. 8 Впр.2 с.8 Впр.3 с.9 Впр.5b с.9 |
|
Впр.5a с. 9 |
|
+ |
|
+ |
|
3 |
|
Знайомство з родиною Паркерів. |
Запрошувати та надавати інформацію про осіб |
A friendly family |
Younger, Elder/older An uncle, an aunt, a nep-hew, a niece |
Ступені порівняння прикметників |
Вимова нових слів |
Впр.1c с. 10 |
Впр.1a с. 10 |
Впр.1b с. 10 Впр.2 с.10 Впр.3 с.11 Впр.4 с.11 |
|
Впр.5 с. 11 |
+ |
|
+ |
|
|
4 |
|
Містер та Місіс Паркери. |
Запрошувати та надавати інформацію про осіб. Описувати осіб |
Always, elegant, a handsome man, a good-looking man |
Handsome, Good-looking, Elegant, pretty |
Прикметники |
Вимова нових слів |
Впр.3 с. 12 |
Впр.2 с. 12 |
Впр.1 с. 12 Впр.4 с.13 Впр.5a с.13 |
|
Впр.5b с.13 |
|
|
+ |
|
|
5 |
|
Полі, Енді та їхня родина. |
Запрошувати та надавати інформацію про осіб. Описувати осіб |
There are… |
|
Ступені порівняння прикметників |
Вимова розповідних речень |
|
|
Впр.1 с. 13 Впр.2 с.14 Впр.3 с.14 Впр.4 с.14 |
|
Впр.5 с.14 |
+ |
|
|
|
|
6 |
|
Місце проживання.
|
Запрошувати та надавати інформацію про місце проживання та адресу |
Where do you live? I live in the… What’s your address? My address is… when did you go there? |
A city, a town, a village, an avenue, a street, a lane
|
Present Simple Tense. |
Вимова нових слів |
Впр.3 с.16
|
Впр.1 с.15 |
Впр.2 с. 15 Впр.4 с.16 |
|
Впр.5 с.16 |
|
+ |
+ |
|
|
7 |
|
Розповідь бабусі про містечко Колчестер. |
Розповідати про прочитане, почуте, побачене. Описувати місця та об’єкти |
Is-was Are-were |
Deep, shallow, narrow, a castle |
Past Simple Tense |
Вимова нових слів |
Впр.2 с. 17 Впр.5a с.18 |
Впр.1a с. 17 |
Впр.1b с.17 Впр.3 с.17 Впр.4 с.18 |
|
Впр.5b с.18 |
+ |
|
|
+ |
|
8 |
|
Минуле та сьогодення міста Лондон. |
Розповідати про прочитане, почуте, побачене. Описувати місця та об’єкти |
Many years ago, today |
Longer, smaller, bigger, wider, narrower, cleaner, dirtier, deeper, shallower |
Ступені порівняння прикметників Present Simple Tense та Past Simple Tense |
Вимова нових слів |
Впр.1 с. 19 |
|
Впр.2 с.19 Впр.3 с.19 Впр.4 с.20
|
|
Впр.5 с.20 |
|
+ |
|
+ |
|
9 |
|
Минуле та сьогодення міста Києва. |
Розповідати про прочитане, почуте, побачене. Описувати місця та об’єкти |
A lot of traffic, There were… |
A shop, Traffic, The traffic lights |
Ступені порівняння прикметників.
|
Вимова розповідних речень |
Впр.1b с.21 |
Впр.1a с. 20 |
Впр.2 с.21 Впр.4 с.22 |
Впр.3 с.22 |
Впр.5 с.22 |
|
+ |
|
+ |
|
10 |
|
Моє місто. |
Описувати місце проживання та визначні місця. |
Ступені порівняння прикметників. С.22 |
Правила написання листа. |
Ступені порівняння прикметників.
|
|
Впр.2 с.23 Впр.3 с.23 |
Впр.1 с.22 |
Впр.4 с.24 |
|
Впр.5 с.24 |
+ |
|
+ |
|
|
11 |
|
Мої враження від міста. Узагальнення матеріалу |
Запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення. |
What‘s your address? What can you see in the streets of your town/ city? |
Was/ wasn’t Were/ weren’t |
Present Simple Tense та Past Simple Tense |
Наголос питальних речень |
|
|
Впр.1 с.24 Впр.3 с.25 |
Впр.2 с.24 Впр.4 с.25 |
Впр.5 с.26 |
|
|
|
|
|
Тема : «Помешкання» 8 годин |
|||||||||||||||||
12 |
|
Де я живу. |
Розповідати про побачене. Розповідати про кімнати в будинку |
To have got, Do you live in a house or in a flat? I live… Where is it? (a city / a town / a village) Do you like to live there? There is/are… |
A country, a city, a village, a living room, a hall, a bedroom, a toilet, a kitchen, a bathroom |
Вживання конструкції There is/are… |
Вимова нових слів |
Впр.1 с.27 |
Впр.4 с.28 |
Впр.2 с.27 Впр.3 с.28 |
|
Впр.5 с.28 |
+ |
|
+ |
|
|
13 |
|
Квартира |
Розповідати про побачене. Описувати кімнату друга |
There is/are, What is there…? Is this room large or small? |
Повторення назв меблів On the left, on the right, opposite, in front of, at, behind, near, in the corner, in the middle, next to |
Прийменники місця in, on, at
|
Вимова нових слів |
Впр.2 с.29 |
Впр.1a с.29 |
Впр.3 с.30 Впр.4 с.30
|
Впр.1b с.29 |
Впр.5 с.30 |
|
|
+ |
+ |
|
14 |
|
Спальна кімната |
Запрошувати та надавати інформацію про предмети у кімнаті. Описувати свою кімнату |
What can you see here? What is your bedroom look? What is there? |
Повторення лексики a bedside, table, a wardrobe, a mirror, to keep |
Вживання конструкції There is/are… Модальне дієслово Can |
Вимова вивчених слів |
Впр.2 с.31 |
Впр.1 с.31 |
Впр.3 с.32 Впр.4 с.32 |
|
Впр.5 с.32 |
|
|
+ |
+ |
|
15 |
|
На кухні. |
Запрошувати та надавати інформацію про предмети на кухні, оцінювати їх. Висловлювати свої враження |
This piece of furniture is in… Is it a sofa? No, it isn’t. Yes, it is. What is your kitchen like? What furniture is there in your kitchen? Where is it? Is there a…? |
Modern, a cooker, a fridge, a dishwasher, a microwave oven, a cupboard |
Вживання конструкції There is/are… Питальні форми та короткі відповіді на них.
|
Вимова нових слів |
Впр.2 с.33 |
Впр.1 с.32 |
Впр.3 с.33 Впр.4 с.34
|
|
Впр.5 с.34 |
|
|
+ |
+ |
|
16 |
|
Робота по дому |
Запрошувати та надавати інформацію про обов’язки по дому. Висловлювати своє ставлення |
What kinds of chores do you usually do? What is Mr Parker doing? |
Chores, Feed, Vacuum, broom, Wash up, Take out, Finish |
Вживання Present Continuous (to be doing smth). Am + ing … now Is + ing … now Are + ing …now |
Особливості інтонації |
|
Впр.1 с.34 |
Впр.2 с.35 Впр.3 с.35 |
Впр.4 с.36 |
Впр.5 с.36 |
|
+ |
+ |
|
|
17 |
|
Домашні обов’язки |
Запрошувати та надавати інформацію про обов’язки по дому. Висловлювати своє ставлення |
I am -ing smth He/ she/ it is -ing smth We/ they / you -ing smth |
…helping about the house now (at the moment) … help about the house every Saturday |
Порівняння Present Simple та Present Continuous
|
Особливості інтонації |
Впр.2 с.37 |
|
Впр.1 с.37 Впр.4 с.38 |
Впр.3 с.38 |
Впр.5 с.38 |
|
+ |
|
|
|
18 |
|
У будинку. |
Описувати та характеризува-ти місце проживання та будинок |
Present Simple Present Continuous c. 37-38 |
ЛО уроку |
Порівняння Present Simple та Present Continuous |
Вимова розповідних речень |
Впр.4 с.40 |
|
Впр. 3 с.39 |
Впр.1 с.38 Впр.2 с.39
|
Впр.5 с.40 |
|
|
+ |
+ |
|
19 |
|
Помешкання. Узагальнення матеріалу |
Висловлювати свої думки |
|
ЛО теми |
|
|
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
|
|
|
|
|
Тема : «Відпочинок і дозвілля» 9 годин |
|||||||||||||||||
20 |
|
Моє хобі |
Запрошувати та надавати інформацію про свої хобі та інтереси. Характеризувати та оцінюва-ти їх. Виражати настрій |
What is a hobby? What do people collect? What do you usually like doing? instrument Have you got…? |
a hobby. playing the musical instrument, painting, making things, take photos paint / draw |
Вживання Present Continuous (to be doing smth) i Present Simple Like + ing Enjoy + ing I like … + ing |
Вимова нових слів |
Впр.1b с.41 |
Впр.1a с.41 |
Впр.2 с.41 Впр. 3 с.41 Впр.4 с.41 |
|
Впр.5 с.41 |
+ |
|
+ |
+ |
|
21 |
|
Пікнік |
Запрошувати та надавати інформацію про уподобання третіх осіб |
Where are the people? The weather is warm today. What does Mr Parker like doing? B: He likes playing the guitar. |
Повторення лексики (ігри, погода) |
|
|
Впр.2 с.43 |
Впр. с. |
Впр.1 с.43 Впр.3 с.43 Впр.4 с.44 |
|
Впр. 5 с.44 |
+ |
|
+ |
|
|
22 |
|
Мої вподобання |
Запрошувати та надавати інформацію про хобі та колекціону-вання. Висловлювати свої враження, думки, ставлення. |
What do you like doing? What is your hobby? I have some hobbies. I like ... |
Лексика з теми Collection, scale modelling |
Вживання Present Continuous (to be doing smth) i Present Simple |
Вимова розповідних речень |
|
|
Впр.1 с.44 Впр.2 с.45 Впр.3 с.45 Впр.4 с.45 |
|
Впр.5 с.45 |
|
|
+ |
+ |
|
23 |
|
Телебачення |
Запрошувати та надавати інформацію про різні телепередачі та час їх виходу в ефір. Виражати настрій. |
Which programmes do you like? I like watching cartoons. Are there any good films on? |
TV guide, a cartoon, a film, a quiz, a sports programme, the news, a football match |
Годинник, прийменники часу at five o’clock, ten minutes to twelve |
Вимова нових слів |
Впр.3 с.47 |
Впр.1a с.46 |
Впр.1b с.46 Впр.2 с.46 Впр.4 с.47
|
|
Впр.5 с.47 |
+ |
|
+ |
+ |
|
24 |
|
Моя улюблена телепередача |
Запрошувати та надавати інформацію про улюблені телепередачі та час їх виходу в ефір. Запитувати про чиєсь враження та висловлювати своє. |
What programme are you going to watch? The film starts at five o’clock. What time do they start? What is the programme about? |
ЛО уроку |
Годинник, прийменники часу |
Вимова розповідних речень |
Впр.3 с.48 |
Впр.1 с.47 |
Впр.2 с.48 Впр.4 с.48 |
|
Впр.5 с.48 |
+ |
|
+ |
+ |
|
25 |
|
Ігри та розваги |
Запрошувати та надавати інформацію про улюблені способи проведення вільного часу. Повідомляти про третіх осіб. Виражати настрій |
I played ..... yesterday What did Oleh do yesterday? |
Chess, table tennis, volleyball, football, hide-and-seek, volleyball, computer games, hopscotch.
|
Past Simple, закінчення –ed і знайомство з неправильни-ми дієсловами to make – made to have – had to swim – swam to ride – rode |
Вимова нової лексики |
Впр.3 с.49 |
Впр.1a с.48 |
Впр.1b с.49 Впр.2 с.49 Впр.4 с.50
|
|
Впр.5 с.50 |
|
|
+ |
|
|
26 |
|
Ігри та розваги. Колекціону-вання |
Запрошувати та надавати інформацію про колекціону-вання. Описувати на характеризува-ти свої колекції та колекції третіх осіб |
My hobby is scale modeling. What does he / she collect? How many items are there in his / her collection? Which item is his / her favourite? When did his / her collections start? |
Лексика з теми |
Past Simple, закінчення –ed Неправильні дієслова to win – won to bring – brought |
Читання закінчення –ed (Past Simple)
|
|
Впр.1 с.51 |
Впр.2 с.51 Впр.3 с.51 |
Впр.4 с.52 |
Впр.5 с.53 |
|
|
+ |
+ |
|
27 |
|
Відпочинок влітку |
Описувати та характеризувати способи відпочинку влітку. Висловлювати свої думки. |
Did you have a nice weekend? Did you have a good time yesterday? Where did you go last Sunday?
|
Закріплення лексики з теми |
Past Simple, закінчення –ed Неправильні дієслова to go – went to eat – ate to drink – drank |
Наголос у словах та реченнях |
|
Впр.1 с.53 |
Впр.2 с.53 Впр.4a с.54 Впр.4b с.54 |
Впр.3 с.53 Впр.4c с.54 |
Впр.5 с.55 |
|
|
+ |
+ |
|
28 |
|
Що я вчора робив. Узагальнення матеріалу |
Описувати події, що відбувалися в минулому. Виражати настрій
|
What did you do after school? yesterday? last summer? etc. |
Закріплення лексики з теми |
Past Simple: ствердження, заперечення, запитання. Сполучник or |
Вимова вивчених слів та виразів |
Впр.2 с.55 |
|
Впр.3 с.56 |
Впр.1 с.55 Впр.4 с.56 |
Впр.5 с.56 |
|
|
+ |
|
|
29 |
|
Контроль аудіювання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
30 |
|
Контроль читання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
31 |
|
Контроль письма |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
32 |
|
Контроль говоріння |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр |
|||||||||||||||||
Тема : «Природа і навколишнє середовище» 9 годин |
|||||||||||||||||
33 |
|
Природа навколо нас |
Описувати природу; вдповідати на запитання, уточнювати інформацію |
You live on… You can see… Take care of... |
Mountain, valley, ocean, desert, forest, sea
|
Модальні дієслова can, must |
Наголос у словах та реченнях |
Впр. 3 с.57 |
Впр.1 с.57 |
Впр.2 с.57 |
Впр.4 с.58 |
Впр.5 с.58 |
+ |
+ |
+ |
|
|
34 |
|
У світі тварин |
Надавати інформацію про тварин, порівнювати тварини |
A cheetah lives in the savanna. The cheetah is faster than the lion. |
the savanna, a sea, the jungle, a river, a lake, a hippo, a cheetah, a python
|
Ступені порівняння прикметників Fast-faster-fastest |
Наголос у словах та реченнях |
|
Впр.1a с.58 Впр.3 с.59 |
Впр.1b с.58 Впр. 2 с.59 Впр.4 с.59
|
|
Впр.5 с.59 |
+ |
|
+ |
|
|
35 |
|
Ідемо у зоопарк |
Описувати тварини та порівнювати їх. Формувати правила поведінки у зоопарках
|
Keep the Zoo clean. The elephant is the biggest animal. |
A fence, a cage, a snake dangerous |
Ступені порівняння прикметників |
Наголос у словах та реченнях |
Впр.3 с.61 |
Впр.1 с.60 |
Впр.2 с.61 Впр.4 с.61 |
|
Впр.5 с.62 |
+ |
+ |
+ |
|
|
36 |
|
Дикі тварини |
Надавати інформацію про тварин |
The dog eats meat. The fox lives in the forest. |
A fox, a zebra, a camel, a cage, corn |
Речення у Present Simple |
Наголос у словах та реченнях |
Впр.3 с.62 |
|
Впр.1 с.62 Впр.2 с.62 Впр.4 с.63
|
Впр.4 с.63
|
Впр.5 с.63 |
+ |
|
+ |
|
|
37 |
|
На фермі Домашні улюбленці |
Розповідати про ферму, описувати свійські тварини
|
I see a cow on the farm. I've got a pet. |
Свійські тварини A hamster, a parrot, a guinea-pig |
Present Simple. Множина іменників
|
Вимова та інтонація речень |
Впр.2 с.63 Впр.3 с.65 |
|
Впр.1 с.63 Впр.3 с.64 Впр.4 с.64 Впр.1 с.64 Впр.2 с.65 Впр.4 с.65 |
|
Впр.5 с.64 Впр.5 с.65 |
+ |
+ |
|
|
|
38 |
|
Збережемо природу! |
Формувати правила захисту навколишньо-го середовища
|
We must save water. We mustn't pollute oceans. |
To pollute, to hunt animals, to cut down trees |
Модальні дієслова can, must(mustn't) |
Вимова та інтонація речень |
Впр.3 с.67 |
Впр.1 с.66 |
Впр.2 с.66 Впр.4 с.67 |
|
Впр.5 с.67 |
+ |
+ |
+ |
|
|
39 |
|
Природа навколо нас |
Будувати питання та уточнювати інформацію |
Where is a ladybird? I'm looking for... |
A leaf, treasure, a ladybird, a butterfly a stone |
Порядок слів у питальних та розповідних реченнях |
Вимова та інтонація слів та речень |
Впр.2 с.67-68 |
|
Впр.1 с.67 Впр.3 с.68 Впр.4 с.68 |
|
Впр.5 с.68 |
+ |
|
+ |
|
|
40 |
|
Пори року |
Описувати пори року, надавати інформацію про погоду
|
When the weather is fine I like... |
Seasons. Weather |
Стверджувальні та заперечні речення у Present Simple |
Вимова вивчених слів та виразів |
|
Впр.1b с.69 |
Впр.1a с.69 Впр.2 с.70 Впр.3 с.70 Впр.4b с.70 |
Впр.4a с.70 |
Впр.5 с.70 |
+ |
|
+ |
|
|
41 |
|
Дикі та свійські тварини. Узагальнення матеріалу |
Надавати інформацію про диких та свійських тварин; порівнювати тварини
|
The turtle is slower than the lion. |
ЛО теми |
Ступені порівняння прикметників |
Вимова вивчених слів та виразів |
|
|
Впр.1 с.70 Впр.2 с.71 Впр.3 с.71 Впр.4 с.71 |
|
Впр.5 с.71 |
+ |
+ |
|
|
|
Тема : «Подорож» 9 годин |
|||||||||||||||||
42 |
|
Транспорт |
Називати види транспорту та способи подорожування; розповідати про плани на майбутнє |
Ann visits her granny every summer. Ann is going to visit her granny next summer. |
A train, a bus, a plane, a ship, a car |
Present Simple. Структура To be going to do smth. Безособові речення.
|
Вимова та інтонація слів та речень |
Впр.3 с.73 |
Впр.1 с.72 |
Впр.2 с.72 Впр.4 с.73 |
|
Впр.5 с.73 |
+ |
|
+ |
+ |
|
43 |
|
У аеропорті |
Розповідати про аеропорт, ставити питання для уточнення інформації |
We usually travel by car. |
An airport, to wait for, to arrive on time, by plane |
Дієслово to be у Present Simple. |
Вимова та інтонація слів та речень |
Впр.3a с.74 |
Впр.1 с.74 |
Впр.2 с.74 Впр.3b с.75 Впр.4 с.75 |
|
Впр.5 с.75 |
+ |
|
+ |
+ |
|
44 |
|
Громадські споруди |
Називати споруди та транспорт у місті; будувати діалог за темою |
I go to school by foot. How does he travel? How long does it take smb to do smth? |
A hospital, a bank, a school |
Структура How long does it take smb to do smth Прості розповідні речення. |
Інтонація питальних речень, вимова нових слів |
|
|
Впр.1 с.75 Впр.3 с.76 |
Впр.2 с.76 Впр.4 с.77 |
Впр.5 с.77 |
+ |
|
+ |
|
|
45 |
|
Споруди великого міста |
Називати споруди та вказувати на їх розташування |
Where is…? The bank is next to the bookshop. |
A bank, supermarket, a library, a hotel, a cafe |
Прийменники місця |
Інтонація питальних речень, вимова нових слів |
|
Впр.1 с.77 Впр.4a с.78 |
Впр.2 с.77 Впр.4b с.78 |
Впр.3 с.77 |
Впр.5 с.78 |
|
+ |
+ |
|
|
46 |
|
Мандрівка містом |
Надавати інформацію про розташування споруд у місті
|
Where can I buy food? I can buy food at the supermarket.
|
A museum, a sports centre, a stadium, a kindergarten a railway station, a hotel, a café, a shop, a restaurant, a supermarket |
Прийменники місця. Модальне дієслово can
|
Інтонація питальних речень, вимова нових слів |
|
Впр.1 с.78 |
Впр.2 с.78 Впр.3 с.79 Впр.4 с.79 |
|
Впр.5 с.79 |
|
|
+ |
+ |
|
47 |
|
Вчимося орієнтуватися у великому місті |
Надавати інформацію про споруди та вказувати на їх розташування; будувати діалог розпитування |
Where is the…? How do I get to…? Is there … near here? Excuse me, I’m looking for… |
Turn left, turn right, walk along, cross Excuse me. |
Будова питальних речень |
Вимова та інтонація слів та речень |
|
Впр.2 с.80 |
Впр.1 с.79 Впр.3 с.80 Впр.4 с.80
|
|
Впр.5 с.82 |
+ |
+ |
+ |
|
|
48 |
|
Лондон — столиця Британії |
Розповідати про Лондон; називати визначні місця |
Jane is going to see Big Ben in London. |
Big Ben, a clock tower, Nelson’s column, Trafalgar Square, Tower Bridge, the River Thames |
Present Simple. Структура To be going to do smth. Структура There is/ are… |
Вимова та інтонація слів та речень |
Впр.2 с.83 |
Впр.1a с.82 |
Впр.1b с.82 Впр.3 с.83 Впр.4 с.83 |
|
Впр.5 с.83 |
|
|
+ |
+ |
|
49 |
|
Київ — столиця України |
Надавати інформацію про Київ, його споруди |
I'm going to travel by train. Are you going to see…? |
A square, a palace, a cathedral, a bridge |
Present Simple.
|
Вимова та інтонація слів та речень |
Впр.4 с.85 |
Впр.2a с.84 |
Впр.1 с.84 Впр.2b с.84 Впр.3 с.85 |
|
Впр.5 с.85 |
|
|
+ |
+ |
|
50 |
|
Подорожуймо разом! Узагальнення матеріалу |
Розповідати про прочитане, почуте, побачене. Висловлювати власні думки та враження |
Where is the…? Is there … near here? Excuse me, I’m looking for… |
ЛО теми |
Present Simple. Прийменники місця |
Вимова вивчених слів та виразів |
|
|
Впр.1 с.85 Впр.3 с.86 Впр.4 с.86 |
Впр.2 с.86 |
Впр.5 с.86 |
|
|
+ |
+ |
|
Тема : «Свята і традиції» 8 годин |
|||||||||||||||||
51 |
|
День народження |
Називати дату народження, вказувати на вік |
What’s the date today? It’s the …th of …. It’s on the …th of… His birthday is on the first of September. |
Months. Порядкові числівники |
Порядкові числівники |
Вимова кінцевого …th у числівниках |
|
Впр.1 с.87 |
Впр.2 с.87 Впр.3 с.87 Впр.4a,b,c с.88
|
|
Впр.5 с.88 |
|
+ |
|
|
|
52 |
|
Звичаї та традиції |
Називати дати різних свят; розповідати про традиції |
It’s the …th of …. It’s on the …th of… We celebrate Easter in April. |
birthday party, tea party, a wedding, a sport victory |
Порядкові числівники. Структура to be going to do smth. |
Вимова кінцевого …th у числівниках та вимова нових слів |
Впр.2 с.89 |
Впр.1b с.89 |
Впр.1a с.89 Впр.3 с.90 Впр.4 с.90 |
|
Впр.5 с.90 |
|
+ |
+ |
+ |
|
53 |
|
Чайна церемонія |
Розповідати про підготовку до вечірки; називати дати Розповідати про підготовку до майбутньої вечірки |
When did smb. do smth.? I had a tea party. We invited guests. He will go to the party next Sunday. |
A guest, to arrive, a party, to lay the table To make a cake,
|
Речення у Past Simple, Present Simple, Future Simple |
Вимова нових слів |
Впр.2 с.92 |
|
Впр.1a,b с.91 Впр.3 с.92 |
Впр.4 с.93 |
Впр.5 с.93 |
|
|
+ |
+ |
|
54 |
|
Святкування у кафе |
Розповідати про святкування вечірки у кафе; розповідати про події, що трапилися, називати дати |
We celebrated my friend Ann’s birthday yesterday. It was in café. It was fantastic. We…
|
A café, a balloon, to laugh, to sing a song, dance, play with friends, tell a story, to blow candles |
Речення у Past Simple. Безособові речення
|
Вимова та інтонація слів та речень |
Завдання на картках |
Впр.1 с.93
|
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Описати свій день в кафе |
|
+ |
+ |
|
|
55 |
|
Свята у травні. Улюблені герої |
Надавати інфо-рмацію про свята та тради-ції у травні; називати дати |
Ukrainian are going to celebrate May Day on the 1st of May |
Victory Day Mother's Day May Day |
Речення у Present Simple. Структура to be going to do smth. |
Вимова нових слів |
|
Впр.2a с.96 |
Впр.1 с.95 Впр.2b с.96 Впр.3 с.96 Впр.4b с.97 |
Впр.4a с.97 |
Впр.5 с.97 |
|
+ |
+ |
|
|
56 |
|
День гумору |
Розповідати про традиції святкування дня гумору; будувати діалог-розпитування |
It sounds great! Everyone will have a good time!
|
assembly hall, to invent |
Спеціальні запитання Сполучник: Than, or, because, but. |
Вимова та інтонація слів та речень |
Впр.1 с.97 |
|
Впр.3 с.98 Впр.4a,b с.98 |
Впр.2 с.98 |
Впр.5 с.99 |
|
+ |
|
|
|
57 |
|
Улюблені свята |
Надавати інформацію про шкільні свята та підготовку до них |
Children will have a fancy dress party. |
To perform a play, to wear a ribbon, to recite a poem, to have a fancy dress |
Речення у Present Simple, Future Simple |
Вимова та інтонація слів та речень |
|
Впр.1b с.99 |
Впр.1a с.99 Впр.3 с.100 Впр.4 с.101 |
|
Впр.5 с.101 |
|
+ |
+ |
+ |
|
58 |
|
Готуємось до свята. Узагальнення матеріалу
|
Називати дати, розповідати про свято та традиції його святкування; надавати інформацію про підготовку |
We will make cards. |
To make cards, to draw a wall newspaper, to wear a costume
|
Речення у Present Simple, Future Simple, Past Simple |
Вимова вивчених слів та виразів |
Впр.3 с.101 у Present Simple, Future Simple, Past Simple |
|
|
Впр.2 с.102 у Present Simple, Future Simple, Past Simple |
Впр.5 с.103 |
|
+ |
+ |
+ |
|
Тема : «Шкільне життя» 8 годин |
|||||||||||||||||
59 |
|
Школа у Британії |
Розповідати про розпорядок британських школярів |
From 5 to 7…etc. On Monday I have Maths, English, Music. |
Handicrafts Nature Studies a junior school a nursery school do sums, Maths, Reading, English, Music, Art, PE, Nature Study, Handicrafts, Computer Studies |
Речення у Present Simple |
Інтонація розповідних речень |
|
Впр.1a с.104 |
Впр.1b с.104 Впр.2 с.104 Впр.3a,b с.105 Впр.4 с.105 |
|
Впр.5 с.105 |
|
+ |
+ |
|
|
60 |
|
Я - школяр |
Розповідати про шкільні справи, називати шкільні предмети |
How many subjects…? Which is your favourite lesson? We do sums at Maths. |
Maths, Reading, English, Music, Art, PE, Nature Study, Handicrafts, Computer Studies |
Речення у Present Simple, Past Simple |
Інтонація розповідних речень |
Впр.2 с.106 Впр.4 с.107
|
Впр.1 с.106 |
Впр.3a,b с.107 |
|
Впр.5 с.107 |
|
+ |
+ |
|
|
61 |
|
Шкільні правила |
Формувати правила поведінки у школі |
I must write the words correctly. І mustn’t behave… |
Quietly, badly, Slowly, quickly Carefully, noisily, well Hard, correctly |
Модальні дієслова must(mustn't) |
Інтонація розповідних речень |
Впр.4a с.109 |
Впр.1 с.108 Впр.2a с.108 |
Впр.3 с.108 Впр.4c с.109 |
Впр.2b с.108 Впр.4b с.109 |
Впр.5 с.109 |
|
+ |
+ |
|
|
62 |
|
Розпорядок дня. |
Розповідати про свої щоденні справи |
I get up at 8 o'clock. |
To get up, to have breakfast, to go to school, to get on a bus, to watch TV, to do homework |
Речення у Present Simple, Past Simple |
Інтонація розповідних речень |
|
Впр.1 с.109 |
Впр.2a,b с.110 Впр.3 с.110 Впр.4b с.111 |
Впр.4a с.111 |
Впр.5 с.111 |
|
+ |
+ |
|
|
63 |
|
Вчорашні справи. |
Розповідати про події які відбувалися у минулому |
I had a very nice day yesterday. |
ЛО теми |
Речення у Past Simple |
Інтонація розповідних речень |
|
Впр.1 с.111 |
Впр.2 с.112 Впр.3 с.113 Впр.4 с.113
|
|
Впр.5 с.113 |
|
+ |
|
|
|
64 |
|
На вихідних.
|
Розповідати про події, які відбувалися на вихідних, описувати свої враження |
I got at 8 o'clock yesterday. When did you get up yesterday? |
ЛО теми |
Речення у Past Simple |
Інтонація розповідних речень |
|
Впр.1a с.113 Впр.3 с.114 Впр.4c с.115
|
Впр.1b с.114 Впр.4b с.115 |
Впр.2 с.114 Впр.4a с.114 |
Впр.5 с.115 |
|
|
+ |
|
|
65 |
|
Мої вихідні. |
Розповідати про події, які відбувалися у минулому |
It was… Does your… |
ЛО теми |
Речення у Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
Вимова вивчених слів та виразів |
|
|
Впр. 1 с.115 Впр.3 с.116 Впр.4a с.117
|
Впр.2 с.115 Впр.4b с.117 |
Впр.5 с.117 |
|
|
+ |
|
|
66 |
|
Шкільне життя. Узагальнення матеріалу
|
Розповідати про шкільні справи, називати шкільні предмети |
How many subjects…? Which is your favourite lesson? We do sums at Maths. |
|
|
Вимова вивчених слів та виразів |
Впр.1 с.120 |
|
Складання діалогів за темою |
|
Написати розповідь про найкращий день в школі |
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль аудіювання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
68 |
|
Контроль читання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
69 |
|
Контроль письма |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
Повторити матеріал |
|
|
|
|
|
70 |
|
Контроль говоріння |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|
|
|