Контроль з теми "Розділ 4. Соціальна складова здоров'я. Тема 1. Соціальне благополуччя. Варіант 2"

Про матеріал
Завдання контрольної роботи з основ здоров'я для учнів 5-х класів складені до розділу "Соціальна складова здоров'я". Тема 1. Соціальне благополуччя. Варіант 2. Учням пропонуються завдання 5-ти типів: І. Познач правильні твердження - "+", а неправильні - "-" ; ІІ. Вибери з переліку ; ІІІ. Склади схему; ІV. Встанови відповідність; V. Виконай завдання (відкрита відповідь). До завдань доданий ключ для перевірки.
Перегляд файлу

Розділ 4. Соціальна складова здоровя. Тема 1. Соціальне благополуччя.             

 

5клас    ___________________________________________________ Варіант 2

__________________________________________________________________

 

І.  Познач правильні твердження - «+» , а неправильні - «-» ( 1,5 бали )

  1. Людина відразу відчуває, що ВІЛ-інфікована.
  2. Обов’язки батьків у сім’ї: купувати дорогі іграшки, фізично карати за непослух.
  3. Можна заразитися, якщо сидіти за однією партою з ВІЛ-інфікованою дитиною.
  4. ВІЛ  не передається комарами.
  5. Небезпечно гратися гострими предметами ( лезами, ножами, шприцами ), знайденими на вулиці, у під’їзді.
  6. Дитина має право на захист від усіх форм насильства, експлуатації.
  7. Основний обов’язок учня - вчитися.
  8. Можна заразитися ВІЛ через фонтанчик для пиття.
  9. Небезпечно проколювати вуха голкою, що була у використанні.
  10.  Тлумачення жестів на всій планеті не однакове.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.  Вибери з переліку ( 2 бали )

  1. ознаки  упевненої поведінки :

розправлені плечі, стиснуті кулаки, жалісний погляд, упевнений в собі, ворожий погляд, руки в боки, доброзичлива манера спілкування, вільна хода, насуплені брови, пронизливий погляд, відкритий погляд.

  1. риси, що характеризують справжнього друга:

не розкриває таємницю, намовляє проти когось, із ним цікаво, має хороші іграшки, готовий вислухати, міняє друзів, вірний і відданий, дружить заради власної зручності, готовий захистити.

 

ІІІ.  Склади схему «Типи поведінки» ( 2,5 бали ) 

 

 

 

ІV.  Встанови відповідність ( 3 бали )

  1. між формулюваннями прав дитини (1 -  5) і малюнками (а - й):
  1. жодна дитина не повинна бути жертвою насильства або війни;
  2. жодна дитина не повинна бути примусово залученою до праці;
  3. всі діти мають право вільно висловлювати свої погляди;
  4. всі діти мають право на повноцінне харчування;
  5. особлива турбота про дітей-інвалідів.

 

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\жертв 1.jpg    а

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\любов.gif    б

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\турбота дітям з інвалідністю.gif   в

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\скривджена.gif    г

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\повноцінне харчування.gif    д

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\рівні права.gif    ж

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\спілкування.jpg      з

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\погляди.gif    е

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\праця.jpg   и

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\на освіту.jpg    і

 

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

  1. між термінами (1 -  10) і  визначеннями (a - j):

 

 

  1. Конституція
  2. Вербальний
  3. Спілкування
  4. ВІЛ
  5. Дискримінація
  6. Синдром
  7. Імунітет
  8. Щеплення
  9. Конвенція
  10.  Туберкульоз
  1. руйнує імунну систему;
  2. обмін між людьми інформацією, думками, враженнями, емоціями;
  3. один із найкращих шляхів усунення ризику захворювання на туберкульоз;
  4. основний закон держави;
  5. міжнародний договір з якихось спеціальних питань;
  6. спілкування за допомогою слів і речень;
  7. інфекційне захворювання, збудником якого є бактерія – бацила Коха;
  8. стійкість організму до зараження;
  9. ознаки, характерні для певного захворювання;
  10. будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує, або зменшує рівень здійснення прав.

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V.  Виконай одне (обери із трьох запропонованих) завдання ( 3 бали )

1. Аргументуй власні думки щодо твердження «Хворобу легше попередити, ніж лікувати»

2. Склади памятку правил профілактики туберкульозу.

3. Що дитині потрібно, аби бути щасливою?

  Ключ для перевірки

Розділ 4. Соціальна складова здоровя. Тема 1. Соціальне благополуччя.               5клас

                                             Варіант 2

І.  Познач правильні твердження - «+» , а неправильні - «-» ( 1,5 бали )

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

-

-

-

+

+

+

+

-

+

+

 

II. Вибери з переліку  ( 2 бали )

  1. ознаки  упевненої поведінки :

розправлені плечі,  упевнений в собі, доброзичлива манера спілкування, вільна хода, відкритий погляд.

  1. риси, що характеризують справжнього друга :

не розкриває таємницю, із ним цікаво, готовий вислухати, вірний і відданий,  готовий захистити.

 

ІІІ.  Склади схему «Типи поведінки» ( 2,5 бали ) 

 

 

 

 

 

 

 

Схема. Типи поведінки

 

ІV.  Встанови відповідність ( 3 бали )

  1. між формулюваннями прав дитини (1 -  5) і малюнками (а - й):

 

1

2

3

4

5

а

и

е

д

в

 

  1. між термінами (1 -  10) і  визначеннями (a - j):

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

d

f

b

a

j

i

h

c

e

g

 

VI. Виконай одне (обери із трьох запропонованих) завдання ( 3 бали )

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дрешер Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Фоміна Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 березня 2020
Переглядів
6789
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку