Посібник являє собою збірник контрольних робіт для учнів 5 класу у чотирьох варіантах. Посібник складений відповідно до чинної програми з математики в умовах реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти у галузі «Математика».
Шепетівський районний методичний кабінет
пліщинська загальноосвітня школа
І – ІІІ ступенів
Н.І. Ніщук
Шепетівський район - 2018
Автор
Ніщук Ніна Іванівна – вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
Контрольні роботи для 5 класу у вигляді ЗНО. Навчально-методичний посібник – Пліщинська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів, Шепетівського р-ну, Хмельницької області, 2018. – 48 с.
Посібник являє собою збірник контрольних робіт для учнів 5 класу у чотирьох варіантах. Посібник складений відповідно до чинної програми з математики в умовах реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти у галузі «Математика».
Пропонований навчально-методичний посібник допоможе учителеві швидко здійснити поточний контроль; розвити алгоритмічну культуру учнів, покроково відпрацьовувати способи розв’язання завдань.
Математичні завдання посібника розраховані для вчителів математики та учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
ВСТУП
У запропонованому посібнику подано дидактичні матеріали для проведення перевірки знань учнями програмового матеріалу.
В даному посібнику запропоновано завдання для проведення контрольних робіт у вигляді ЗНО для учнів 5-х класів, які навчаються за підручником О.С.Істер. Кожна робота розроблена у чотирьох варіантах.
Впродовж вивчення кожної теми передбачається проведення контрольних робіт, мета яких – визначити рівень засвоєння матеріалу теми і вчасно заповнити прогалини в знаннях учнів.
Контрольні роботи – добре відома форма контролю знань учнів, яка дає можливість за короткий термін перевірити знання учнів усього класу. Результати контрольних робіт дають надійну інформацію про рівень засвоєння учнями нового матеріалу. За результатами учитель має можливість своєчасно заповнити прогалини в знаннях учнів.
Такі контрольні роботи дають можливість розкрити себе, учня, з будь-яким рівнем знань.
Зміст
Тема. Додавання і віднімання натуральних чисел
Тема. Множення і ділення натуральних чисел
Тема. Числові та буквені вирази. Рівняння
Тема. Відрізок. Промінь. Пряма
Тема. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками
Тема. Десяткові дроби та дії з ними
Тема. Відсотки. Середнє арифметичне
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 10
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1Тема. Додавання і віднімання натуральних чисел |
|
ВАРІАНТ № 1 |
|
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|
1. (0,5 бала) Укажи число, у якому в розряді десятків тисяч стоїть цифра 7. А. 790874530 Б. 897067570 В. 678456907 Г. 89766700 |
|
2. (0,5 бала) Укажи число, яке більше за число 678809 А. 678709 Б. 678707 В. 678909 Г. 668809 |
|
3. (0,5 бала) Укажи значення суми чисел 607205 і 20000.
А. 807206 Б. |
|
4. (0,5 бала) Знайди число 4∙100000 + 8∙1000 + 5∙100 + 7, що подане у вигляді суми розрядних доданків А. 480057 Б. 4080057 В. 4800507 Г. 408507 |
|
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
|
1. Сорок тисяч шістдесят вісім |
А. |
2. Сорок шість тисяч вісімдесят |
Б. |
3. Сорок шість тисяч вісім |
В. |
4. Сорок шість тисяч вісімсот |
Г. |
|
Д. |
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
|
6. (2 бали) Обчисли: 1) 47243068 – 15 472 + 39 628 2) 122 – 6 3 + 13 |
|
7. (2 бали) Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок дій:(678 + 395) – 178. |
|
8. (2 бали) У магазин привезли 810 кг яблук. Першого дня продали |
|
9. (2 бали) Розстав дужки так, щоб значення виразу було найменшим? 225 – 43 – 17 + 35 + 5 – 20 |
ВАРІАНТ № 2 |
|
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|
1. (0,5 бала) Укажи число, у якому в розряді сотні одиниць стоїть цифра 5. А. 790874530 Б. 897067570 В. 678456907 Г. 897656700 |
|
2. (0,5 бала) Укажи число, яке більше за число 677546 А. 677456 Б. 677946 В. 677526 Г. 677545 |
|
3. (0,5 бала) Укажи значення суми чисел 602705 і 30000.
А. 607206 Б. |
|
4. (0,5 бала) Знайди число 6∙10000 + 9∙1000 + 5∙10 + 7, що подане у вигляді суми розрядних доданків А. 690057 Б. 6090057 В. 6900507 Г. 69057 |
|
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
|
1. Чотирнадцять мільйонів п’ять |
А. |
2. Чотирнадцять мільйонів п’ять тисяч |
Б. 14000005 |
3. Чотирнадцять мільйонів п’ятдесят |
В. 14050000 |
4. Чотирнадцять мільйонів п’ятдесят тисяч. |
Г. 1405000 |
|
Д. 14000050 |
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
|
6. (2 бали) Обчисли: 1) 47243068 – 15 472 + 39 628 2) 132 – 5 3 + 11 |
|
7. (2 бали) Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок дій: 588 – (288 + 200). |
|
8. (2 бали) У новому будинку 100 квартир. За перший місяць засилили |
|
9. (2 бали) Розстав дужки так, щоб значення виразу було найменшим? 326 – 23 – 41 + 34 + 25 – 12 |
ВАРІАНТ № 3 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Укажи число, у якому в розряді одиниць тисяч стоїть цифра 6. А. 7908614530 Б. 89706570 В. 6784560907 Г. 8976767300 |
||
2. (0,5 бала) Укажи число, яке більше за число 678909 А. 679909 Б. 677909 В. 678908 Г. 678809 |
||
3. (0,5 бала) Укажи значення суми чисел 404603 і 20000.
А. 6024063 Б. |
||
4. (0,5 бала) Знайди число 2∙100000 + 6∙1000 + 4∙100 + 5, що подане у вигляді суми розрядних доданків А. 260045 Б. 2060045 В. 2600405 Г. 206405 |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д). |
||
1. Сто двадцять тисяч сорок |
А. 12400 |
|
2. Сто двадцять тисяч чотириста |
Б. 124000 |
|
3. Сто двадцять тисяч чотири |
В. 120040 |
|
4. Сто двадцять чотири тисячі |
Г. 120400 |
|
|
Д.120004 |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бали) Знайдіть: 1) 2 567 241 – 423 917 + 970 165; 2) 112 – 43 + 7 |
||
7. (2 бали) . Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок дій: (547 + 195) – 147. |
||
8. (2 бали) Розв'яжіть задачу. За три дні в магазині було продано 219 кг апельсинів. За перший день було продано 85 кг, що на 19 кг більше, ніж за другий. Скільки апельсинів було продано третього дня? В який день було продано найбільше апельсинів? |
||
9. (2 бали) Розстав дужки так, щоб значення виразу було найменшим? 250 – 25 – 46 + 31 + 11 –13 |
||
ВАРІАНТ № 4 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Укажи число, у якому в розряді десятків мільйонів стоїть цифра 3. А. 790874530 Б. 897063570 В. 678356907 Г. 39766330 |
||
2. (0,5 бала) Укажи число, яке більше за число 768509 А. 768409 Б. 770909 В. 768309 Г. 768209 |
||
3. (0,5 бала) Укажи значення суми чисел 504805 і 30000.
А. 834805 Б. |
||
4. (0,5 бала) Знайди число 3∙100000 + 4∙1000 + 5∙100 + 7, що подане у вигляді суми розрядних доданків А. 340057 Б. 3040057 В. 3400507 Г. 304507 |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
||
1. Сто два мільйони чотири |
А. 102000400 |
|
2. Сто два мільйони чотири тисячі |
Б. 102000004 |
|
3. Сто два мільйони чотириста |
В. 102400000 |
|
4. Сто два мільйони чотириста тисяч |
Г. 102040000 |
|
|
Д. 102004000 |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бали) Знайдіть: 1) 4 897 641 – 142 894 + 357 213; 2) 133 – 42 + 5 |
||
7. (2 бали) . Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок дій: 358 – (158 + 317). |
||
8. (2 бали) Розв'яжіть задачу. Петрик, Василько та Миколка пішли рибалити. Разом вони спіймали 195 рибок, причому Петрик спіймав 54 рибки, що на 15 більше, ніж Василько. Скільки риб спіймав Микола? Хто з хлопців найспритніший рибалка? |
||
9. (2 бали) Розстав дужки так, щоб значення виразу було найменшим? 125 – 23 – 14 + 34 + 15 – 12 |
||
ВАРІАНТ № 1 |
|||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|||
1. (0,5 бала). Щоб збільшити число у декілька раз, треба виконати дію: а) додавання; б) віднімання; в) множення; г) ділення.
|
|||
2. (0,5 бала) Виконати ділення з остачею : 48 : 5 А. остача 3 Б. остача 5 В. остача 8 Г. остача 4 |
|||
3. (0,5 бала) У скільки разів 63 більше від 7? А. у 8 разів; Б. у 6 разів; В. у 9 разів; Г. у 7 разів. |
|||
4. (0,5 бала) Четверта частина від числа 32: А. 9; Б. 28; В. 36; Г. 8. |
|||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
|||
1. 210 м 50 см |
А. 21500 см |
||
2. 210 м 5 см |
Б. 21050 см |
||
3. 210 м 05 см |
В. 21500 см |
||
4. 21 м 5 см |
Г. 21005см |
||
|
Д. 2105см |
||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
|||
6. (2 бали) Знайдіть: 1) 608 . 175; 2) 408000 : 17 |
|||
7. (2 бали) . Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок дій: 497 . 38 - 496 . 38; |
|||
8. (2 бали) Розв'яжіть задачу. До свята купили 5 кг цукерок і 8 кг печива, заплативши за всю покупку 137 грн. Скільки коштує 1 кг печива, якщо 1 кг цукерок коштує 13 грн? |
|||
9. (2 бали) Запиши та обчислити зручним способом: 23 . 48 - 35 . 23 + 77 . 13. |
|||
ВАРІАНТ № 2 |
|||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|||
1. (0,5 бала) Щоб зменшити число у декілька раз, треба виконати дію: а) додавання; б) віднімання; в) множення; г) ділення.
|
|||
2. (0,5 бала) Виконати ділення з остачею : 57 : 5 А. остача 7 Б. остача 2 В. остача 5 Г. остача 0 |
|||
3. (0,5 бала) У скільки разів 45 більше від 5? А. у 5 разів; Б. у 3 разів; В. у 9 разів; Г. у 7 разів. |
|||
4. (0,5 бала) Друга частина від числа 16: А. 4; Б. 16; В. 36; Г. 8. |
|||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
|||
1. 140 грн 8 к. |
А. 14080 коп |
||
2. 140 грн 80 к. |
Б. 14008 коп |
||
3. 140 грн 08 к. |
В. 14800 коп |
||
4. 14 грн 8 к. |
Г. 14008 коп |
||
|
Д. 1408 коп |
||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
|||
6. (2 бали) Знайдіть: 1) 514 . 305; 2) 13300 : 700 |
|||
7. (2 бали) . Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок дій: 417 . 187 + 213 . 417 |
|||
8. (2 бали) Бабуся купила 5кг огірків і 3кг капусти, заплативши за покупку 51грн. Скільки коштує 1кг огірків, якщо 1кг капусти коштує 2грн? |
|||
9. (2 бали) Запиши та обчислити зручним способом: 23 . 48 - 35 . 23 + 77 . 13. |
|||
ВАРІАНТ № 3 |
|||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|||
1. (0,5 бала). Щоб збільшити число на деяке число а, треба виконати дію: а) додавання; б) віднімання; в) множення; г) ділення.
|
|||
2. (0,5 бала) Виконати ділення з остачею : 94 : 5 А. остача 3 Б. остача 5 В. остача 9 Г. остача 4 |
|||
3. (0,5 бала) У скільки разів 72 більше від 8? А. у 8 разів; Б. у 6 разів; В. у 9 разів; Г. у 7 разів. |
|||
4. (0,5 бала) Четверта частина від числа 32: А. 9; Б. 28; В. 36; Г. 8. |
|||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
|||
1. 610 м 40 см |
А. 61400 см |
||
2. 610 м 4 см |
Б. 61040 см |
||
3. 610 м 04 см |
В. 61400 см |
||
4. 61 м 4 см |
Г. 61004см |
||
|
Д. 6104см |
||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
|||
6. (2 бали) Знайдіть: 1) 705 . 163; 2) 237800 : 580 |
|||
7. (2 бали) . Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок дій: 234 . 68 – 233 . 68 |
|||
8. (2 бали) Розв'яжіть задачу. До свята купили 5 кг цукерок і 8 кг печива, заплативши за всю покупку 137 грн. Скільки коштує 1 кг печива, якщо 1 кг цукерок коштує 13 грн? |
|||
9. (2 бали) Запиши та обчислити зручним способом: 25 . 89 - 76 . 25 + 75 . 13. |
|||
ВАРІАНТ № 4 |
|||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|||
1. (0,5 бала) Щоб зменшити число на деяке число а, треба виконати дію: а) додавання; б) віднімання; в) множення; г) ділення.
|
|||
2. (0,5 бала) Виконати ділення з остачею : 57 : 4 А. остача 7 Б. остача 1 В. остача 5 Г. остача 0 |
|||
3. (0,5 бала) У скільки разів 81 більше від 9? А. у 5 разів; Б. у 3 разів; В. у 9 разів; Г. у 6 разів. |
|||
4. (0,5 бала) Друга частина від числа 16: А. 4; Б. 16; В. 36; Г. 8. |
|||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
|||
1. 160 грн 7 к. |
А. 16070 коп |
||
2. 160 грн 70 к. |
Б. 16007 коп |
||
3. 160 грн 07 к. |
В. 16700 коп |
||
4. 16 грн 7 к. |
Г. 16007 коп |
||
|
Д. 1607 коп |
||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
|||
6. (2 бали) Знайдіть: 1) 315 . 706; 2) 448400 : 7600 |
|||
7. (2 бали) . Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок дій: 516 . 587 + 413 . 516 |
|||
8. (2 бали) Бабуся купила 5кг огірків і 3кг капусти, заплативши за покупку 51грн. Скільки коштує 1кг огірків, якщо 1кг капусти коштує 2грн? |
|||
9. (2 бали) Запиши та обчислити зручним способом: 43 . 48 - 35 . 43 + 57 . 13. |
|||
ВАРІАНТ № 1 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
|
||
2. (0,5 бала) Площа лугу х га. Укажіть буквений вираз для знаходження площі саду, яка у 2 рази більша, ніж площа лугу : А. х - 2 Б. х + 2 В. х : 2 Г. х ۰ 2 |
||
3. (0,5 бала) Укажіть числовий вираз для знаходження кореня рівняння х + 23 = 92: А. 92 – 23 Б. 92 ۰ 23 В. 92 + 23 Г. 92 : 23 |
||
4. (0,5 бала) Укажи порядок виконання арифметичних дій, для обчислення числового виразу 7420 – (120:3 + 37)•14: A. «–»,«:»,«+»,«•» Б. «:»,«–»,«+»,«•» В. «:»,«+»,«–»,«•» Г. «:»,«+»,«•»,«–». |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
||
1. Добуток суми чисел 28 i 17 та числа 12 |
А. 12:(28•17) |
|
2. Частка числа 12 та добутку чисел 28 i 17 |
Б. (28+17) •12 |
|
3. Добуток різниці чисел 28 i 12 на число 17 |
В. (28•17) +12 |
|
4. Сума добутку чисел 28 і17 та числа 12 |
Г. (28+17) –12 |
|
|
Д. (28–12) •17 |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бали) 1) Знайдіть значення виразу 280 : а + 9 ۰ (х – у), якщо а = 40; х = 23; у = 18 2) Розвяжіть рівняння 8۰ (112–5х)=816 |
||
7. (2 бали) . Знайдіть за формулою шляху відстань, яку пропливе моторний човен за 7 годин зі швидкістю 43 км/год. |
||
8. (2 бали) Сторона АВ чотирикутника ABCD дорівнює стороні квадрата, периметр якого дорівнює 24 см. Сторона CD – на 4 см більша АВ і на 3 см менша від СВ. Сторона АD – на 20 мм більша за суму сторін АВ і CD. Знайдіть периметр чотирикутника. |
||
9. (2 бали) Лялька в коробці коштує 11 гривень. Лялька на 10 гривень дорожча за коробку. Скільки коштує лялька, і скільки – коробка? |
||
ВАРІАНТ № 2 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Дано числа 11х і 2у. Укажіть вираз для знаходження різниці цих чисел: А. 11х ۰ 2у Б.11х + 2у В.11х- 2у Г. 2у -11х |
||
2. (0,5 бала) Площа лугу х га. Укажіть буквений вираз для знаходження площі саду, яка на 2 га більша, ніж площа лугу : А. х - 2 Б. х + 2 В. х : 2 Г. х ۰ 2 |
||
3. (0,5 бала) Укажіть числовий вираз для знаходження кореня рівняння х + 23 = 92: А. 92 – 23 Б. 92 ۰ 23 В. 92 + 23 Г. 92 : 2 |
||
4. (0,5 бала) Укажи порядок виконання арифметичних дій, для обчислення числового виразу (79+41•73)-112:4: А. «–»,«:»,«+»,«•» Б. «:»,«–»,«+»,«•» В. «:»,«+»,«–»,«•» Г. «+»,«•»,«–», «:» |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
||
1. Добуток суми чисел 35 i 7 та числа 2 |
А. 35:(2•7) |
|
2. Частка числа 35 та добутку чисел 2 i 7 |
Б. (35–7) •2 |
|
3. Добуток різниці чисел 35 i 7 на число 2 |
В. (35+7) •2 |
|
4. Сума добутку чисел 35 і 7 та числа 2 |
Г. 35+(2•7) |
|
|
Д. (35•7)+2 |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бал) 1) Знайдіть значення виразу 420 : а – 8 ۰ (х + у), якщо а = 6; х = 2; у = 4 2) Розвяжіть рівняння 14(3х–15)=252 |
||
7. (2 бали) . Знайти шлях автомобіля, який рухався зі швидкістю 65 км/год протягом 5 год. |
||
8. (2 бали) Сторона АВ чотирикутника ABCD дорівнює стороні квадрата, периметр якого дорівнює 24 см. Сторона CD – на 4 см більша АВ і на 3 см менша від СВ. Сторона АD – на 20 мм більша за суму сторін АВ і CD. Знайдіть периметр чотирикутника. |
||
9. (2 бали) Барон Мюнхаузен розповідав, що колись він вполював стільки зайців, що, якщо їх число подвоїти, додати потроєне їх число та ще трьох зайців, то вийшла би чортова дюжина. Скільки зайців вполював барон Мюнхаузен? |
||
ВАРІАНТ № 3 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала). Дано числа 11х і 2у. Укажіть вираз для знаходження суми цих чисел: А. 11х ۰ 2у Б. 11х + 2у В. 11х- 2у г) 2у -11х |
||
2. (0,5 бала) Площа лугу х га. Укажіть буквений вираз для знаходження площі саду, яка у 2 рази більша, ніж площа лугу : А. х - 2 Б. х + 2 В. х : 2 Г. х ۰ 2 |
||
3. (0,5 бала) Укажіть числовий вираз для знаходження кореня рівняння х + 23 = 92: А. 92 – 23 Б. 92 ۰ 23 В. 92 + 23 Г. 92 : 23 |
||
4. (0,5 бала) Укажи порядок виконання арифметичних дій, для обчислення числового виразу 7420 – (120:3 + 37)•14 А. «–»,«:»,«+»,«•» Б. «:»,«–»,«+»,«•» В. «:»,«+»,«–»,«•» Г. «:»,«+»,«•»,«–». |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
||
1. Добуток суми чисел 28 i 17 та числа 12 |
А. 12:(28•17) |
|
2. Частка числа 12 та добутку чисел 28 i 17 |
Б. (28+17) •12 |
|
3. Добуток різниці чисел 28 i 12 на число 17 |
В. (28•17) +12 |
|
4. Сума добутку чисел 28 і17 та числа 12 |
Г. (28+17) –12 |
|
|
Д. (28–12) •17 |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бали) 1) Знайдіть значення виразу 280 : а + 9 ۰ (х – у), якщо а = 40; х = 23; у = 18 2) Розвяжіть рівняння 17(3х–16)=238 |
||
7. (2 бали) . Знайдіть швидкість автомобіля, який за 8 годин проїхав відстань 520 км. |
||
8. (2 бали) Сторона АВ чотирикутника ABCD дорівнює стороні квадрата, периметр якого дорівнює 24 см. Сторона CD – на 4 см більша АВ і на 3 см менша від СВ. Сторона АD – на 20 мм більша за суму сторін АВ і CD. Знайдіть периметр чотирикутника. |
||
9. (2 бали) три пачки чіпсів і 50 грам гирка важать стількиж, як 5 пачок чіпсів. .Скільки важить одна пачка чіпсів? |
||
ВАРІАНТ № 4 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Дано числа 11х і 2у. Укажіть вираз для знаходження різниці цих чисел: А. 11х ۰ 2у Б.11х + 2у В.11х- 2у Г. 2у -11х |
||
2. (0,5 бала) Площа лугу х га. Укажіть буквений вираз для знаходження площі саду, яка на 2 га більша, ніж площа лугу: А. х - 2 Б. х + 2 В. х : 2 Г. х ۰ 2 |
||
3. (0,5 бала) Укажіть числовий вираз для знаходження кореня рівняння х + 23 = 92: А. 92 – 23 Б. 92 ۰ 23 В. 92 + 23 Г. 92 : 2 |
||
4. (0,5 бала) Укажи порядок виконання арифметичних дій, для обчислення числового виразу (79+41•73)-112:4 А. «–»,«:»,«+»,«•» Б. «:»,«–»,«+»,«•» В. «:»,«+»,«–»,«•» Г. «+»,«•»,«–», «:» |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
||
1. Добуток суми чисел 35 i 7 та числа 2; |
А. 35:(2•7) |
|
2. Частка числа 35 та добутку чисел 2 i 7; |
Б. (35–7) •2 |
|
3. Добуток різниці чисел 35 i 7 на число 2 |
В. (35+7) •2 |
|
4. Сума добутку чисел 35 і 7 та числа 2 |
Г. 35+(2•7) |
|
|
Д. (35•7)+2 |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бал) 1) Знайдіть значення виразу 420 : а – 8 ۰ (х + у), якщо а = 6; х = 2; у = 4 2) Розвяжіть рівняння 8۰ (133–5х)=864 |
||
7. (2 бали). Знайти відстань за формулою шляху, яку проїде поїзд зі швидкістю 67 км/год протягом 7 год. |
||
8. (2 бали) Сторона АВ чотирикутника ABCD дорівнює стороні квадрата, периметр якого дорівнює 24 см. Сторона CD – на 4 см більша АВ і на 3 см менша від СВ. Сторона АD – на 20 мм більша за суму сторін АВ і CD. Знайдіть периметр чотирикутника. |
||
9. (2 бали) Три брати – Саша, Діма і Коля – вирішили збирати у скарбничку гроші. Саша кинув у скарбничку 2 монети, Діма – три такі ж монетки, а Андрійко – 30 копійок. Після цього у скарбничці виявилося 2 грн. 80 коп. Які монетки кидали у скарбничку Діма і Саша? |
||
ВАРІАНТ № 1 |
|||||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|||||
1. (0,5 бала). На рисунку зображено: А В А. відрізок Б. пряма В. промінь Г. кут |
|||||
2. (0,5 бала) Скільки усіх відрізків зображено на малюнку?: А.6 Б. 5 В. 3 Г. 7 |
|||||
3. (0,5 бала) Чому дорівнює відрізок АВ?
А. АВ–ВК Б. АК+ВК В. ВК–АК Г. АВ–АК |
|||||
4. (0,5 бала) Через дві точки можна провести: А. одну пряму Б. дві прямі В. жодної прямої Г. більше 2 прямих |
|||||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
|||||
|
А. 310 |
||||
Б. 120 |
|||||
В. 88 |
|||||
Г. 240 |
|||||
Д. 150 |
|||||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
|||||
6. (2 бали) 1) Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки А(3), В(7), С(11). 2) Накресли прямі АВ і СР, що перетнулися в точці О. Запиши промені, які утворилися. |
|||||
7. (2 бали) . Накресліть два промені так, щоб їх спільна частина була променем. |
|||||
8. (2 бали) Накресліть в зошиті відрізок довжиною 10 см. Над одним кінцем напишіть число 0, а на другій 20. Поділіть відрізок на 5рівних частин. Позначіть числа, що відповідають цим поділкам. Позначіть на цій шкалі числа 1, 4,7. |
|||||
9. (2 бали) Коник за один стрибок переміщується вздовж координатного променя праворуч на 4 одиничних відрізки, або ліворуч на 2 одиничних відрізки. Перший стрибок робить вправо. Чи може він за кілька стрибків з точки О(0) потрапити в точку А(10)? |
|||||
ВАРІАНТ № 2 |
|||||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|||||
1. (0,5 бала) На рисунку зображено: А В А. відрізок Б. пряма В. промінь Г. кут |
|||||
2. (0,5 бала) Довжина відрізка на рисунку дорівнює : А.6 Б. 5 В. 3 Г. 7
|
|||||
3. (0,5 бала) Чому дорівнює відрізок АК?
А. АВ–ВК Б. АК+ВК В. ВК–АК Г. АВ–АК |
|||||
4. (0,5 бала) На малюнку зображено:
А. промінь Б.відрізок В. пряма Г. координатний промінь |
|||||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
|||||
|
1. 2 год |
А. V |
|||
2. 6 год |
Б. X |
||||
3. 8 год |
В. Z |
||||
4. 11 год |
Г. T |
||||
|
Д. Y |
||||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
|||||
6. (2 бали) 1) 1) Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки М(2), Р(5),Н(10). 2) Познач у зошиті 3 точки, що не лежать на одній прямій. Проведи прямі через кожні дві точки. Запиши їх. |
|||||
7. (2 бали) . Накресліть два промені так, щоб їх спільна частина була відрізком. |
|||||
8. (2 бали) Накресліть в зошиті відрізок довжиною 8см. Над одним кінцем напишіть число 0, а на другій 16. Поділіть відрізок на 4 рівних частин. Позначіть числа, що відповідають цим поділкам. Позначіть на цій шкалі числа 1, 3,6. |
|||||
9. (2 бали) На площині проведено п’ять прямих, що попарно перетинаються. Яка найменша можлива кількість точок перетину цих прямих? |
|||||
ВАРІАНТ № 3 |
|||||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|||||
А. відрізок Б. пряма В. промінь Г. точка |
|||||
2. (0,5 бала) Координати точок B, A, D, C : А.1, 4, 6,8 Б. 3, 7, 8, 9 В. 1, 3, 6, 8 Г. 5,6,7,9. |
|||||
3. (0,5 бала) Які точки не належать прямій а?
А. T, F Б. P, K В. M, N Г. M, K |
|||||
4. (0,5 бала) Через дві точки можна провести: А. одну пряму Б. дві прямі В. жодної прямої Г. безліч прямих |
|||||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
|||||
|
1. 2 год |
А. B |
|||
2. 5 год |
Б. O |
||||
3. 8 год |
В. A |
||||
4. 11 год |
Г. K |
||||
|
Д.P |
||||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
|||||
6. (2 бали) 1) Запиши якому числу відповідають точки А, В, C, D?
2) Позначи точки А, В, С, що лежать на одній прямій. Запиши утворені промені. |
|||||
7. (2 бали) . Точки М, К, Н лежать на одній прямій. Знайдіть довжину відрізка КН, якщо МК=13см, МН=4 см. |
|||||
8. (2 бали) Накресліть в зошиті відрізок довжиною 12 см. Над одним кінцем напишіть число 0, а на другій 24. Поділіть відрізок на 3 рівних частин. Позначіть числа, що відповідають цим поділкам. Позначіть на цій шкалі числа 1, 4,7. |
|||||
9. (2 бали) Равлик за день піднімається на 3 м вгору, а за ніч спускається на 2 м вниз. За скільки днів він підніметься на вершину дерева, висота якого 9 м? |
|||||
ВАРІАНТ № 4 |
|
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|
1. (0,5 бала) На рисунку зображено:
А. відрізок Б. пряма В. промінь Г. точка |
|
2. (0,5 бала) Координати точок M, K, L, P : А.1, 4, 6,8 Б. 3, 7, 8, 9 В. 1, 3, 6, 8 Г. 5,6,7,9 |
|
3. (0,5 бала) Які точки належать прямій а?
А. T, F Б. P, K В. M, N Г. M, K |
|
4. (0,5 бала) Через одну точку можна провести: А. одну пряму Б. дві прямі В. жодної прямої Г. безліч прямих |
|
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д). |
|
1 2 3 4 |
А. 600 |
Б. 250 |
|
В. 88
|
|
Г. 220
|
|
Д. 360 |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
|
6. (2 бали) 1) Запиши якому числу відповідають точки К, М, N, P?
2) Позначи точки М, К, Н, що лежать на одній прямій. Запиши утворені промені. |
|
7. (2 бали) . Точки А, В, С лежать на одній прямій. Знайдіть довжину відрізка ВС, якщо АВ=10см, АС=3 см. |
|
8. (2 бали) Накресліть в зошиті відрізок довжиною 16 см. Над одним кінцем напишіть число 0, а на другій 32. Поділіть відрізок на 4 рівних частин. Позначіть числа, що відповідають цим поділкам. Позначіть на цій шкалі числа 1, 3,6. |
|
9. (2 бали) На площині проведено п’ять прямих, що попарно перетинаються. Яка найбільша можлива кількість точок перетину цих прямих? |
ВАРІАНТ № 1 |
|
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|
1. (0,5 бала). На рисунку зображено: А В А. відрізок Б. пряма В. промінь Г. кут |
|
2. (0,5 бала) На рисунку зображено : А.∠АВС Б. ∠АСВ В. ∠ВАС Г. ∠СВА |
|
3. (0,5 бала) Який з кутів прямий:
А. ∠BСA Б. ∠KMN В. ∠POR Г. ∠HDF |
|
4. (0,5 бала) Який з трикутників гострокутний:
А. Δ BСA Б. Δ KMN В. Δ POR Г. Δ HDF |
|
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
|
1. Периметр трикутника |
А. S=a2 |
2. Периметр квадрата |
Б. P=2a+2b |
3. Периметр прямокутника |
В. S=ab |
4. Площа квадрата |
Г. P=4a |
|
Д. P=a+b+c |
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
|
6. (2 бали) 1) За допомогою транспортира визначте градусну міру кутів: 2) Накресліть кут, градусна міра якого дорівнює: а) 1240; б) 870. |
|
7. (2 бали) . Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 9 см, а його основа – більша на 5 см. Знайдіть периметр трикутника. |
|
8. (2 бали) На рисунку зображено прямокутний паралелепіпед АВСDМNКР. Його об’єм дорівнює 900 см3, висота 15см, ширина 3 см. Знайти довжину паралелепіпеда.
|
|
9. (2 бали) Сторона АВ чотирикутника ABCD дорівнює стороні квадрата, площа якого дорівнює 36 см2. Сторона CD – на 4 см більша АВ і на 3 см менша від СВ. Сторона АD – на 20 мм більша за суму сторін АВ і CD. Знайдіть периметр чотирикутника. |
ВАРІАНТ № 2 |
|
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|
1. (0,5 бала) На рисунку зображено: А В А. відрізок Б. пряма В. промінь Г. кут |
|
2. (0,5 бала) (На рисунку зображено : А.∠АВС Б. ∠АСВ В. ∠ВАС Г. ∠СВА |
|
3. (0,5 бала) Який з кутів тупий: А. ∠BСA Б. ∠KMN В. ∠POR Г. ∠HDF |
|
4. (0,5 бала) Який з трикутників прямокутний:
А. Δ BСA Б. Δ KMN В. Δ POR Г. Δ HDF |
|
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
|
1. Площа прямокутника |
А. S=a2 |
2. Периметр квадрата |
Б. P=2a+2b |
3. Периметр прямокутника |
В. S=ab |
4. Периметр трикутника |
Г. P=4a |
|
Д. P=a+b+c |
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
|
6. (2 бали) 1) За допомогою транспортира визначте градусну міру кутів:
2) Накресліть кут, градусна міра якого дорівнює: а) 640; б) 1670. |
|
7. (2 бали) . Основа рівнобедреного трикутника дорівнює 5 см, а бічна сторона його – більша на 3 см. Знайдіть периметр трикутника. |
|
8. (2 бали) На рисунку зображено прямокутний паралелепіпед АВСDМNКР. Площа грані МNКР дорівнює 112 м2, а об’єм паралелепіпеда 560 м3. Знайти висоту паралелепіпеда.
|
|
9. (2 бали) Сторона АВ чотирикутника ABCD дорівнює стороні квадрата, периметр якого дорівнює 24 см. Сторона CD – на 3 см більша АВ і на 4 см менша від СВ. Сторона АD – на 16 мм більша за суму сторін АВ і CD. Знайдіть периметр чотирикутника. |
ВАРІАНТ № 3 |
|
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його. |
|
1. (0,5 бала). На рисунку зображено: А В А. відрізок Б. пряма В. промінь Г. кут |
|
2. (0,5 бала) На рисунку зображено : А.∠АВС Б. ∠АСВ В. ∠ВАС Г. ∠СВА |
|
3. (0,5 бала) Який з кутів прямий: А. ∠BСA Б. ∠KMN В. ∠POR Г. ∠HDF |
|
4. (0,5 бала) Який з трикутників гострокутний: А. Δ BСA Б. Δ KMN В. Δ POR Г. Δ HDF |
|
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д). |
|
1. Периметр трикутника |
А. S=a2 |
2. Периметр квадрата |
Б. P=2a+2b |
3. Периметр прямокутника |
В. S=ab |
4. Площа квадрата |
Г. P=4a |
|
Д. P=a+b+c |
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
|
6. (2 бали) 1) За допомогою транспортира визначте градусну міру кутів: 2) Накресліть кут, градусна міра якого дорівнює: а) 1240; б) 870. |
|
7. (2 бали) . Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 9 см, а його основа – більша на 5 см. Знайдіть периметр трикутника. |
|
8. (2 бали) На рисунку зображено прямокутний паралелепіпед АВСDМNКР. Його об’єм дорівнює 450 см3, довжина 3см, ширина 5 см. Знайти висоту паралелепіпеда.
|
|
9. (2 бали) Сторона АВ чотирикутника ABCD дорівнює стороні квадрата, периметр якого дорівнює 42 см. Сторона CВ – на 4 см більша АВ і на 3 см менша від AD. Сторона CD – на 12 мм більша за суму сторін АВ і AD. Знайдіть периметр чотирикутника. |
ВАРІАНТ № 4 |
|
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|
1. (0,5 бала) На рисунку зображено: А В А. відрізок Б. пряма В. промінь Г. кут |
|
2. (0,5 бала) (На рисунку зображено : А.∠АВС Б. ∠АСВ В. ∠ВАС Г. ∠СВА |
|
3. (0,5 бала) Який з кутів тупий: А. ∠BСA Б. ∠KMN В. ∠POR Г. ∠HDF |
|
4. (0,5 бала) Який з трикутників прямокутний:
А. Δ BСA Б. Δ KMN В. Δ POR Г. Δ HDF |
|
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
|
1. Площа прямокутника |
А. S=a2 |
2. Периметр квадрата |
Б. P=2a+2b |
3. Периметр прямокутника |
В. S=ab |
4. Периметр трикутника |
Г. P=4a |
|
Д. P=a+b+c |
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
|
6. (2 бали) 1) За допомогою транспортира визначте градусну міру кутів: |
|
2) Накресліть кут, градусна міра якого дорівнює: а) 640; б) 1670. |
|
7. (2 бали) . Основа рівнобедреного трикутника дорівнює 5 см, а бічна сторона його – більша на 3 см. Знайдіть периметр трикутника. |
|
8. (2 бали) На рисунку зображено прямокутний паралелепіпед АВСDМNКР. Площа грані АВСD дорівнює 192 м2, а об’єм паралелепіпеда 960 м3. Знайти висоту паралелепіпеда.
|
|
9. (2 бали) Сторона АВ чотирикутника ABCD дорівнює стороні квадрата, площа якого дорівнює 64 см. Сторона CD – на 4 см менша АВ і на 3 см більшаа від СВ. Сторона АD – на 60 мм більша за суму сторін АВ і CD. Знайдіть периметр чотирикутника. |
ВАРІАНТ № 1 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Оберіть правильний дріб. А. ; Б. ; В. ; Г. . |
||
2. (0,5 бала) Який з записів є правильним? А. ; Б.; В.; Г. . |
||
3. (0,5 бала) Який з дробів є найбільшим? А. ; Б. ; В. ; Г. . |
||
4. (0,5 бала) Укажіть дріб із чисельником 13 і знаменником 9. А. . Б. . В. . Г. . |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
||
1. Укажіть натуральне число, яке дорівнює неправильному дробу |
А. |
|
2. У дробу чисельник – число… |
Б. |
|
3. Запишіть пропущений чисельник в нерівності |
В. |
|
4. від числа 20 є число… |
Г. 8. |
|
|
Д. |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бали) Знайдіть:
1) від числа
2) число, якого дорівнюють |
||
7. (2 бали) Позначте на числовому промені точки: . |
||
8. (2 бали) У магазин привезли 810 кг яблук. Першого дня продали всіх яблук, а другого – залишку. Скільки яблук залишилося продати? |
||
9. (2 бали) При якому натуральному значенні |
||
ВАРІАНТ № 2 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Який з дробів є найменшим? А. ; Б. ; В. ; Г. . |
||
2. (0,5 бала) Укажіть дріб із чисельником 8 і знаменником 3. А. ; Б. ; В. ; Г. . |
||
3. (0,5 бала) Який з записів є правильним? А. ; Б.; В.; Г. . |
||
4. (0,5 бала) Оберіть неправильний дріб. А. . Б. . В. . Г. . |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
||
1. Укажіть натуральне число, яке дорівнює неправильному дробу |
А.8. |
|
2. У дробу знаменник – число… |
Б. 40. |
|
3. від числа 30 є число… |
В. |
|
4. Запишіть пропущений чисельник в нерівності |
Г. |
|
|
Д. |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бали) Знайдіть: 1) від числа 63;
2) число, якого дорівнюють |
||
7. (2 бали) Позначте на числовому промені точки: . |
||
8. (2 бали) У новому будинку 100 квартир. За перший місяць засилили усіх квартир, а другого – залишку. Скільки квартир ще треба засилити? |
||
9. (2 бали) При якому натуральному значенні |
||
ВАРІАНТ № 3 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Оберіть правильний дріб. А. ; Б. ; В. ; Г. . |
||
2. (0,5 бала) Який з дробів є найбільшим? А. ; Б. ; В. ; Г. . |
||
3. (0,5 бала) Укажіть дріб із чисельником 7 і знаменником 91. А. ; Б. ; В. ; Г. . |
||
4. (0,5 бала) Який з записів є правильним? А. ; Б.; В.; Г. . |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
||
1.Укажіть натуральне число, яке дорівнює неправильному дробу |
А.16. |
|
2. У дробу чисельник – число… |
Б. 2. |
|
3. Запишіть пропущений чисельник в нерівності |
В. |
|
4. від числа 8 є число… |
Г. 8. |
|
|
Д. |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бали) Знайдіть:
1) від числа
2) число, якого дорівнюють |
||
7. (2 бали) Позначте на числовому промені точки: . |
||
8. (2 бали) У магазину завезли |
||
9. (2 бали) При якому натуральному значенні |
||
ВАРІАНТ № 4 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Який з дробів є найменшим? А. ; Б. ; В. ; Г. . |
||
2. (0,5 бала) Укажіть дріб із чисельником 7 і знаменником 11. А. ; Б. ; В. ; Г. . |
||
3. (0,5 бала) Який з записів є правильним? А. . Б.. В.. Г. . |
||
4. (0,5 бала) Оберіть неправильний дріб. А. . Б. . В. . Г. . |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д) |
||
1.Укажіть натуральне число, яке дорівнює неправильному дробу |
А.24. |
|
2. У дробу знаменник – число… |
Б. 18. |
|
3. від числа 16 є число… |
В. |
|
4. Запишіть пропущений чисельник в нерівності |
Г. 32. |
|
|
Д. |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бали) Знайдіть:
1) від числа
2) число, якого дорівнюють |
||
7. (2 бали) Позначте на числовому промені точки: . |
||
8. (2 бали) До шкільної бібліотеки завезли 720 підручників з хімії. За перший день видали всіх підручників, а другого – залишку. Скільки підручників ще треба роздати? |
||
9. (2 бали) При якому натуральному значенні |
||
ВАРІАНТ № 1 |
|
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|
1. (0,5 бала) Знаменником дробу, який дорівнює , є число:
А. |
|
2. (0,5 бала) … А. ; Б. ; В. ; Г. |
|
3. (0,5 бала) Чисельником дробу, який дорівнює , є число:
А. |
|
4. (0,5 бала) Якщо , то
А. |
|
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
|
1. |
А. . |
2. |
Б. . |
3. |
В. . |
4. |
Г. . |
|
Д. |
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
|
6. (2 бали) Виконайте дії: 1) ; 2) ; 3); 4) . |
|
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння: 1) ; 2) . |
|
8. (2 бали) Першого дня продали овочів, другого – на більше, ніж першого, а у третій день – решту. Яку частину овочів продали в третій день? |
|
9. (2 бали) Із 423кг заготовленої картоплі родина витратила протягом грудня кг, протягом січня – кг, а протягом лютого – кг. Скільки кілограмів картоплі залишилося? |
ВАРІАНТ № 2 |
|
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|
1. (0,5 бала) Чисельником дробу, який дорівнює , є число:
А. |
|
2. (0,5 бала) Знаменником дробу, який дорівнює , є число:
А. |
|
3. (0,5 бала) Якщо , то
А. |
|
4. (0,5 бала) … А. . Б. . В. . Г. |
|
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
|
1. |
А. . |
2. |
Б. |
3. |
В. . |
4. |
Г. . |
|
Д. |
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
|
6. (2 бали) Виконайте дії: 1)
3) 4) |
|
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння: 1) 2) . |
|
8. (2 бали) За перший тиждень бригада відремонтувала дороги, за другий – на менше, а за тертій – решту. Яку частину дороги відремонтували за третій тиждень? |
|
9. (2 бали) Потяг пройшов 346 км за 4 год. За першу годину він пройшов км, за другу – км, а за третю - км. Скільки кілометрів потяг пройшов за четверту годину? |
ВАРІАНТ № 3 |
|
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його. |
|
1. (0,5 бала) Чисельником дробу, який дорівнює , є число:
А. |
|
2. (0,5 бала) … А. ; Б. ; В. ; Г. . |
|
3. (0,5 бала) Знаменником дробу, який дорівнює , є число:
А. |
|
4. (0,5 бала) Якщо , то
А. |
|
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
|
1. |
А. . |
2. |
Б. . |
3. |
В. . |
4. |
Г. . |
|
Д. |
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
|
6. (2 бали) Виконайте дії: 1) ;
3); 4) . |
|
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння: 1) 2) |
|
8. (2 бали) Змагання тривали три дні. Першого дня в них взяли участь усіх спортсменів, другого – на спортсменів більше. Яка частина спортсменів взяла участь в змаганнях третього дня? |
|
9. (2 бали) За 4 дні туристи пройшли 41 км. Першого дня вони пройшли км, другого дня – км, а третього – км. Скільки кілометрів туристи пройшли протягом четвертого дня? |
ВАРІАНТ № 4 |
|
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|
1. (0,5 бала) Знаменником дробу, який дорівнює , є число:
А. |
|
2. (0,5 бала) Чисельником дробу, який дорівнює , є число:
А. |
|
3. (0,5 бала) Якщо , то
А. |
|
4. (0,5 бала) … А. . Б. . В. . Г. |
|
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
|
1. |
А. . |
2. |
Б. |
3. |
В. . |
4. |
Г. . |
|
Д. |
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
|
6. (2 бали) Виконайте дії: 1) ; 2) ; 3); 4) . |
|
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння: 1) 2) |
|
8. (2 бали) До магазину завезли овочі. – огірки, капусти – на менше, ніж огірків, а картоплі – решту. Яку частину всіх овочів складає картопля? |
|
9. (2 бали) Катеру необхідно пропливти 92 км. За першу годину він проплив км, за другу – км, а за третю - км. Скільки кілометрів залишилося пропливти катеру? |
ВАРІАНТ № 1 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Запишіть десятковим дробом
А. |
||
2. (0,5 бала) Порівняйте дроби
А. |
||
3. (0,5 бала) Запишіть дріб у вигляді десяткового дробу:
А. |
||
4. (0,5 бала) Округліть до десятих
А. |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
||
1. |
А. |
|
2. |
Б. |
|
3. |
В. |
|
4. |
Г. |
|
|
Д. |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бали) Знайдіть значення виразу: |
||
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння: |
||
8. (2 бали) Першого дня на базу завезли |
||
9. (2 бали) Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 56,88. Знайдіть цей дріб. |
||
ВАРІАНТ № 2 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Запишіть десятковим дробом
А. |
||
2. (0,5 бала) Порівняйте дроби
А. |
||
3. (0,5 бала) Запишіть дріб у вигляді десяткового дробу:
А. |
||
4. (0,5 бала) Округліть до сотих
А. |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
||
1. |
А. |
|
2. |
Б. |
|
3. |
В. |
|
4. |
Г. |
|
|
Д. |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
||
6. (2 бали) Знайдіть значення виразу . |
||
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння: |
||
8. (2 бали) Першого дня туристи пройшли |
||
9. (2 бали) Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на |
||
ВАРІАНТ № 3 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його. |
||
1. (0,5 бала) Запишіть десятковим дробом
А. |
||
2. (0,5 бала) Порівняйте дроби
А. |
||
3. (0,5 бала) Запишіть дріб у вигляді десяткового дробу:
А. |
||
4. (0,5 бала) Округліть до сотих
А. |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д). |
||
1. |
А. |
|
2. |
Б. |
|
3. |
В. |
|
4. |
Г. |
|
|
Д. |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
||
6. (2 бали) Знайдіть значення виразу . |
||
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння: |
||
8. (2 бали) За перший тиждень відремонтували 18,8 км дороги, що на 6,4 км менше, ніж за другий тиждень, і на 2,9 км більше, ніж за третій. Скільки кілометрів дороги відремонтували за три тижні? |
||
9. (2 бали) Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 65,88. Знайдіть цей дріб. |
||
ВАРІАНТ № 4 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Запишіть десятковим дробом
А. |
||
2. (0,5 бала) Порівняйте дроби
А. |
||
3. (0,5 бала) Запишіть дріб у вигляді десяткового дробу:
А. |
||
4. (0,5 бала) Округліть до десятих
А. |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
||
1. |
А. |
|
2. |
Б. |
|
3. |
В. |
|
4. |
Г. |
|
|
Д. |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бали) Знайдіть значення виразу
|
||
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння:
|
||
8. (2 бали) Першого дня туристи пройшли |
||
9. (2 бали) Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 44,46. Знайдіть цей дріб. |
||
ВАРІАНТ № 1 |
|
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
|
1. (0,5 бала) А. одна сота частина. Б. одна тисячна частина. В. одна десята частина. Г. одна друга частина. |
|
2. (0,5 бала) Середнє арифметичне двох чисел – це частка від ділення суми цих чисел на число…?
А. |
|
3. (0,5 бала) У книзі
А. |
|
4. (0,5 бала) Середнім арифметичним чисел
А. |
|
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д). |
|
1. Виразіть число |
А. |
2. Запишіть |
Б. |
3. Знайдіть середнє арифметичне чисел |
В. |
4. Якщо |
Г. |
|
Д. |
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
|
6. (2 бали) Знайдіть:
1)
2) число, |
|
7. (2 бали) З якою середньою швидкістю рухався автомобіль, якщо за |
|
8. (2 бали)Автомобіль рухався |
|
9. (2 бали) Спортивні змагання тривали три дні. Першого дня в них взяли участь |
ВАРІАНТ № 2 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Дві соті частини – це…
А. |
||
2. (0,5 бала) Середнє арифметичне трьох чисел – це частка від ділення суми цих чисел на число…?
А. |
||
3. (0,5 бала) У коробці
А. |
||
4. (0,5 бала) Середнім арифметичним чисел
А. |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
||
1. Виразіть число |
А. |
|
2. Запишіть |
Б. |
|
3. Знайдіть середнє арифметичне чисел |
В. |
|
4. Якщо |
Г. |
|
|
Д. |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бали) Знайдіть:
1)
2) число, 60 % якого дорівнюють |
||
7. (2 бали) З якою середньою швидкістю рухався автомобіль, якщо за |
||
8. (2 бали) Автомобіль рухався |
||
9. (2 бали) До магазину завезли яблука, груші та апельсини. Яблука становили |
||
ВАРІАНТ № 3 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Відсоток – це… А. одна сота частина. Б. одна тисячна частина. В. одна десята частина. Г. одна друга частина. |
||
2. (0,5 бала) Середнє арифметичне трьох чисел – це частка від ділення суми цих чисел на число…?
А. |
||
3. (0,5 бала) У книзі
А. |
||
4. (0,5 бала) Середнім арифметичним чисел
А. |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д). |
||
1. Виразіть число |
А. |
|
2. Запишіть |
Б. |
|
3. Знайдіть середнє арифметичне чисел |
В. |
|
4. Якщо \\єї \\\\\\\\\\\\\\о… |
Г. |
|
|
Д. |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
||
6. (2 бали) Знайдіть:
1)
2) число, |
||
7. (2 бали) Скільки в середньому сторінок щодня друкувала друкарка, якщо за |
||
8. (2 бали)Автомобіль рухався |
||
9. (2 бали) Магазин протягом трьох днів продав завезений цукор. Першого дня продали |
||
ВАРІАНТ № 4 |
||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||
1. (0,5 бала) Три соті частини – це…
А. |
||
2. (0,5 бала) Середнє арифметичне двох чисел – це частка від ділення суми цих чисел на число…?
А. |
||
3. (0,5 бала) У коробці
А. |
||
4. (0,5 бала) Середнім арифметичним чисел
А. |
||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
||
1. Виразіть число |
А. |
|
2. Запишіть |
Б. |
|
3. Знайдіть середнє арифметичне чисел |
В. |
|
4. Якщо |
Г. |
|
|
Д. |
|
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь |
||
6. (2 бали) Знайдіть:
1)
2) число, |
||
7. (2 бали) Скільки в середньому сторінок щодня друкувала друкарка, якщо за |
||
8. (2 бали) Автомобіль рухався |
||
9. (2 бали) Зливок сплаву на |
||
ВАРІАНТ № 1 |
||||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||||
1. (0,5 бала) Найменше натуральне число…
А. |
||||
2. (0,5 бала) Буквеним є вираз…
А. |
||||
3. (0,5 бала) Число
А. |
||||
4. (0,5 бала) Якщо
А. |
||||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
||||
1. |
А. |
|||
2. |
Б. |
|||
3. |
В. |
|||
4. Сторона квадрата дорівнює \\єї \\\\\\\\\\\\\\о… |
Г. |
|||
|
Д. |
|||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
||||
6. (2 бали) Виконайте дії: . |
||||
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння |
||||
8. (2 бали) Мотоцикл проїхав |
||||
9. (2 бали) Середнє арифметичне чотирьох чисел дорівнює |
||||
ВАРІАНТ №2 |
||||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||||
1. (0,5 бала) Найбільше натуральне число…
А. |
||||
2. (0,5 бала) Буквеним є вираз…
А. |
||||
3. (0,5 бала) Число
А. |
||||
4. (0,5 бала) Якщо
А. |
||||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
||||
1. |
А. |
|||
2. |
Б. |
|||
3. |
В. |
|||
4.Сторона квадрата дорівнює |
Г. |
|||
|
Д. |
|||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
||||
6. (2 бали) Виконайте дії: . |
||||
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння
|
||||
8. (2 бали) Автобус проїхав |
||||
9. (2 бали) Середнє арифметичне п’яти чисел дорівнює |
||||
ВАРІАНТ № 3 |
||||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||||
1. (0,5 бала) Найбільше натуральне число…
А. |
||||
2. (0,5 бала) Буквеним є вираз…
А. |
||||
3. (0,5 бала) Число
А. |
||||
4. (0,5 бала) Якщо
А. |
||||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
||||
1. |
А. |
|||
2. |
Б. |
|||
3. |
В. |
|||
4. Сторона квадрата дорівнює \\єї \\\\\\\\\\\\\\о… |
Г. |
|||
|
Д. |
|||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
||||
6. (2 бали) Виконайте дії: . |
||||
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння
|
||||
8. (2 бали) Пішохід пройшов |
||||
9. (2 бали) Середнє арифметичне деяких двох чисел дорівнює |
||||
ВАРІАНТ №4 |
||||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його. |
||||
1. (0,5 бала) Найменше натуральне число…
А. |
||||
2. (0,5 бала) Буквеним є вираз…
А. |
||||
3. (0,5 бала) Число
А. |
||||
4. (0,5 бала) Якщо
А. |
||||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
||||
1. |
А. |
|||
2. |
Б. |
|||
3. |
В. |
|||
4.Сторона квадрата дорівнює |
Г. |
|||
|
Д. |
|||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
||||
6. (2 бали) Виконайте дії: . |
||||
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння
|
||||
8. (2 бали) Велосипедист проїхав 5 км, що становить шляху, який він має проїхати. Скільки кілометрів йому залишилося проїхати? |
||||
9. (2 бали) Середнє арифметичне деяких трьох чисел дорівнює |
||||
1