Урок з теми :"Додавання та віднімання десяткових дробів."

Про матеріал

Мета:

  • -дидактична: формування навичок додавання та віднімання десяткових дробів;
  • -розвивальна: розвивати практичні вміння та навички співнавчання та взаємонавчання; розвивати логічне мислення; математичну мову та самостійність;
  • -виховна: виховувати працелюбність та любов до рідного краю.
Тип уроку: урок-подорож
Перегляд файлу

                          Лісівщинська СЗШ І-ІІІ ступенів ім.О.Дубінчука

 

Урок-подорож мальовничими куточками Коростенщини.

( 5 клас)

Тема: Додавання та віднімання десяткових дробів.

Мета:

  • дидактична: формування навичок додавання та віднімання десяткових дробів;
  • розвивальна: розвивати практичні вміння та навички співнавчання та взаємонавчання; розвивати логічне мислення; математичну мову та самостійність;
  • виховна: виховувати працелюбність та любов до рідного краю.

Тип уроку: урок-подорож (слайд №1)

Девіз уроку: « Без знання дробів ніхто не може визнавати, що знає математику» Цицерон (слайд №2)

Хід уроку:

І. Організаційно-психологічна частина. (слайд №3)

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок

Кожен з вас вже постарався

До уроку приготувався

Тож гаразд, часу не гаємо

І урок розпочинаємо.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

        Сьогодні на уроці ми здійснимо подорож до нашого районного центру -міста Коростеня. Але ми знаємо, щоб кудись поїхати потрібні…квитки. Щоб їх придбати ми повинні дати відповіді на питання. (слайд №4)

  1. Який дріб називається десятковим?
  2. Як додати два десяткові дроби?
  3. Скільки властивостей додавання ви знаєте?
  4. Як віднімають десяткові дроби?
  5. Назвати основні властивості додавання та віднімання десяткових дробів.

 

Молодці. Отже, вирушаємо в дорогу.

ІІІ. Повідомлення теми  уроку.

      Ми продовжуємо вивчати тему «Додавання та віднімання десяткових дробів». Сьогодні на уроці ви покажете наскільки ви вмієте застосовувати ваші знання та вміння під час розв΄язання  задач та прикладів.

Відкриємо зошити і запишемо число, класна робота, тема « Додавання та віднімання десяткових дробів» (слайд №5)

Отже, квітки придбані, вирушаємо в дорогу до міста Коростеня.

ІV. Розв΄язання вправ.

  1. Перша зупинка « Міський парк». (слайд №6)

Задача №1. Міський парк має форму прямокутника, довжина якого 0,11 км, а ширина 0,06 км. Знайти периметр міського парку. (слайд №7)

  1. Друга зупинка «Оборонне підземне містечко» (слайд №8)

Завдання №2. Виконай додавання. (слайд №9)

1)  7,4+6,8;               3) 14+2,8;

2) 9,6+4,25;              4) 4,5+12,319.

  1. Третя зупинка « Пам΄ятник князю Малу» (слайд №10)

Завдання №3. Обчислити: (слайд №11)

  1. 7,3-5,8;
  2. 12,4-9,36
  3. 14-3,57;
  4. 6,2-3,567.
  1. Четверта зупинка «Червона гірка» (слайд №12)

Завдання №4. Розв΄яжи рівняння. (слайд №13)

  1. X+3,72=8;
  2. 14,6- x=5,293.

Фізкультхвилинка (слайд №14)

Ось мабуть прийшла пора трошки відпочити, хочу всіх вас на фізкультхвилинку запросити:

Станьте, діти, у проході,

Посміхніться ви природі!

Потягніться догори,

Поклоніться до землі.

Нахиліться вліво, вправо,

Повторіть ще раз цю вправу!

Швидко-швидко пострибайте

І мерщій усі сідайте!

 

  1. П΄ята зупинка «Гвинтовий (підвісний) міст» (слайд №15)

Завдання №5. Розв΄яжи задачу. (слайд №16)

У першому контейнері було 36,7 кг яблук, а в другому – на 19,7кг більше, ніж у першому. Скільки кілограмів яблук було удвох контейнерах?

  1. Шоста зупинка « Пам΄ятник Покрови Божої Матері» (слайд №17)

Завдання №6. (слайд №18)

Запишить три числа, кожне з яких більше за 5,66 і менше від 5,68.

  1. Сьома зупинка «Краєзнавчий музей» (слайд №19)

Завдання №7. ( Усно) (слайд №20)

          Гра  «Хто  швидше»

     Друкуючи завдання, я випадково пропустила в числах коми.

Завдання. Відновити записи.

      52 + 18 = 7

      74 – 24 = 5

      736 – 336 = 4

      725 + 275 = 10

 

V. Підсумки уроку.

         Наша подорож вже наближається до кінця. Я хочу вам сказати, що…

І у школі вчителі з дробами теж дружать

Бо на кожному уроці ті їм вірно служать.

Яка площа у держави і які широти,

Скільки в Африці слон важить, які є висоти.

Яка нота і тональність, яка швидкість звуку

Знай, без дробів десяткових не бува науки.

       А ще хочу вам подякувати  за чудову подорож. І на останок пропоную розв΄язати ще одне завдання. (слайд №21)

VІ. Домашнє завдання.

 

 

                                      Вчитель математики: Свинтак Марина Миколаївна

 

 

docx
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
796
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку