Контрольна робота №2. Лінійні програми

Про матеріал

Цей матеріал стане в нагоді на уроках інформатики при вивченні мови програмування та при підготовці учнів до олімпіади з інформатики.

Контрольна робота містить 4 варіанти різноманітних завдань.

Перегляд файлу

Контрольна робота №2

Варіант 1.

  1. Обчислити раціональним способом, тобто за мінімальну кількість  операцій: y = x5
  2. Знайти значення виразу  y = |x| + x4, при x = -3; x = 3;
  3. Скласти програму обчислення значення виразу: y = (3x3 + 18x2)*x + 12x2 - 5;
  4. Визначити число, яке отримане із п’ятизначного числа видаленням другої та четвертої цифри.

Варіант 2.

  1. Обчислити раціональним способом, тобто за мінімальну кількість  операцій  y = x6 .
  2. Знайти значення виразу: a = |x| + 4x3 - 7x2, при x = 2; x = -2;
  3. Скласти програму обчислення значення виразу:  a = (d + c + b)*e - 5k – 1.
  4. Визначити число, яке отримане виписуванням в зворотному порядку цифр даного п’ятизначного числа.

Варіант 3.

  1. Обчислити раціональним способом, тобто за мінімальну кількість  операцій  y = x8 .
  2. Знайти значення виразу: z = |x - 2| + 3x8, при x = -2; x = 1;
  3. Скласти програму обчислення значення виразу: d = 3c3 + |c2 - 4c + 7|3 - 5c;
  4. Чебурашка вирішив купити килими, щоб застелити кімнату, в якій він мешкав разом з Геною. Розмірами їхньої прямокутної кімнати виявилися цілі невід’ємні числа a і b. Коли Чебурашка запитав у магазині, які розміри квадратних килимів, що були у продажі, то продавець назвав ціле число с. Яку кількість килимів необхідно закупити Чебурашці, щоб накрити максимальну площу кімнати? Килими не можна накладати та підгортати. Визначити, яка площа кімнати буде не накритою килимами.

Варіант 4.

  1. Обчислити раціональним способом, тобто за мінімальну кількість  операцій  y = x10 .
  2. Знайти значення виразу: z =2 x8 -|x - 5|, при x = -3; x = 1;
  3. Скласти програму обчислення значення виразу: c = |x + 4| - |x2 - 3x + 6|.
  4. Дано дві змінні цілочисельних типів: x,y:shortint. Припустимо, їм надано такі значення: x:=5; y:=-13. Як поміняти значення цих двох змінних місцями (тобто, щоб змінна x отримала значення -13, а змінна y – значення 5)? Запропонуйте, по можливості, кілька різних методів.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Скляренко Людмила Дмитрівна
    Якщо чесно, то я перший рік працюю з 8 класом, тому дякую за допомогу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шпітко Вікторія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Запорожец Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Чухно Костянтин
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Казакова Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
doc
Додано
7 лютого 2018
Переглядів
1450
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку