Контрольна робота №2 Романтизм. Творчість Г. Гейне і Дж. Байрона

Про матеріал
Формування компетентих знань і вмінь після прочитання творів. Вміння коротко й влучно вислвити власну думку.
Перегляд файлу

C:\Users\Админ\Pictures\Pictures\анімація\i (10).pngКонтрольна робота №2

Романтизм. Творчість Г. Гейне і Дж. Байрона

Варіант І

Рівень 1

1. Романтизм як літературно-художній напрямок виник…
 


    а) на межі XVII — XVIII ст.;
    б) у кінці XIX —  поч. XX ст.;
    в) у кінці XVIII— поч. ХІХ ст.;
    г) на початку XX ст.


2. Вірші циклу «Ліричне інтермецо» Генріха Гейне належать до лірики:


    а) філософської;

    б) інтимної;

    в) патріотичної;

    г) пейзажної.


3. Українською народною піснею став вірш Г.Гейне:

    а) «Хотів би я слово єдине…»                    б) «Лорелей»


    в) «Коли розлучаються двоє»;

    г) «Самотній кедр на стромині».


4. Дж. Байрон у десятирічному віці успадкував титул:


    а) графа;

    б) лорда;

    в) барона;

    г) герцога.


5. Цикл Дж Байрона «Єврейські мелодії» написаний за мотивами:


    а) біблійними;

    б) історичними;

    в) фольклорними;

    г) античними.


6. Літературне джерело поеми Байрона «Мазепа»:


    а) «Історія русів»;

    б) «Історія Карла ХІІ» Вольтера;

    в) поема «Полтава» Пушкіна;

    г) мемуари Яна Пассека.


Всього 3 бали

Рівень 2

  1. Вкажіть відповідність між автором та назвою твору.
  1. Дж.Байрон           А «Не знаю, що стало зо мною…»
  2. Г. Гейне               Б «Хотів би жити знов у горах»

                                        В «Паломництво Чайльд Гарольда»

                                        Г «Ліричне інтермецо»

  1. Оберіть три  правильні відповіді.

Позначте ознаки романтизму як художнього методу:

А ствердження самобутності і неповторності кожної людини;

Б зображення типових обставин і типових характерів;

В зображення реального життя без прикрас;

Г культ уяви, фантазії, почуттів; культ природи;

Д зображення незвичайних героїв у незвичайних обставинах.

    3. Продовжіть речення.   Образ Мазепи є символом…

Всього 3 бали

Рівень 3

  1. Що лежить в основі головного принципу романтичної літератури?
  2. Розкрийте значення понять: «байронізм», «світова скорбота».
  3. Визначте тему та ідею поезії Дж. Байрона «Мій дух як ніч».

Всього 3 бали

Рівень 4

    Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:

  1.  Чи потрібна нам романтична спадщина минулого?
  2. «Хіба ж ту долю нам збагнуть?» (За поемою Байрона «Мазепа»).
  3.  Таємниця душі поета (за «Книгою пісень» Г.Гейне).

Всього 3 бали
 

 

C:\Users\Админ\Pictures\Pictures\анімація\i (10).pngКонтрольна робота №2

Романтизм. Творчість Г. Гейне і Дж. Байрона

Варіант ІІ

Рівень 1

1. Романтики захоплювалися оспівуванням доби:
 


    а) Середньовіччя;
    б) Відродження;
    в) класицизму;
    г) античності.


2. Назва збірки «Книга пісень» свідчить про зв’язок з:


    а) Біблією;

    б) античністю;

    в) фольклором;

    г) творчістю Петрарки.


3. Вірш «Не знаю, що стало зо мною» належить до циклу:


    а) «Страждання юності»;

    б) «Ліричне інтермецо»;

    в) «Знову на Батьківщині»;

    г) «Північне море».


4. Своїм національним героєм Байрона вважає…


    а) Англія;

    б) Італія;

    в) Албанія;

    г) Греція.


5. Байрон видав під своїм ім’ям першу поетичну збірку:


    а) «Години дозвілля»;

    б) «Єврейські мелодії»;

    в) «Летючі нариси»;

    г) «Пісня луддитів».


6. У поемі «Мазепа» Дж. Байрон дав зразок героя:


    а) класичного;

    б) реалістичного;

    в) барочного;

    г) романтичного.


Всього 3 бали

Рівень 2

  1. Вкажіть відповідність між автором та назвою твору.

     1. Дж. Байрон          А «В день мого тридцятишестиріччя»

     2. Г. Гейне               Б «Коли розлучаються двоє»

                                         В «Мій дух як ніч»

                                         Г «Чому троянди немов неживі»

  1. Оберіть дві правильні відповіді.

    Не є ознакою романтизму як художнього методу:
А раціоналізм, утвердження культу розуму;
Б зображення незвичайних героїв у незвичайних обставинах;
В герой — мрійник, ідеаліст, самотній мандрівник, вигнанець, бунтівник;
Г зображення типових обставин і типових характерів;
Д культ уяви, фантазії, почуттів; культ природи.

  1. Які символічні образи використовує Дж Байрон в поемі «Мазепа»?

Всього 3 бали

Рівень 3

  1. Якими жанрами збагатили літературу представники романтизму?
  2. Назвіть характерні риси байронічного героя.
  3. Визначте тему та ідею поезії Гейне «Не знаю, що стало зі мною…».

Всього 3 бали

Рівень 4

    Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:

  1. Чи потрібна нам романтична спадщина минулого?
  2. «Хіба ж ту долю нам збагнуть?» (За поемою Байрона «Мазепа»).
  3. «Книга пісень» - поетичний щоденник Г.Гейне.

Всього 3 бали
 

docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Ніколенко О.М., Зуєнко М.О., Стороха Б.В., Туряниця В.Г., Орлова О.В.)
Додано
19 січня
Переглядів
1047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку