Перевірка знань,умінь і навичок з метою їх корекції; уміння переконливо і звязно висловлювати свої міркування з приводу прочитаних творів, робити власні висновки й узагальнення.(Використано матеріал з посібника для вчителів "Українська література"(розробки уроків). Тернопіль:Підручники і посібники.)
Контрольна робота №4(розгорнуті відповіді на запитання). Світ української поезії. Із сучасної української поезії(твори поетів-сучасників). Національна драма(твори І.К.-Карого.)
Учням необхідно вибрати по одному запитанню з кожного блоку.
І блок-початковий рівень.
ІІ блок-середній рівень.
1.Чи можна вірш В. Герасим’юка «Чоловічий танець» назвати екзотичним? Чому?
2. Що символізує янгол? Яким ти його бачиш у баладі І. Малковича «Із янголом на плечі»?
3.Що таке драматичний твір? Назвіть його ознаки.
4.Чи випадковими іменами І.К.-Карий наділив Калитку(гаманець із грошима), Пузиря(виріб із тонкої гуми, який може луснути під час надування) і Бонавентуру(античний філософ, який вирізнявся красномовством). Обґрунтуйте свою думку.
ІІІ блок-достатній рівень.
ІV блок-високий рівень(творче завдання).
Напишіть власне висловлювання(одне із завдань).
1.Дивосвіт сучасної української поезії.
2.Бездуховність-прояв зла в житті людини (за твором І.К.-Карого «Сто тисяч»).