Контрольна робота 5 клас. Рівняяня, типи задач та способи їх розв язання

Про матеріал

Дана контрольна робота призначена для перевірки знань набутих учнями в процесі вивчення теми " Рівняння, типи задач та способи їх розв язання". Матеріал можна використовувати для класів з поглибленим вивченням математики.

Перегляд файлу

Контрольна  робота №4                   «Рівняння. Типи задач та способи їх розв язання»

 

Варіант 2

Частина 1.

№1 (1б)       Розв’язати рівняння:   53 – у =18.

                            А)   71;              Б)  35;                   В)   25.

 

№2 (1б)       Спростити вираз:    5а + 6а + 12а.

                           А)  23а;             Б)  11а + 12а;       B)  11+12а.

 

№3 (1б)      Знайти корінь рівняння:   2652 : x = 204.   

                          А) 103;              Б) 130;                   В) 13.

 

Частина 2.

№4 (2×2б = 4б)      Розв’язати рівняння:     

 

                         а) 24х – 15х + 47 = 1919;                 б) 7·(20– х) + 25 = 74.

 

№5 (2б)     Розв’язати задачу.

Задумане число помножили на 7, від добутку відняли 25, отриману різницю поділили на 5 і отримали число 5. Яке число задумали? 

 

Частина 3.

№6 (3б)    Розв’язати задачу.

Відстань між пунктами А і В дорівнює 532 км. Одночасно на зустріч один одному виїхали два автомобіляі зустрілися через 4 години. Знайти швидкість кожного автомобіля, якщо швидкість одного з них на 5 кілометрів більше другого.

 

 

 

                               Контрольна  робота №4                    «Рівняння. Типи задач та способи їх розв язання»

 

Варіант 1

Частина 1.

№1 (1б)       Розв’язати рівняння:     35 + х = 87.

                             А)   52 ;        Б)   122 ;     В)   102.

 

№2 (1б)       Спростити вираз :    20х – 3х + 6х + 25.

                             А)  23х – 25;        Б)  23х + 25;      B)  48х.

 

№3 (1б)      Знайти корінь рівняння:   4605 : x = 307.   

  А) 15;           Б) 105;        В) 130.

 

Частина 2.

№4 (2×2б = 4б)      Розв’язати рівняння: 

    

                         а) 16х – 7х + 38 = 3692;                     б) 3·(35 – х)- 14 = 67.

 

№5 (2б)      Розв’язати задачу.

Від  задуманого числа відняли 18, цю різницю помножили на 3, до отриманого добутку додали 15. Після цього отримали число 18. Яке число задумали?

 

Частина 3.

№6 (3б)    Розв’язати задачу.

Відстань між пунктами А і В дорівнює 476 км. Одночасно на зустріч один одному виїхали два автомобіляі зустрілися через 2 години. Знайти швидкість кожного автомобіля, якщо швидкість одного з них на 10 кілометрів менше  другого.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бурдільна Лариса Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 грудня 2018
Переглядів
23896
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку