Дана контрольна робота призначена для перевірки знань набутих учнями в процесі вивчення теми " Рівняння, типи задач та способи їх розв язання". Матеріал можна використовувати для класів з поглибленим вивченням математики.
Контрольна робота №4 «Рівняння. Типи задач та способи їх розв язання»
Варіант 2
Частина 1.
№1 (1б) Розв’язати рівняння: 53 – у =18.
А) 71; Б) 35; В) 25.
№2 (1б) Спростити вираз: 5а + 6а + 12а.
А) 23а; Б) 11а + 12а; B) 11+12а.
№3 (1б) Знайти корінь рівняння: 2652 : x = 204.
А) 103; Б) 130; В) 13.
Частина 2.
№4 (2×2б = 4б) Розв’язати рівняння:
а) 24х – 15х + 47 = 1919; б) 7·(20– х) + 25 = 74.
№5 (2б) Розв’язати задачу.
Задумане число помножили на 7, від добутку відняли 25, отриману різницю поділили на 5 і отримали число 5. Яке число задумали?
Частина 3.
№6 (3б) Розв’язати задачу.
Відстань між пунктами А і В дорівнює 532 км. Одночасно на зустріч один одному виїхали два автомобіляі зустрілися через 4 години. Знайти швидкість кожного автомобіля, якщо швидкість одного з них на 5 кілометрів більше другого.
Контрольна робота №4 «Рівняння. Типи задач та способи їх розв язання»
Варіант 1
Частина 1.
№1 (1б) Розв’язати рівняння: 35 + х = 87.
А) 52 ; Б) 122 ; В) 102.
№2 (1б) Спростити вираз : 20х – 3х + 6х + 25.
А) 23х – 25; Б) 23х + 25; B) 48х.
№3 (1б) Знайти корінь рівняння: 4605 : x = 307.
А) 15; Б) 105; В) 130.
Частина 2.
№4 (2×2б = 4б) Розв’язати рівняння:
а) 16х – 7х + 38 = 3692; б) 3·(35 – х)- 14 = 67.
№5 (2б) Розв’язати задачу.
Від задуманого числа відняли 18, цю різницю помножили на 3, до отриманого добутку додали 15. Після цього отримали число 18. Яке число задумали?
Частина 3.
№6 (3б) Розв’язати задачу.
Відстань між пунктами А і В дорівнює 476 км. Одночасно на зустріч один одному виїхали два автомобіляі зустрілися через 2 години. Знайти швидкість кожного автомобіля, якщо швидкість одного з них на 10 кілометрів менше другого.