Контрольна робота 7 клас

Про матеріал
узагальнити знання учнів з даних тем Членестоногі. Молюски. Паразитичні безхрибетні. В контрольній роботі 4 рівня. 1 рівнь Тестові завдання по 0,5 балів. 2 рівень визначення по 1 балу. 3 рівень описати малюнок та дати відповідь на запитання по 1,5 балів. 4 рівень Творче завдання 4 бали Дати відповідь на запитання
Перегляд файлу

Контрольна робота №1:

«Членистоногі. Молюски.

Паразитичні безхребетні»

Учня (учениці) 7 класу

 

________________________

І варіант

1 рівень(0,5балів)

Тестові завдання

  1. Молюски мають тіло:  а) несегментоване;     б) сегментоване
  2. Порожнина тіла молюсків:  а) суцільна;   б) має вигляд окремих мішків; в) порожнини тіла немає
  3. Основу покривів членистоногих складає органічна речовини:   а)муреїн;    б)хітин;    в)целюлоза;     г)крохмаль
  4. За способом розмноження  членистоногі здебільшого:   а)гермафродити;      б) роздільностатеві
  5. Організм в якому живе дорослий паразит, називають:                                 а) проміжний хазяїн;        б) остаточний хазяїн
  6. У печінці людини та інших ссавців паразитують:     а) ехінокок;     б)широкий стьожок;   в) котячий сисун;    г) планарія

2 рівень (1 бал)

Продовжити визначення

  1. Мантія – це _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Хітин – це _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3 рівень (1,5 балів)

Описати малюнок. Дати відповідь на запитання.

  1.  

Клас Павукоподібні: загальна характеристика. Реферат – Освіта.UA

 

 

  1.  У чому виявляється пристосованість павука до життя на суходолі?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4 рівень (4 бали)

Творче завдання

  1. Яке значення мають паразитичні безхребетні  в природі та житті людини?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІ варіант

1 рівень(0,5балів)

Тестові завдання

  1. Пристосування до паразитизму в плоских червів є:   а)наявність присосків;    б)мала кількість потомства;    в) статеве розмноження
  2. У печінці людини та інших ссавців паразитують:     а) ехінокок;     б)широкий стьожок;   в) котячий сисун;    г) планарія
  3. Тіло молюсків:      а) поділене на відділи;    б) не поділене на відділи
  4. Мантійна порожнина молюсків:     а) сполучена отворами з навколишнім середовищем;    б) такої порожнини немає;     в)не сполучна з навколишнім середовищем з навколишнім середовищем
  5. У членистоногих сегменти тіла за будовою:     а) однакові;    б) різні;   в)тіло не має сегментів
  6. У більшості членистоногих запліднення:     а) внутрішнє;    б) зовнішнє

2 рівень (1 бал)

Продовжити визначення

  1. Гетеротрофне живлення – це _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Прямий розвиток – це _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3 рівень (1,5 балів)

Описати малюнок. Дати відповідь на запитання.

  1.  

 

Біологічна сторіночка: Молюски

 

  1. Які пристосування до життя у воді є у молюсків?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4 рівень (4 бали)

Творче завдання

  1. Яке значення членистоногих в природі та житті людини?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ярош Юрій Миколайович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Біологія 7 клас (Довгаль І.В., Ягенська Г. В., Жолос О. В., Ходосовцев О. Є., Костіков І. Ю., Волгін С. О., Додь В. В., Сиволоб А. В., Скрипник Н.В., Толстанова Г. М.)
Додано
16 листопада 2020
Переглядів
4946
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку