Контрольна робота для 10 класу з теми «Біорізноманіття», нова програма

Про матеріал
Контрольна робота розроблена до теми "Біорізноманіття" у 10 класі за новою програмою (підручник - Андерсон О.А., Вихренко М.А., Чернінський А.О "Біологія і екологія (рівень стандарту)", 2018.
Перегляд файлу

Контрольна робота для 10 класу з теми «Біорізноманіття»

І варіант

 

Початковий  рівень (виберіть лише 1 правильну відповідь)

(кожне завдання по 0,5 бала)

1. До неклітинних форм життя не належать:

А) віруси,   Б) прокаріоти,  В) віроїди,  Г) пріони.

2. Зовнішня білкова оболонка вірусів – це:

А) капсула,   Б)клітинна стінка,   В) капсид,   Г) нуклеоїд.

3. Кулясті бактерії, розміщені ланцюжками:

А) мікрококи,  Б) стафілококи,  В) диплококи,   Г) стрептококи.

4. Наявність клітинної стінки з целюлози притаманна для клітини:

А) бактерій,    Б) грибів,    В) рослин,    Г) тварин. 

5. Найчастіше консументами в екосистемах виступають:

А) віруси,    Б) гриби,    В) рослини,    Г) тварини.

6. До одноклітинних грибів належить:

А) амеба протей;  Б) евглена зелена,  В) вольвокс, Г) дріжджі.

Середній рівень (дайте визначення термінам)

(кожне завдання по 1 балу)

1. Дивергенція – це…

2. Популяційні хвилі – це…

3. Фототаксис це…

Достатній рівень (дайте відповідь на питання)

(3 бали: 1 - 1 бал; 2 - 2бали)

1. В чому полягає відмінність у типах живлення хлорели і евглени зеленої?

2. Визначте таксономічне положення видів квасоля звичайна та кріль дикий.

Високий рівень (дайте розгорнуту відповідь на питання)

(3 бали)

1. Описати особливості еволюції та значення рослин у природі та житті людини.

 


Контрольна робота для 10 класу з теми «Біорізноманіття»

ІI варіант

 

Початковий  рівень (виберіть лише 1 правильну відповідь)

(кожне завдання по 0,5 бала)

1. Захворювання, викликане пріонами – це:

А) сказ,   Б) куру,   В) ящур,    Г) тютюнова мозаїка.

2. Поза клітиною-господарем вірус називається:

А) віріоном,    Б) віроїдом,    В) пріоном,   Г) капсидом.

3. Кулясті бактерії, розміщені поодиноко:

А) мікрококи,  Б) стафілококи,  В) диплококи,   Г) стрептококи.

4. Наявність клітинної стінки з муреїну притаманна для клітини:

А) бактерій,    Б) грибів,    В) рослин,    Г) тварин. 

5. Найчастіше редуцентами в екосистемах виступають:

А) віруси,    Б) гриби,    В) рослини,    Г) тварини.

6. До одноклітинних водоростей належить:

А) амеба протей,  Б) хламідомонада,  В) інфузорія,   Г) дріжджі.

Середній рівень (дайте визначення термінам)

(кожне завдання по 1 балу)

1. Паралелізм – це…

2. Дрейф генів – це…

3. Геотаксис це…

Достатній рівень (дайте відповідь на питання)

(3 бали: 1 - 1 бал; 2 - 2бали)

1. В чому полягає відмінність у типах живлення інфузорії і евглени зеленої?

2. Визначте таксономічне положення видів суниця лісова і кінь дикий.

Високий рівень (дайте розгорнуту відповідь на питання)

(3 бали)

1. Описати особливості еволюції та значення тварин у природі та житті людини.

 


Контрольна робота для 10 класу з теми «Біорізноманіття»

ІII варіант

 

Початковий  рівень (виберіть лише 1 правильну відповідь)

(кожне завдання по 0,5 бала)

1. Вивчені на сьогодні віро їди вражають лише:

А) рослини,    Б) тварини,   В)гриби,    Г) бактерії.

2. До складу бактеріофага не входить:

А) стрижень, Б) ікосаедрична голівка, В)нуклеоїд,

Г) хвостові відростки.

3. Кулясті бактерії, розміщені у вигляді грон винограду:

А) мікрококи,  Б) стафілококи,  В) диплококи,   Г) стрептококи.

4. Наявність клітинної стінки з хітину притаманна для клітини:

А) бактерій,    Б) грибів,    В) рослин,    Г) тварин. 

5. Найчастіше продуцентами в екосистемах виступають:

А) віруси,    Б) гриби,    В) рослини,    Г) тварини.

6. До одноклітинних тварин належить:

А) інфузорія,  Б) хламідомонада,  В) хлорела,   Г) дріжджі.

Середній рівень (дайте визначення термінам)

(кожне завдання по 1 балу)

1. Конвергенція – це…

2. Ізоляція – це…

3. Термотаксис це…

Достатній рівень (дайте відповідь на питання)

(3 бали: 1 - 1 бал; 2 - 2бали)

1. В чому полягає відмінність у типах живлення амеби протей і хламідомонади?

2. Визначте таксономічне положення видів овес посівний та ведмідь білий.

Високий рівень (дайте розгорнуту відповідь на питання)

(3 бали)

1. Описати особливості еволюції та значення грибів у природі та житті людини.

doc
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
3905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку