Контрольна робота "Кінематика"

Про матеріал
Контрольна робота "Кінематика" для учнів 10 класу. Задачі середнього рівня складності 2 варіанти
Перегляд файлу

Контрольна робота №1 « Кінематика» І варіант

1. (2 бали) Виразіть швидкість 90 км/год у м/с.

2. (2 бали) Який шлях проїхав автобус за 30 хв, рухаючись зі швидкістю 68 км/год

3. (2 бали) Автомобіль проїхав 50 км за 0.5 год, а потім ще 150 км за 2 год. Обчисліть середню швидкість руху автомобіля на всьому шляху.

4. (2 бали) Потяг, рухаючись рівносповільнено, протягом часу t=1хв зменшує свою швидкість від v0=72 км/год до  v=54 км/год. Знайти прискорення а потяга і визначити відстань s, яку він пройшов під час гальмування.

5. (2 бали) Пасажирський потяг завдовжки 280 м рухається зі швидкітю 72 км/год. По сусідній колії в тому самому напрямку рухається зі швидкістю 36 км/год товарний потяг завдовжки 700 м. Протягом якого

інтервалу часу пасажирський потяг пройде вздовж товарного потяга?

6. (2 бали) Лодка, що рухалася зі швидкістю 5 м/с, починає розганятися і, рухаючись із прискоренням 0,9 , сягає швидкості 5 м/с. Яким є переміщення лодки за час розгону? Скільки часу розганялася лодка?

 

Контрольна робота №1 « Кінематика» ІІ варіант

1.(2 бали) Яка швидкість більша: 36 км/год чи 11 м/с?

2. (2 бали) Мотоцикл рухається зі швидкістю 32 км/год. Який шлях він пройде за 15 с?

3.(2 бали) Хлопчик пройшов деякий час зі швидкістю 4 км/год, ведучи велосипед у руках, а потім стільки ж часу їхав  на велосипеді зі швидкістю 16 км/год. Обчисліть середню швидкість руху хлопчика на всьому шляху.

4. (2 бали) Потяг, рухаючись рівносповільнено, протягом часу t = 1хв зменшує свою швидкість від = 72 км/год до  = 54 км/год. Знайти прискорення а потяга і визначити відстань s, яку він пройшов під час гальмування.

5.(2 бали)  Автобус рухається з постійною швидкістю 45 км/год протягом 4 год. Побудуйте графік залежності: швидкості руху від часу.

6.(2 бали) Із точки А, розташованої на висоті 2,75 м над поверхнею землі, вертикально вгору кинули м’яч зі швидкістю 5 м/с. Коли м’яч досяг найвищої точки свого підйому, із точки А з тією самою швидкістю кинули вгору другий м’яч. Визначте висоту, на якій зіткнуться м’ячі.

Контрольна робота №1 « Кінематика» І варіант

1. (2 бали) Виразіть швидкість 90 км/год у м/с.

2. (2 бали) Який шлях проїхав автобус за 30 хв, рухаючись зі швидкістю 68 км/год

3. (2 бали) Автомобіль проїхав 50 км за 0.5 год, а потім ще 150 км за 2 год. Обчисліть середню швидкість руху автомобіля на всьому шляху.

4. (2 бали) Потяг, рухаючись рівносповільнено, протягом часу t=1хв зменшує свою швидкість від v0=72 км/год до  v=54 км/год. Знайти прискорення а потяга і визначити відстань s, яку він пройшов під час гальмування.

5. (2 бали) Пасажирський потяг завдовжки 280 м рухається зі швидкітю 72 км/год. По сусідній колії в тому самому напрямку рухається зі швидкістю 36 км/год товарний потяг завдовжки 700 м. Протягом якого

інтервалу часу пасажирський потяг пройде вздовж товарного потяга?

6. (2 бали) Лодка, що рухалася зі швидкістю 5 м/с, починає розганятися і, рухаючись із прискоренням 0,9 , сягає швидкості 5 м/с. Яким є переміщення лодки за час розгону? Скільки часу розганялася лодка?

 

Контрольна робота №1 « Кінематика» ІІ варіант

1.(2 бали) Яка швидкість більша: 36 км/год чи 11 м/с?

2. (2 бали) Мотоцикл рухається зі швидкістю 32 км/год. Який шлях він пройде за 15 с?

3.(2 бали) Хлопчик пройшов деякий час зі швидкістю 4 км/год, ведучи велосипед у руках, а потім стільки ж часу їхав  на велосипеді зі швидкістю 16 км/год. Обчисліть середню швидкість руху хлопчика на всьому шляху.

4. (2 бали) Потяг, рухаючись рівносповільнено, протягом часу t = 1хв зменшує свою швидкість від = 72 км/год до  = 54 км/год. Знайти прискорення а потяга і визначити відстань s, яку він пройшов під час гальмування.

5.(2 бали)  Автобус рухається з постійною швидкістю 45 км/год протягом 4 год. Побудуйте графік залежності: швидкості руху від часу.

6.(2 бали) Із точки А, розташованої на висоті 2,75 м над поверхнею землі, вертикально вгору кинули м’яч зі швидкістю 5 м/с. Коли м’яч досяг найвищої точки свого підйому, із точки А з тією самою швидкістю кинули вгору другий м’яч. Визначте висоту, на якій зіткнуться м’ячі.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Загайко Ольга Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Фізика (академічний рівень) 10 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я.)
До уроку
Розділ 1. Кінематика
Додано
16 вересня 2021
Переглядів
12662
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку