Математика 5 клас
Діагностувальна контрольна робота
Координатна пряма. Кути. Прямокутник. Квадрат. Площа
прямокутника і квадрата
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Які з кутів гострі, а які - тупі?
|
0 |
1 |
1 |
2. Яке число відповідає точкам B, D, C, A
|
1 |
0 |
1 |
3. Побудуйте кут, який дорівнює 145˚
|
0 |
1 |
0 |
4. Знайди площу прямокутника, одна із сторін якого дорівнює 8 см, а інша – на з см більша.
|
0 |
2 |
1 |
5. На відрізку АВ, довжина якого дорівнює 40 см, позначено точки К і М так, що АК=17 см, МВ=13 см. Знайти довжину відрізка КМ. |
1 |
1 |
1 |
6. Накресли координатний промінь і познач на ньому точки К(7), L(5), N(2), M(9) |
1 |
0 |
1 |
7. Одна сторона трикутника дорівнює 84 см, що на 48 см більше, ніж друга сторона. Третя сторона в 2 рази більше другої. Знайди периметр трикутника. |
2 |
2 |
1 |
8. Сторони прямокутника дорівнюють 7 дм і 5 дм. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру прямокутника. |
2 |
2 |
2 |
9. Розгорнутий кут COD поділено променями ON і OF так, що ∠NOD = 130°, ∠COF = 110°. Знайди градусну міру кута NOF.
|
4 |
2 |
3 |