Контрольна робота на тему: " 11.Становлення Українияк незалежної держави""

Про матеріал
Кластер: "11.Історія України.Розробки". Модуль: "Розділ V."Становлення України як незалежної держави ". Проект: "11 клас.ІІ семестр.4 контр. Укр. 1991- 2012. ." Представлена дидактична розробка - контрольна робота зберігається в формі doc.Word. Контрольний тест має ексклюзивний характер і є авторською роботою. Автор дозволяє обмежені дії спрямовані на зміну форми і змісту роботи(за умови збереження концепції-шаблону роботи). Станьте першим, хто оцінить розробку
Перегляд файлу

                                                                           ЗАВДАННЯ

з історії України

для проведення тематичного оцінювання для учнів 11-х класів

РозділV: «Становлення України як незалежної держави»

 

І.Завдання з вибором однієї правильної відповіді.       (№ 1-10 по 0,5 бала)

До кожного завдання наведено чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.

 

1.Якій знаменній події в житті України і Європи

   присвячений цей плакат?

А) укладанню польсько-українського міждержавного союзу

Б)проведенню  пісенного конкурсу «Дитяче Євробачення »

В) відкриттю міжнародних панк-клубів у  Києві та Варшаві

Г) чемпіонату по футболу «Євро-2012»

 

 

2. Яку назву  має виборча система, яка  визначає результати  голосування і  за якої обраним

 вважається кандидат, який одержав більшість голосів виборців у даному окрузі?

     А)  пропорційна;   Б)  мажоритарна;   В)  змішана(мажоритарно-пропорційна);   Г)  лінійна.

 

3.  Вимирання,  чисельне  переважання  показників  смертності  (кількість померлих)  над  показниками  народжуваності  (кількість  народжених) називають:

     А)  асиміляція;    Б)  консолідація     В)  депопуляція;     Г)  репродукція

 

4. Яку назву отримав в народі цей

«транспортний пристрій»  доби 90-х рр. ХХ ст.?

 А) кучмовоз  

 Б) петромобіль

 В) кравчучка

 Г) бла-бла-кар

                        

 

5.У якому році було прийнято закон, який містить такі рядки:

«…вшановуючи пам’ять мільйонів співвітчизників, які стали жертвами Голодомору

1932 – 1933 років в Україні та його наслідків… Верховна Рада України приймає цей Закон.

Стаття 1. Голодомор 1932 – 1933 років в Україні є геноцидом Українського народу»?

      А) 1993 р.                    Б) 1996 р.                    В) 2002 р.                    Г) 2006 р.

 

6.  Конституція України була прийнята у:

     А)  травні 1995 р.;    Б)  червні 1996 р.;    В)  березні 1998 р.;    Г)  липні 1998 р.

 

7.  Всеукраїнський референдум за ініціативою Президента  Л.Д.Кучми відбувся у:

     А)  квітні 2000 р.;    Б)  грудні 1999 р.;   В)   квітні 1999 р.;    Г)  жовтні 2000 р.

.

8.  Які чинники сприяли державотворчому процесу в Україні в 1991—1994 рр.?

А) незавершеність формування української нації

Б) мирний шлях здобуття Україною незалежності

В) кризовий стан економіки й падіння виробництва

Г) корупція й хабарництво у вищих ешелонах влади

 

9. Укажіть прізвище Президента України і Голови Верховної Ради України, які брали участь у підписанні Конституційного договору1995 р:

А)  Л. Кравчук та  І. Плющ; 

Б)   В. Янукович та  О. Ткаченко

В)  В. Ющенко та  В. Литвин;

Г)  Л. Кучма та  О. Мороз;

 

10. Які грошові знаки виконували функцію засобів грошового обігу в Україні

       в період 1992–1996 рр.?

                       А)  гривні;           Б)  рублі.              В)  долари;        Г)  купони-карбованці

 

ІІ.Завдання на встановлення відповідності.  ( №11-12  по 1 балу)

До кожного завдання наведено інформацію, позначену цифрами  і літерами. Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, утворивши  т.з. «логічні пари».

 

 

11. Співвіднесіть дати з подіями.

А)  1991 р.

1  прийняття Конституції України

Б)  2000 р.

2  Україна підписала договір про нерозповсюдження ядерної зброї

В) 1994 р.

3  прийняття занону «Про Збройні Сили України»

Г) 1996 р.

4  початок масових акцій протесту під гаслом «Україна без Кучми»

 

 

12. Співвіднесіть прізвища діяча з фактами їхньої біографії.

А)  Леонід Каденюк

1  володар нагороди «Золотий м’яч» у 2005 р.

Б)  Олександр Усик

2  переможець «Євробачення–2004»

В)  Андрій. Шевченко

3  чемпіон світу з боксу у важкій вазі

Г)  Руслана Лижичко

4  перший космонавт незалежної України

 

 

 

ІІІ. Завдання на встановлення правильної послідовності. ( № 13 – 2 бала)

До кожного завдання наведено перелік подій,розведених у часі та позначених літерами, які потрібно

розташувати в правильній послідовності.

 

13. Розташуйте події в хронологічній послідовності:

А)  початок приватизації державного майна за допомогою майнових сертифікатів

Б)  запровадження в обіг власної грошової одиниці – гривні

В)  затвердження державної символіки України;

Г)  Суспільно-політичне протистояння під назвою «Помаранчева революція»

 

 

IV.Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих   варіантів відповіді . 

  ( № 14 – 3 бала). Форма відповіді має вигляд трьохзначного числа.

 

14.Із загального ряду виберіть поняття,що характеризують період 1991-2013 рр.

 

1. Гіперінфляція

2. Приватизація

3. Економічне диво

4. Євромайдан

5. Перебудова

6. Лібералізація цін

7. Русифікація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ

з  історії України для проведення

тематичного оцінювання для учнів 11-х класів

тема: «Становлення України як незалежної держави»

 

ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ

1.Г

2.Б

3.В

4.В

5.Г

6.Б

7.А

8.Б

9.Г

10.Г

11. А3, Б4, В2, Г1

12. А4, Б3, В1, Г2

 

13. В,А,Б,Г

14.  1,2,6

 

 

doc
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк С.І.)
Додано
3 липня 2021
Переглядів
5533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку