Контрольна робота на тему: "Моделі та моделювання. Аналіз та візуалізація даних"
Контрольна робота
На тему: «Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних»
Прізвище ___________________ Ім’я ______________ Клас 10 .
1. Оберіть серед наведених нижче моделей ті, що являються графічними моделями: a) Нотний запис пісні;
b) Графічне зображення літака;
c) Креслення будівлі;
d) Малюнок потяга;
e) Формула швидкості руху.
2. Інформаційні моделі розподіляються за формою подання на:
a) Математичні;
b) дерев'яні;
c) словесні;
d) паперові;
e) графічні.
3. Предметна область - це:
a) територія, на якій розміщений ваш населений пункт;
b) множина усіх предметів, властивості яких і відношення між якими розглядаються в межах даного дослідження або в процесі діяльності;
c) множина усіх предметів, що оточує людину;
d) властивості об'єктів, що вивчаються у шкільному курсі з різних предметів;
e) область на географічній карті.
4. Серед наведених дій етапами побудови інформаційної моделі є:
a) зображення моделі відповідно до вибраної моделі подання;
b) виділення тих властивостей об'єкта, які є суттєвими для дослідження;
c) визначення мети створення моделі;
d) вибір матеріалів, з яких буде виготовлено модель;
e) вибір форми подання моделі.
5. За галузями знань моделі розподіляють на:
a) Біологічні;
b) Дослідні;
c) Фізичні;
d) Навчальні;
e) Ігрові.
6. Метою створення інформаційної моделі - словесного опису туману - може бути:
a) вивчення природних явищ;
b) вивчення процесу кругообігу води у природі;
c) вивчення природних зон;
d) розробка моделі водяного млина;
e) побудова дамби для захисту від повені.
7. Формою подання інформаційної моделі, створеної для добору квітів з метою оформлення шкільної клумби, може бути:
a) таблиця з переліком видів квітів, їх кольору та часу їх цвітіння;
b) формула розрахунку кількості насіння квітів залежно від форми клумби;
c) малюнок квітки кактуса;
d) схема висадження квітів на клумбі;
e) фотоальбом з фотографіями лікарських рослин.
8. До предметної області дослідження лікарських рослин нашого краю входять:
a) Лісові рослини України;
b) Траспортні шляхи України;
c) Рослинний світ Австралії;
d) Степові рослини України;
e) Історичні місця Кам’янщини.
9. Матеріальними моделями будинку є:
a) схема розміщення кімнат у будинку;
b) малюнок будинку;
c) фотографія будинку;
d) картонний макет будинку;
e) іграшковий будиночок.
10. Метою створення інформаційної моделі - таблиці середньомісячних значень рівня води у річці - може бути:
a) вивчення природних явищ;
b) вивчення процесу кругообігу води в природі;
c) побудова дамби для захисту від повені;
d) розробка моделі водяного млина;
e) вивчення природних зон.
11. Множина всіх предметів, властивості яких і відношення між якими розглядаються в межах деякого дослідження або в процесі діяльності, - це: a) предметна область;
b) сфера властивостей;
c) предметний світ;
d) предметний район;
e) дослідна площина.
12. Програмним засобом для подання інформаційної моделі - збірки зображень пам'ятних місць нашого краю періоду Київської Русі - може бути:
a) графічний редактор;
a) текстовий процесор;
b) редактор презентацій;
c) браузер;
d) табличний процесор.
Оцінка____________