Контрольна робота на тему: "Моделі та моделювання. Аналіз та візуалізація даних"

Про матеріал

Контрольна робота на тему: "Моделі та моделювання. Аналіз та візуалізація даних"


Перегляд файлу

Контрольна робота

На тему: «Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних»

Прізвище ___________________  Ім’я ______________  Клас     10 .

1.     Оберіть серед наведених нижче моделей ті, що являються графічними моделями: a) Нотний запис пісні;

b)    Графічне зображення літака;

c)     Креслення будівлі;

d)    Малюнок потяга;

e)     Формула швидкості руху.

 

2.     Інформаційні моделі розподіляються за формою подання на:

a)     Математичні;

b)    дерев'яні;

c)     словесні;

d)    паперові;

e)     графічні.

 

3.     Предметна область - це:

a)     територія, на якій розміщений ваш населений пункт;

b)    множина усіх предметів, властивості яких і відношення між якими розглядаються в межах даного дослідження або в процесі діяльності;

c)     множина усіх предметів, що оточує людину;

d)    властивості об'єктів, що вивчаються у шкільному курсі з різних предметів;

e)     область на географічній карті.

 

4.     Серед наведених дій етапами побудови інформаційної моделі є:

a)     зображення моделі відповідно до вибраної моделі подання;

b)    виділення тих властивостей об'єкта, які є суттєвими для дослідження;

c)     визначення мети створення моделі;

d)    вибір матеріалів, з яких буде виготовлено модель;

e)     вибір форми подання моделі.

 

5.     За галузями знань моделі розподіляють на:

a)     Біологічні;

b)    Дослідні;

c)     Фізичні;

d)    Навчальні;

e)     Ігрові.

 

6.     Метою створення інформаційної моделі - словесного опису туману - може бути:

a)     вивчення природних явищ;

b)    вивчення процесу кругообігу води у природі;

c)     вивчення природних зон;

d)    розробка моделі водяного млина;

e)     побудова дамби для захисту від повені.

 

7.     Формою подання інформаційної моделі, створеної для добору квітів з метою оформлення шкільної клумби, може бути:

a)     таблиця з переліком видів квітів, їх кольору та часу їх цвітіння;

b)    формула розрахунку кількості насіння квітів залежно від форми клумби;

c)     малюнок квітки кактуса;

d)    схема висадження квітів на клумбі;

e)     фотоальбом з фотографіями лікарських рослин.

 

8.     До предметної області дослідження лікарських рослин нашого краю входять:

a)     Лісові рослини України;

b)    Траспортні шляхи України;

c)     Рослинний світ Австралії;

d)    Степові рослини України;

e)     Історичні місця Кам’янщини.

 

9.     Матеріальними моделями будинку є:

a)     схема розміщення кімнат у будинку;

b)    малюнок будинку;

c)     фотографія будинку;

d)    картонний макет будинку;

e)     іграшковий будиночок.

 

10. Метою створення інформаційної моделі - таблиці середньомісячних значень рівня води у річці - може бути:

a)     вивчення природних явищ;

b)    вивчення процесу кругообігу води в природі;

c)     побудова дамби для захисту від повені;

d)    розробка моделі водяного млина;

e)     вивчення природних зон.

 

11. Множина всіх предметів, властивості яких і відношення між якими розглядаються в межах деякого дослідження або в процесі діяльності, - це: a) предметна область;

b)    сфера властивостей;

c)     предметний світ;

d)    предметний район;

e)     дослідна площина.

 

12. Програмним засобом для подання інформаційної моделі - збірки зображень пам'ятних місць нашого краю періоду Київської Русі - може бути:

a) графічний редактор;

a)     текстовий процесор;

b)    редактор презентацій;

c)     браузер;

d)    табличний процесор.

 

Оцінка____________

pdf
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
1228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку