Контрольна робота «Натуральні числа»

Про матеріал
Контрольна робота №2 «Натуральні числа» Цілі: Навчальна: перевірити рівень засвоєння знань із теми «Натуральні числа» Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати думку письмово Виховна: виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність за результати своєї роботи Тип уроку: контроль знань і вмінь Обладнання та наочність: зошит, завдання
Перегляд файлу

5 клас

Контрольна робота  №2 «Натуральні числа»

Цілі:

Навчальна: перевірити рівень засвоєння знань із теми «Натуральні числа»

Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати думку письмово

Виховна: виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність за результати своєї роботи

Тип уроку: контроль знань і вмінь

Обладнання та наочність: зошит, завдання

 

Варіант 1

 

Початковий та середній рівень навчальних досягнень

 

У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь:

  1. У якому з випадків записане число: сімдесят мільйонів сорок тисяч вісім?

А) 70400800;      Б) 70040008;      В) 70048000;        Г) 70004080.

 

2.  Яка з наведений нерівностей правильна:

А) 10110>11010;         Б)11001>10111;         В)10101<10011;        Г)11101<11011.

 

  1. Точка N  належить відрізку АВ. Довжина відрізка АN дорівнює 8 см, а довжина відрізка NВ на 2 см менша за довжину АN. Чому дорівнює довжина відрізка АВ?

А) 9 см;       Б) 12 см;        В) 14 см;        Г) 18 см.

 

  1. Точка С – середина відрізка АВ. Чому дорівнює відстань між точками А і В, якщо довжина відрізка АС дорівнює 3 см 7 мм?

А) 6 см 12 см;    Б) 7 см 4 мм;     В) 8 см 2 мм;   Г) 6 см 4 мм.

 

  1. На координатному промені праворуч від точки А (3) дев’ять разів підряд відклали одиничний відрізок і дістали точку В. Яка координата точки В?

А) В (9);  В) В(12);   Г) В (13);   Д) В(11).

 

  1. Скільки прямих можна провести через дві точки:

А) одну; Б) дві;  В) безліч; Г) жодної.

 

Достатній рівень навчальних досягнень

 

  1. У записі чисел замість кількох цифр поставили зірочки. Порівняйте ці числа:
  1. 63*** і 61***;   2)  28*  і   1***;     3)  **1*   і  99*.
  1. Порівняйте :
  1. 4356 м   і  5 км;      2)   1 км 24 м  і   1120 м

 

Високий рівень навчальних досягнень

 

  1. Накресліть пряму а і позначте на ній точки А і В, відстань між якими дорівнює 8 см 2 мм. Позначте на цій прямій точку К так, щоб АК = 4 см. Чому дорівнює довжина відрізка КВ? Розгляньте всі можливі варіанти.

 

  1. Знайдіть відстань між точками А (28) і В (96), якщо довжина одиничного відрізка дорівнює 4 см.

Контрольна робота  №2 «Натуральні числа»

Цілі:

Навчальна: перевірити рівень засвоєння знань із теми «Натуральні числа»

Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати думку письмово

Виховна: виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність за результати своєї роботи

Тип уроку: контроль знань і вмінь

Обладнання та наочність: зошит, завдання

 

Варіант 2

 

Початковий та середній рівень навчальних досягнень

 

У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь:

  1. У якому з випадків записане число: сорок мільйонів двісті тисяч шістнадцять?

А) 40020160;      Б) 40200160;      В) 40200016;        Г) 4020016.

 

2.  Яка з наведений нерівностей правильна:

А) 22201>22022;         Б)20202>20022;         В)22001<20222;        Г)20220<22020.

 

  1. Точка А  належить відрізку MN. Довжина відрізка АN дорівнює 8 см, а довжина відрізка MA на 4 см менша за довжину АN. Чому дорівнює довжина відрізка MN?

А) 4 см;       Б) 24 см;        В) 14 см;        Г) 12 см.

 

  1. Точка М – середина відрізка РК. Чому дорівнює відстань між точками Р і К, якщо довжина відрізка МК дорівнює 6 см 8 мм?

А) 3 см 4 см;    Б) 13 см 6 мм;     В) 12 см 6 мм;   Г) 6 см 8 мм.

 

  1. На координатному промені ліворуч від точки В (11) вісім разів підряд відклали одиничний відрізок і дістали точку А. Яка координата точки А?

А) А (3);  В) А(4);   Г) А (19);   Д) А(2).

 

  1. Скільки прямих можна провести через дві точки:

А) одну; Б) дві;  В) безліч; Г) жодної.

 

Достатній рівень навчальних досягнень

 

  1. У записі чисел замість кількох цифр поставили зірочки. Порівняйте ці числа:
  1. 52*** і 56***;   2)   47*  і   3***;     3)   ***0   і  *98.
  1. Порівняйте :
  1. 4 км і  3986 м;      2)   2435 м   і   2 км 98 м.

 

Високий рівень навчальних досягнень

 

  1. Накресліть пряму m і позначте на ній точки А і В, відстань між якими дорівнює 5 см 8 мм. Позначте на цій прямій точку N так, щоб BN = 3 см. Чому дорівнює довжина відрізка AN? Розгляньте всі можливі варіанти.

 

  1. Знайдіть відстань між точками А (29) і В (110), якщо довжина одиничного відрізка дорівнює 2 см.
doc
Додано
15 травня 2019
Переглядів
1645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку