Контрольна робота з теми "Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування" розроблена в двох варіантах та містить 11 завдань. 10 з яких теоретичні, 11 практичне (потрібно створити програму)
Контрольна робота з теми
"Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування"
Варіант 1
1. Алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп'ютером називається...
2. Кнопка призначена для вставки (у мові програмування Lazarus):
3. Для того, щоб на кнопці був напис "Розв'язання", потрібно написати таку команду:
4. Щоб у написі текст переносився на новий рядок потрібно вставити символ:
5. Середовище програмування Lazarus складається із вікон:
6. Для зміни положення верхньої межі кнопки відносно верхньої межі форми потрібно вибрати властивість:
7. Встановіть відповідність між назвою властивості та її значенням
8. Розставте по порядку дії, що потрібно виконати для пов'язування процедури з подією Click:
9. Дайте відповідь на запитання:
10. Записати обробник події OnClick для кнопки, виконання якого встановить ширину кнопки 200 пікселів, колір форми зелений, і виведе повідомлення "Контрольна робота"
11. Створити проект описаний в завданні 10.
Контрольна робота з теми
"Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування"
Варіант 2
1. Мова, яку використовують для запису алгоритмів, призначених для виконання комп'ютером, називають...
2. Кнопка призначена для вставки (у мові програмування Lazarus):
3. Для зміни кольору фону форми потрібно написати команду:
4. До властивості Font не відноситься властивість:
5. Властивість форми Name визначає:
6. Для зміни ширини форми потрібно вибрати властивість:
7. Встановіть відповідність між назвою події та її значенням
8. Розставте по порядку дії, що потрібно виконати для відкриття нового проекту
9. Дайте відповідь на запитання:
10. Записати обробник події OnClick для кнопки, виконання якого встановить відстань кнопки від верхньої межі форми 150 пікселів, ширину кнопки 100 пікселів, і виведе у напис текст червоного кольору "Контрольна робота"
11. Створити проект описаний в завданні 10.