Контрольна робота "Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування"

Про матеріал

Контрольна робота з теми "Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування" розроблена в двох варіантах та містить 11 завдань. 10 з яких теоретичні, 11 практичне (потрібно створити програму)

Перегляд файлу

Контрольна робота з теми
"Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування"

Варіант 1

 

1. Алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп'ютером називається...

  1. процедура
  2. комп'ютерна програма
  3. мова програмування
  4. код

2. Кнопка призначена для вставки (у мові програмування Lazarus):

  1. поля
  2. напису
  3. кнопки
  4. малюнка

 

3. Для того, щоб на кнопці був напис "Розв'язання", потрібно написати таку команду:

  1. Button1.Text := 'Розвязання';
  2. Button1.Caption:='Розвязання';
  3. Label1.Caption:='Кнопка';
  4. Button1.Color:=clRed;

 

4. Щоб у написі текст переносився на новий рядок потрібно вставити символ:

  1. #3
  2. @6
  3. $1
  4. &2

 

5. Середовище програмування Lazarus складається із вікон:

  1. Головне меню, Інспектор об'єктів, Редактор тексту, Форма
  2. Головне меню, Панель інструментів, Редактор тексту, Вікно для кнопок
  3. Панель інструментів, Вікно для запису команд, Редактор тексту, Форма
  4. Головне меню, Кнопки керування вікном, Редактор тексту, Форма

 

6. Для зміни положення верхньої межі кнопки відносно верхньої межі форми  потрібно вибрати властивість:

  1. Left
  2. Width
  3. Top
  4. Height

7. Встановіть відповідність між назвою властивості та її значенням

  1. Caption   1. висота об'єкта
  2. Enabled   2. властивість шрифту
  3. Height   3. текст на кнопці
  4. Font    4. доступність об'єкту

 

8. Розставте по порядку дії, що потрібно виконати для пов'язування процедури з подією Click:

  1. відкрити вкладку Події у вікні Інспектор об'єктів
  2. Клацнути двічі у поточному полі
  3. Вибрати об'єкт
  4. Вибрати подію OnClick

 

9. Дайте відповідь на запитання:

  1. Як зберегти проект?
  2. Як розмістити напис на кнопці?

 

10. Записати обробник події OnClick для кнопки, виконання якого встановить ширину кнопки 200 пікселів, колір форми зелений, і виведе повідомлення "Контрольна робота"

 

11. Створити проект описаний в завданні 10.

 


Контрольна робота з теми
"Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування"

Варіант 2

 

1. Мова, яку використовують для запису алгоритмів, призначених для виконання комп'ютером, називають...

  1. процедура
  2. комп'ютерна програма
  3. мова програмування
  4. код

2. Кнопка призначена для вставки (у мові програмування Lazarus):

  1. поля
  2. напису
  3. кнопки
  4. малюнка

 

3. Для зміни кольору фону форми потрібно написати команду:

  1. Button1.Form1 := Red;
  2. Form.Color:=clBlue;
  3. Label1.Color:='Зелений';
  4. Form1.Color:=clRed;

 

4. До властивості Font не відноситься властивість:

  1. Color
  2. Size
  3. Height
  4. Enabled

 

5. Властивість форми Name визначає:

  1. текст у рядку заголовка форми
  2. відстань від верхньої межі вікна до верхньої межі екрана
  3. ім'я форми як об'єкта
  4. ім'я автора програми

 

6. Для зміни ширини форми потрібно вибрати властивість:

  1. Left
  2. Width
  3. Top
  4. Height

 

 

7. Встановіть відповідність між назвою події та її значенням

  1. Click    1. натиснення клавіші
  2. KeyPress   2. закривання вікна
  3. MouseMove  3. переміщення вказівника по об'єкті
  4. Close    4. клацання на  об'єкті

 

8. Розставте по порядку дії, що потрібно виконати для відкриття нового проекту

  1. У Майстрі проектів вибрати Новий проект
  2. Вибрати меню Проект
  3. У вікні Створити новий проект вибрати Програма
  4. Закрити проект

 

9. Дайте відповідь на запитання:

  1. Як розмістити кнопку на формі?
  2. Як відкрити збережений проект?

 

10. Записати обробник події OnClick для кнопки, виконання якого встановить відстань кнопки від верхньої межі форми 150 пікселів, ширину кнопки 100 пікселів, і виведе у напис текст червоного кольору "Контрольна робота"

 

11. Створити проект описаний в завданні 10.

 

docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
15 липня 2018
Переглядів
2390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку