Контрольна робота по темі "Пізнаємо Сонячну систему" для 6-го класу НУШ (курс Пізнаємо природу")

Про матеріал
Різнорівнева контрольна робота із теми "Пізнаємо Сонячну систему" (курс "Пізнаємо природу", 6 клас НУШ) містить два варіанти завдань. Наявні тестові завдання на знаходження однієї і двох правильних відповідей, знаходження відповідності та відкриті запитання.
Перегляд файлу

Контрольна робота "Сонячна система"    

Варіант І

Рівень І (по 1 балу)

1.Прилад для спостереження за віддаленими об’єктами. Уперше він був сконструйований у 1608 році, а потім вдосконалений у 1609 році Галілео Галілеєм.а)космічний зонд; б)бінокль; в)радіотелескоп; г)телескоп.

2.Центральне тіло Сонячної системи — це... а)Земля; б)Сонце; в)Чорна Дірка; г)Ганімед.

3.Пористі утворення, при наближенні яких до Сонця відбувається випаровування води й газів з утворенням хвоста. а)комети; б)метеороїди; в)астероїди; г)карликові планети.

Рівень ІІ (по 1 балу)

4.Які науковці були прихильниками геліоцентричної моделі світу? а) Джордано Бруно; б) Миколай Коперник; в) Птолемей г) Галілео Галілей.

5. Виберіть дві планети Сонячної системи, які можна спостерігати на небосхилі неозброєним оком:а)Венеру; б)Уран; в)Нептуп; г)Марс.

6.Виберіть дві характерні особливості Юпітера:а)доба становить 10 годин 34 хвилини; б)температура зовнішнього хмарного покриву становить -130 градусів; в)має внутрішнє джерело енергії, оскільки випромінює у космос більше тепла, ніж поглинає; г)основні компоненти атмосфери водень і гелій.

 

 

 

 

 

 

 

 

Рівень ІІІ (по 1,5 бала)

7.Увідповідніть поданий перелік небесних тіл за групами:

1) планети земної групи

2) планети-гіганти

3) супутники

а) Венера

б) Юпітер

в) Європа

г) Нептун

д) Іо

е) Марс

є) Уран

8.Установіть відповідність між планетами та їх супутниками:

 

1)Венера

2) Марс

3)Уран

а) Титанія

б)Деймос

в)не має супутників

г)Титанія

д)Тритон

е)Фобос

є)Оберон

 

Рівень ІV (по 1,5 бала)

9. Поясніть, як, на думку сучасної науки, виникла наша планета Земля?

10.Які властивості Нашої Галактики? Чим від неї відрізняється найближча галактика Андромеди? Чому вона, на відміну від інших найближчих галактик, несе найбільшу небезпеку для Нашої Галактики?

 

 

 

 

 

Контрольна робота "Сонячна система"

Варіант ІІ

Рівень І (по 1 балу)

1.Укажіть найбільшу планету Сонячної системи: а) Меркурій б) Юпітер в) Нептун г) Сатурн.

2.Укажіть найбільший супутник у Сонячній системі: а) Деймос; б) Калісто; в) Ганімед; г) Місяць.

3.Тверді тіла діаметром від 10-ти метрів до 530-ти кілометрів, які, на відміну від карликових планет, мають неправильну форму.а)комети; б)метеороїди; в)астероїди; г)карликові планети.

Рівень ІІ (по 1 балу)

4.Які Із наведених фактів про нашу галактику є правдивими? а) у її центрі знаходиться Чорна діра; б) має форму кулі; в) містить кілька тисяч зірок; г) Сонце обертається навколо її центру.

5.Виберіть із переліку дві планети земної групи:а)Уран; б)Плутон; в)Меркурій; г)Марс.

6.Виберіть дві характерні особливості Урану:а)має найнижчу температуру серед усіх планет Сонячної системи -224 градуси; б)майже у 2.5 рази більший за сумарну масу всіх планет Сонячної системи; в)погода на планеті характеризується великою кількістю штормів; г)оточений вузькими кільцями.

 

 

 

 

 

 

 

 

Рівень ІІІ (по 1,5 бала)

7.Увідповідніть небесні тіла та факти про них:

1) планета, яку у 2006 році перевели в розряд карликових планет

2) супутник, на якому за припущенням, під шаром

льоду знаходиться великий океан соленої води

3) планета, яка має найбільший ударний кратер

4) одна з найбільших зір на небі

5) планета-гігант, яка є легшою за воду

 

а) Сатурн

б) Бетельгейзе

в) Плутон

г) Марс

д) Європа

8.Установіть відповідність між планетами та їх супутниками:

1)Меркурій

2) Юпітер

3)Нептун

а) Тритон

б) Ганімед

в) Іо

г) Калісто

д) Аріель

е)Європа

є)не має супутників

 

Рівень ІV (по 1,5 бала)

9.Поясніть, як, з точки зору сучасної науки, виникла Наша Галактика?

10.Опишіть будову Сонячної системи, врахувавши наявність у ній не тільки планет, а й астероїдів і комет? Чому астероїди і комети періодично падають на планети, а існуючі планети між собою ніколи не зіштовхнуться (якщо не станеться катаклізмів у Сонячній системі)?

docx
Додано
31 березня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку