Контрольна робота по темі: “Початкові хімічні поняття”
Варіант І
Рівень І (3 бали)
Рівень ІІ
Учні 10 класу виконували практичну роботу з хімії. Вони нагрівали пробірку із купрум(ІІ) гідроксидом по усій її довжині до зміни кольору. після закінчення досліду, щоб загасити полум я накрили його та залишки сухого пального металевим ковпачком. гарячу пробірку помістили у пластмасовий штатив.
Рівень ІІІ
IV V II III II II IV III IV VIII
GeH, BrO, BeO, InP, HTe, MnCl, TiBr, BaN, SiO, KrO.
Cu + O2 → CuO
Li + O2 → Li2O
Рівень ІV
Речовину калій йодид КІ додають до кухонної солі. Таким способом отримують йодовану сіль. Обчисліть, яка масова частка Йоду у йодиді калію. Відомо, що у 200г КІ міститься 153г Йоду.
Під цукрові буряки вносять добрива, що містять хімічні елементи Фосфор і Нітроген, зокрема добриво з хімічною формулою NH4H2PO4. Фосфор сприяє підвищенню вмісту цукру у коренеплодах, а Нітроген сприяє загальному росту рослин. У відповіді до задачі вкажіть вміст якого хімічного елементу у цьому добриві більший - Нітрогену чи Фосфору?
Щоб визначити вміст кожного хімічного елемента, використайте свої вміння обчислювати масову частку хімічного елемента у речовині.
Варіант ІІ
Рівень І (3 бали)
Рівень ІІ
Учні 9 класу виконували практичну роботу з хімії. Вони відкрили розчин купрум сульфатом, налили 1 мл цього розчину у пробірку. Під час наливання розчину руку тримали навпроти етикетки. Потім відкрили ємність із розчином натрій гідроксиду і долили 1 мл цього розчину у пробірку з купрум сульфатом. Спостерігали за проходженням реакції через отвір пробірки. Пробірку після досліду помістили у штатив для пробірок.
Рівень ІІІ
IV II III III I V III IV VI
SrS, SiF, GeO, AuBr, BaN, AgCl, AsCl, TlP, NO, WO.
Zn + O2 → ZnO
Na + O2 →Na2O
Рівень ІV
Обчисліть масову частку Кальцію у крейді, якщо відомо, що шматок крейди масою 50 г містить 20 г Кальцію.
Калій бере участь у формуванні плодів і квіток у рослин. Встановіть і запишіть у відповідь до задачі, внесення якого добрива К2СО3 чи К2SО4 є більш ефективним для петуній (тобто краще сприятиме утворенню квіток у цієї декоративної рослини).
Використайте свої вміння обчислювати масову частку хімічного елемента у речовинах та встановіть, яка сполука містить більше Калію.