Контрольна робота № 1 з математики
на тему «Порівняння, додавання та віднімання натуральних чисел»
Варіант 1
1. Сполучіть числа за допомогою знаків( < > =):
а) 100 000 і 99 999; б) 2 536 819 і 2 536 819; в) 598 811 і 588 811.
2. Знайдіть результат арифметичних дій:
а) 62 942 + 18 798; б) 83 531 – 78 973.
3. Обчисліть за допомогою зручних способів:
а) 51 + 1002 + 49; б) 99 · 320 + 99 · 680; в) 27 · 698 – 27 · 697; г) 8 · 3397 · 125.
4. Знайдіть корені рівняння: а) х + 343 = 1099; б) 498 – х = 78.
5. В перший день дистанційного навчання на онлайн-урок в Zoom приєдналося 28 учнів, другого дня – на 4 учня менше, ніж першого дня, а третього дня в 2 раза менше, ніж першого і другого дня разом. Скільки учнів працювало на дистанційному навчанні третього дня?
6. Поставте замість зірочок цифри так, щоб обчислення в стовпчик було вірним
_*0081
*9*8
9*
Контрольна робота № 1 з математики
на тему «Порівняння, додавання та віднімання натуральних чисел»
Варіант 2
1. Сполучіть числа за допомогою знаків( < > =):
а) 18 998 і 20 000; б) 9 027272 і 9 027 272; в) 159 494 і 159 493.
2. Знайдіть результат арифметичних дій:
а) 48 264 + 47 789; б) 84 646 – 74 585.
3. Обчисліть за допомогою зручних способів:
а) 51 + 2071 + 49; б) 89 · 750 + 89· 250; в) 84 · 364 – 84 · 363; г) 125 · 555 · 8.
4. Знайдіть корені рівняння:
а)876 + х = 1094; б) х – 487 = 924.
5. В 5 класі в понеділок були присутні 30 учнів, у вівторок – на 6 учнів менше, ніж в понеділок, а в середу було в 3 раза менше, ніж в понеділок і вівторок разом. Скільки учнів приступило до навчання в середу?
6. Поставте замість зірочок цифри так, щоб обчислення в стовпчик було вірним:
_*0*47
*9*8
5*