Контрольна робота "Процеси життєдіяльності тварин"

Про матеріал
Різнорівнева контрольна робота "Процеси життєдіяльності тварин" для учнів 7 класу .
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Процеси життєдіяльності тварин»

Варіант І

І рівень (по 0,5 бала за кожне завдання)

Позначте одну правильну відповідь.

1.   Мозочок найкраще розвинений у:

А) рептилій        В) птахів

Б) амфібій           Г) риб

2.   Внутрішнє запліднення характерне для:

А) кумки                        В) моржа тихоокеанського

Б) окуня річкового        Г) квакші

3.   Брунькуванням розмножується:

А) амеба протей             В) дощовий черв’як

Б) гідра прісноводна     Г) слимак голий

4.   Тварина, що має внутрішній скелет:

А) павук-сріблянка        В) краб

Б) клоп-черепашка        Г) саламандра

5.   З наведених тварин найбільшу здатність до регенерації має:

А) ящірка прудка            В) жаба озерна

Б) дощовий черв’як        Г) гідра прісноводна

6.   Для кровоносної системи ссавців характерні:

А) двокамерне серце, одне коло кровообігу

Б) трикамерне серце, два кола кровообігу

В) чотирикамерне серце, два кола кровообігу

Г) чотирикамерне серце, одне коло кровообігу

ІІ рівень (по 1 балу за кожне завдання)

7.   Із запропонованих відповідей виберіть дві або більше правильних.

Тварини, які мають незамкнену кровоносну систему, — це:

А) дощовий черв’як           Б) мурашка лісова

В) краб                                 Г) ластівка міська

Д) ящірка прудка                Е) ставковик малий

8.   Установіть відповідність між групами тварин та притаманними їм органами виділення:

   Група тварин                    Органи виділення

1.    Ракоподібні                         А) тазові нирки

2.    Павукоподібні                     Б) мальпігієві судини

3.    Риби                                     В) зелені залози

4.    Рептилії                               Г) метанефридії

                                                    Д) тулубові нирки

9.   Установіть відповідність між тваринами та притаманними їм органами дихання.

1.    легені та шкіра                   А) муха 

2.    трахеї                                   Б) павук      

3.    легеневі мішки                   В) ящірка

4.    зябра                                    Г) рак

5.    легені

ІІІ рівень ( 3бала )

10. Охарактеризуйте  особливості  будови  кровоносної  системи  різних  груп  тварин (членистоногі,  риби, амфібії, рептилії, птахи,  ссавці)  за  такими  ознаками:  тип  кровоносної  системи, наявність  серця,  кількість  камер  серця,  кількість  кіл  кровообігу. Відповідь  оформіть  у  вигляді  таблиці.

IV рівень (3 бали)

11.Поясніть значення опорно –рухової  системи у житті тварин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант ІІ

І рівень (по 0,5 бала за кожне завдання)

Позначте одну правильну відповідь.

1.   Органи видільної системи амфібій:

А) нирки                                 Б) легені

В) кишечник                           Г) мальпігієві судини

2.   Ехолокація характерна для:

А) аурелії                                 Б) вечірниці рудої

В) саламандри                         Г) пінгвіна

3.     Зовнішнє запліднення має:

А) дельфін                                            Б) черепаха болотна

В) оселедець атлантичний                  Г) перепілка

4.   Тварина, яка має зовнішній скелет, — це:

А) черепаха                                   Б) муха

В) тритон                                       Г) кит

5.     З наведених тварин найменшу здатність до регенерації має:

А) ящірка прудка                               Б) дощовий черв’як

В) жаба озерна                                   Г) гідра прісноводна

6.     Особливістю дихальної системи птахів, пов’язану з польотом, є наявність:

А) трахей                                         Б) легень

В) повітряних мішків                     Г) бронхів

ІІ рівень (по 1 балу за кожне завдання)

7.     Із запропонованих відповідей виберіть дві або більше правильних.

Тварини, які мають непрямий розвиток:

А) павук-хрестовик                          Б) акула

В) жаба озерна                                  Г) окунь річковий

Д) гідра                                              Е) жук-олень

 

 

 

8.     Установіть відповідність між групами тварин та притаманним їм типом нервової системи: 

        Група тварин                     Тип нервової системи

1.   Членистоногі                             А) дифузна

2.    Амфібії                                         Б) стовбурова

3.   Кишковопорожнинні                 В) вузлова

4.   Плоскі черви                                 Г) розкидано-вузлова

                                                                    Д) трубчаста

9.     Установіть відповідність між  тваринами та притаманною їм будовою серця.

 1. серце двокамерне                                               А) жаба 

2.   серце трикамерне                                              Б) голуб

 3.  серце трикамерне з неповною                         В) окунь

перегородкою у шлуночку                                     Г) черепаха

 4.  серце чотирикамерне

 5.  серце трубчасте, багатокамерне

ІІІ рівень (3 бала )

10.  Охарактеризуйте  особливості  будови  дихальної  системи  різних  груп  тварин (членистоногі,  риби, амфібії, рептилії,  птахи,  ссавці)  за  такими  ознаками:  середовище  життя, органи  дихання. Відповідь оформіть у вигляді таблиці.

IV рівень (3 бали)

11. Поясніть значення органів чуття у житті тварин.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Крістіна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 грудня 2022
Переглядів
1938
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку