Річна контрольна робота
з предмету «Культура добросусідства»
учня (учениці) - екстерна 6 класу
_______________________________ ЗЗСО І-ІІІ ступенів____
______________________________
І рівень (3 б)
У завданнях 1 – 6 оберіть одну правильну відповідь серед зазначених
(по 0,5 балів)
А) Сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження творчої діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/ або творчих досягнень
Б) Сукупність етнічних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження творчої діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/ або творчих досягнень.
В) Сукупність етичних принципів та не визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження творчої діяльності з метою забезпечення недовіри до результатів навчання та/або творчих досягнень.
Г) Сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими не мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження творчої діяльності з метою забезпечення недовіри до результатів навчання та/або творчих досягнень.
2. Підберіть синонім до слова "емпатія":
А) розуміння
Б) співчуття
В) толерантність
Г) повага
3. Що означає цей значок на ярлику одягу?
А) можна прати
Б) можна сушити
В) можна відбілювати
Г) можна прасувати
4. Традиційний елемент оздоблення українського костюму:
А) мереживо
Б) вишиванка
В) складки
Г) волани
5. Ти вирішив/ла опублікувати в Інтернеті свою фотографію і фотографії своїх однокласників. Чи можна це робити?
А) ні, не можна
Б) якщо однокласники про це не дізнаються, то можна
В) можна, за згодою однокласників
Г) можна, згода однокласників не обов’язкова
6. Толерантність - це
А) здатність поважати погляди й уподобання інших людей
незалежно від того, чи збігаються вони з вашими.
Б) взаємодія, зв'язок між людьми, який виникає під час спілкування та спільної участі в чомусь
В) здатність створювати нові ідеї
Г) уміння відстоювати свою точку зору
ІІ рівень (3 б)
У завданнях 7 – 9 оберіть 4 правильні відповіді серед зазначених
(по 0,25 балів за кожну правильну відповідь)
1 читання книжки
2 гра в теніс
3 комп’ютерні ігри
4 плавання
5 прогулянка пішки
6 туристичний похід
7 гра в шахи
|
|
|
|
8. Із запропонованого переліку оберіть 4 види позитивного впливу комп'ютерних ігор на людину та нижче у форму запишіть їх номери
7. Вплив на психіку
|
|
|
|
9. Із запропонованого переліку оберіть 4 правдиві твердження, що з перерахованого належить до персональних даних та у форму нижче запишіть їх номери
1. Відомості про фізичну особу, за якими її можна ідентифікувати
2. Інформація про стан економіки та фінансові показники
3. Паспортні дані
4. Інформація про місце роботи чи навчання
5. Зображення людини (фотографії, відео й голос)
6. Дані, що використовуються для реклами та маркетингу
7. Паролі та акаунти
|
|
|
|
ІІІ рівень (3 б)
У завданнях 10-12 встановіть відповідність
(по 1,5 бали за кожне завдання)
10. Установи відповідність між ситуацією, яка стосується приватного простору, приватної інформації та шляхами її вирішення чи захисту
Ситуація Шляхи вирішення
1) Людина зламала чужий акаунт а)Зробити скрін та звернутися онлайн
і публікує пости від чужого імені до кіберполіції
2) Людину шантажують поширенням б) Звернутися до батьків по допомогу
приватної інформації та
вимагають переказати гроші.
3) Людина залишила свій акаунт відкритим в) Зробити скрін та звернутися за
у бібліотеці. Інша людина використала телефоном 102 або до найближчого
цей акаунт, щоб залишити образливий відділку поліції
коментар на сторінці закладу освіти.
4) Людина розмістила в себе на сторінці г) Видалити інформацію, якщо не я її
неправдиву інформацію, образливі чутки розмістив/розмістила, і зробити відповідне
про іншу людину/людей пояснення в стрічці
д) Повідомити про контент з
використанням опції «Поскаржитись на
контент» у соціальній мережі чи
месенжері
|
а |
б |
в |
г |
д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
11. Установи відповідність між назвою групи та потребою за класифікацією Абрагама Маслоу
Група Потреби
1) Фізіологічні потреби А) Пов’язані із прагненням людини до розвитку
2) Потреби в безпеці та розкриття своїх здібностей, талантів, задатків
3) Соціальні потреби та власного потенціалу в процесі саморозвитку
4) Потреби у визнанні та повазі Б) Є основою для всіх інших потреб і пов’язані з
виживанням людини як біологічної істоти. До яких
належать потреби в їжі, воді, повітрі, сні, теплі,
одязі, житлі тощо
В) Пов’язані з відчуттям захищеності людини,
забезпечують певний життєвий рівень т ка комфорт
людини в соціумі
Г) Пов’язані з відчуттям людини мати певний
соціальний статус, відчувати повагу та визначення
з боку оточуючих
Д) Пов’язані з прагненням людини бути частиною
спільноти, долучатися до певних об’єднань людей,
реалізовувати потреби в дружбі та любові
|
а |
б |
в |
г |
д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
ІV рівень (3 б)
12. Дай відповідь на питання: Чим ти можеш допомагати іншим людям та нашій державі та чим можеш бути корисним/корисною для людей та держави?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________