Контрольна робота "Річна контрольна робота з "Культури добросусідства" 6 клас екстернат"

Про матеріал
Річна контрольна робота для учнів-екстернів з предмета “Культура добросусідства» для 6 класу містить різнорівневі запитання (І рівень обрати 1 правильну відповідь з 4 запропонованих, ІІ рівень оберіть 4 правильні відповіді серед запропонованих, III рівень встановлення відповідності, IV рівень дати повні відповіді на запитання) за весь курс предмета “Культура добросусідства», що вивчається у 6 класі.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Річна контрольна робота

з предмету  «Культура добросусідства»

учня (учениці) - екстерна     6   класу

_______________________________ ЗЗСО І-ІІІ ступенів____

______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І рівень (3 б)

У завданнях 1 – 6 оберіть одну правильну відповідь серед зазначених

(по 0,5 балів)  

 

  1. Що називають академічною доброчесністю?

А)  Сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження творчої діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/ або творчих досягнень

Б)  Сукупність етнічних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження творчої діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/ або творчих досягнень.

В) Сукупність етичних принципів та не визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження творчої діяльності з метою забезпечення недовіри до результатів навчання та/або творчих досягнень.

Г) Сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими не мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження творчої діяльності з метою забезпечення недовіри до результатів навчання та/або творчих досягнень.

         2. Підберіть синонім до слова "емпатія":

А)   розуміння

Б)    співчуття

В)   толерантність                                                                              

Г)   повага

       3. Що означає цей значок на ярлику одягу?

                      https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/19209/2591259/683890_1702455389.png

                       А) можна прати

                       Б) можна сушити

                        В) можна відбілювати

                        Г) можна прасувати                                                                        

4. Традиційний елемент оздоблення українського костюму:

А)  мереживо

Б)   вишиванка

В)   складки

Г)   волани

  5.  Ти вирішив/ла опублікувати в Інтернеті свою фотографію і фотографії своїх однокласників. Чи можна це робити?

А)   ні, не можна

Б)   якщо однокласники про це  не дізнаються, то можна

В)   можна, за згодою однокласників

Г)   можна, згода однокласників не обов’язкова

              6. Толерантність - це

                 А)   здатність поважати погляди й уподобання інших людей

                  незалежно від того, чи  збігаються вони з вашими.

Б)  взаємодія, зв'язок між людьми, який виникає під час спілкування та спільної участі в чомусь

                  В)   здатність створювати нові ідеї

Г) уміння відстоювати свою точку зору

 

ІІ рівень (3 б)

У завданнях 7 – 9 оберіть 4 правильні відповіді серед зазначених

(по 0,25 балів за кожну правильну відповідь)

  1. Із запропонованого переліку оберіть 4 види активного відпочинку та нижче у форму запишіть їх номери

1  читання книжки

2  гра в теніс

3  комп’ютерні ігри

4  плавання

5  прогулянка пішки                                                          

6  туристичний похід

 7  гра в шахи            

 

 

 

 

8. Із запропонованого переліку оберіть 4 види позитивного впливу комп'ютерних ігор на  людину та нижче у форму запишіть їх номери

  1. Розвивають  логіку
  2. Порушення постави
  3. Активізують  мозок
  4. Порушення зору
  5. Подолання фобій
  6. Запам’ятовування іноземних слів

7.  Вплив на психіку

 

 

 

 

9. Із запропонованого переліку оберіть 4 правдиві твердження, що з перерахованого належить до персональних даних та у форму нижче запишіть їх номери

  1.   Відомості про фізичну особу, за якими її можна ідентифікувати

             2.   Інформація про стан економіки та фінансові показники

 3.    Паспортні дані

 4.    Інформація про місце роботи чи навчання

 5.    Зображення людини (фотографії, відео й голос)

 6.    Дані, що використовуються для реклами та маркетингу

            7.   Паролі та акаунти

 

 

 

 

 

ІІІ рівень (3 б)

У завданнях 10-12 встановіть  відповідність

(по 1,5 бали  за кожне завдання)

10. Установи відповідність між ситуацією, яка стосується приватного простору, приватної інформації та шляхами її вирішення чи захисту

Ситуація                                                                                     Шляхи вирішення

 1) Людина зламала чужий акаунт                             а)Зробити скрін та звернутися онлайн

і публікує пости від чужого імені                                до кіберполіції

 2) Людину шантажують поширенням                      б) Звернутися до батьків по допомогу

приватної інформації та

вимагають переказати гроші.

3) Людина залишила свій акаунт відкритим            в) Зробити скрін та звернутися за

 у бібліотеці. Інша людина використала                        телефоном 102 або до найближчого

 цей акаунт, щоб залишити образливий                         відділку поліції

коментар на сторінці закладу освіти.  

4) Людина розмістила в себе на сторінці                   г) Видалити інформацію, якщо не я її

неправдиву інформацію, образливі чутки              розмістив/розмістила, і зробити  відповідне

про іншу людину/людей                                           пояснення в стрічці

                                                                                         д) Повідомити про контент з

                                                                                       використанням опції «Поскаржитись на              

                                                                                         контент» у соціальній мережі чи

                                                                                          месенжері

 

 

а

б

в

г

д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

                                   

 

                         

11. Установи відповідність між назвою групи та потребою за класифікацією Абрагама Маслоу

Група                                                              Потреби                                                 

1) Фізіологічні потреби                               А) Пов’язані із прагненням людини до розвитку   

2) Потреби в безпеці                                    та розкриття своїх здібностей, талантів, задатків

3) Соціальні потреби                                    та власного потенціалу в процесі саморозвитку

4) Потреби у визнанні та повазі                  Б) Є основою для всіх інших потреб і пов’язані з

                                                                         виживанням людини як біологічної істоти. До яких

                                                                         належать потреби в їжі, воді, повітрі, сні, теплі,

                                                                         одязі, житлі тощо

                                                                        В) Пов’язані з відчуттям захищеності людини,

                                                                         забезпечують певний життєвий рівень т ка комфорт

                                                                         людини в соціумі

                                                                          Г) Пов’язані з відчуттям людини мати певний          

                                                                          соціальний статус, відчувати повагу та визначення

                                                                          з боку оточуючих

                                                                           Д) Пов’язані з прагненням  людини бути частиною

                                                                          спільноти, долучатися до певних об’єднань людей,

                                                                          реалізовувати потреби в дружбі та любові

 

 

а

б

в

г

д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

ІV рівень (3 б)

12. Дай відповідь на питання: Чим ти можеш допомагати іншим людям та нашій державі та чим можеш бути корисним/корисною для людей та держави?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Пов’язані теми
Етика, Контрольні роботи
Додано
17 березня
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку