Річна контрольна робота
з «Пізнаємо природу»
учня (учениці) - екстерна 5 класу
_______________________ ЗЗСО І-ІІІ ступенів ___
______________________________
І рівень (3 б)
У завданнях 1 – 12 оберіть одну правильну відповідь серед зазначених
(по 0,25 балів)
А) солодка газована вода
Б) компот із сухофруктів
В) трав’яний чай
Г) звичайна питна вода
2. Суміш залізних ошурок і крейди можна розділити за допомогою:
А) дії магніту
Б) фільтрування
В) випаровування
Г) відстоювання
3. Агрегатний стан речовини, за якого молекули вільно літають:
А) твердий
Б) рідкий
В) газуватий
Г) кристалічний
4. Водна оболонка Землі – це…
А) атмосфера
Б) гідросфера
В) літосфера
Г) біосфера
5. У наземно-повітряному середовищі мешкає:
А) землерийка
Б) карась
В) вовк
Г) аскарида
6. Прикладом світлового явища є:
А) спів пташок
Б) блискавка
В) їде машина
Г) гримить грім
7. Який із організмів має автотрофний спосіб живлення:
А) ромашка
Б) мухомор
В) лев
Г) кишкова паличка
8. Який із організмів має зовнішній скелет:
А) вовк
Б) жаба
В) рак
Г) окунь
9. Всім живим організмам для дихання потрібен
А) азот
Б) вуглекислий газ
В) аргон
Г) кисень
10. Тверда оболонка Землі – це…
А) атмосфера
Б) гідросфера
В) літосфера
Г) біосфера
11. Оберіть, хто із запропонованих організмів відноситься до грибів?
А) землерийка
Б) карась
В) трутовик
Г) аскарида
12. Ходити за покупками з власною торбинкою, а не купувати щоразу новий пластиковий пакет. Це є:
А) екозвичка
Б) екопроблема
В) еконебезпека
Г) екозахист
ІІ рівень (3 б)
У завданнях 13-15 оберіть 4 правильні відповіді серед зазначених
(по 0,25 балів за кожну правильну відповідь)
13. Із запропонованого переліку оберіть 4 тіла живої природи та нижче у форму запишіть їх номери
1 гора
2 собака
3 дуб
4 річка
5 зірка
6 гриб
7 бактерія
|
|
|
|
14. Із запропонованого переліку оберіть 4 суміші та нижче у форму запишіть їх номери
|
|
|
|
15. Із запропонованого переліку оберіть 4 представників мешканців ґрунтового середовища та у форму нижче запишіть їх номери
1. дощовий черв’як
2. горобець
3. миша
4. кажан
5. кріт
6. вовк
7. личинка хруща
|
|
|
|
ІІІ рівень (3 б)
У завданнях 10-11 встановіть відповідність
(по 1 бали за кожне завдання)
16. Встановіть відповідність між термінами та їх визначенням. (1 б)
1. Географія а) наука, що вивчає живі об’єкти
2. Біологія б) наука, що вивчає зорі та планети
3. Хімія в) наука, що вивчає склад, будову, властивості
4. Фізика речовин та умови перетворення одних речовин
в інші
г) наука про природу Землі, населення та його
господарську діяльність
д) наука, що вивчає закони, за якими існують і
розвиваються всі природні об’єкти
|
а |
б |
в |
г |
д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
17. Встановіть відповідність між фізичними величинами та приладами для їх вимірювання. (1 б)
1. Маса а) Секундомір
2. Довжина б) Терези
3. Температура в) Мензурка
4. Об’єм г) Рулетка
д) Термометр
|
а |
б |
в |
г |
д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
18. Встановіть відповідність між органами тіла людини та їх функціями. (1б)
1. Легені а) є опорою тіла людини
2. Серце б) регулює всі функції організму
3. Скелет в) орган у якому відбувається перетравлення їжі
4. Шлунок г) бере участь у процесі дихання
д) забезпечує рух крові по судинах
|
а |
б |
в |
г |
д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
ІV рівень(3 б)
У завданні 19 -20 виконайте дослідження та результати запишіть у таблиці.
19. Проведіть дослідження на тему: «Фізичні властивості тіл та речовин», результати дослідження запишіть у таблицю. (2 бали)
20. Проведіть дослідження лінійних розмірів тіл правильної форми, результати досліджень запишіть у таблицю. (1 бал)