Контрольна робота "Різноманітність рослин"

Про матеріал
Різорівнева контрольна робота для учнів 6 класу на тему " Різноманітність рослин".
Перегляд файлу

Контрольна робота

 Різноманітність рослин

     Варіант 1.                                      I рівень

  1.                     Тіло водоростей називається: а)пагоном, б) клітиною, в) сланню, г)ниткою.
  2. Насіння покритонасінних захищене: а)оплоднем, б) листком,            в) стеблом, г) квіткою.
  3. Вищі спорові рослини розвиваються в місцях з підвищеною:

а) освітленістю, б) вологістю, в)температурою.

  1. Мохи кріпляться до грунту: а)ризоїдами, б)коренями, в) присосками.
  2. Шишка – це видозмінений: а) пагін,б) квітка, в)листок.
  3. У покритонасінних з’явився орган: а)шишка, б) квітка, в) пагін, г)листок.

II рівень.

  1. Дайте визначення термінам: слань, спора, гаметофіт.

III рівень

  1. Встановіть правильність тверджень  «так» чи «ні»

А) У чоловічих шишках утворюється пилок.

Б) Мохи утворили поклади вугілля.

В) У покритонасінних насіння захищене оплоднем.

 

  1. Встановіть відповідність:

1) Чоловічі шишки        А) Пилок

2) Жіночі шишки           Б) Деревина

3) Смоляні ходи             В) Листок ялини

4) Хвоя                            Г) Насінні зачатки

 

  1. Чому санаторії та медичні заклади будують у хвойних лісах.

                                                   IV рівень.

  1. Яке значення Покритонасінних рослин у природі та житті людини ?

 

 

 

Контрольна робота

Різноманітність рослин

Варіант 2.                                      I рівень

 

  1. До бурих водоростей належить: а) зозулин льон  б) ламінарія, в) орляк, г)сосна.
  2. У мохів переважає: а) статеве покоління, б) нестатеве покоління.
  3. Вимерлі хвощі, плауни, папороті утворили поклади: а) торфу, б) руди,  в)нафти, г) кам’яного вугілля.
  4. У голонасінних насіння достигає у:а)квітці, б) плодах, в) шишках.
  5. У однодольних  листки мають жилкування: а) сітчасте, б) паралельне, в)дугове.
  6. До папоротей належить: а) сфагнум, б) зозулин льон, в)  щитник, г) плаун.

 

II рівень.

  1. Дайте визначення термінам: квітка, ризоїди, хвоя.

 

III рівень.

  1. Встановіть правильність тверджень «так» чи «ні».

А)Спори плаунів використовують у піротехніці.

Б) З нижнього боку листків папоротей утворюються групи спорангіїв.

В) У покритонасінних не має квітки та плодів.

  1. Встановіть відповідність:

1) Папоротеподібні            А) Кипарис

2) Голонасінні                     Б) Орляк

3) Покритонасінні              В) Хвощ польовий

4) Хвощеподібні                 Г) Вишня

  1. Як утворилися поклади кам’яного вугілля.

IV рівень.

  1. Яке  значення  Голонасінних рослин у проді та житті людини?

 

 

 

 

docx
Додано
5 грудня 2022
Переглядів
1339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку