Контрольна робота
Різноманітність рослин
Варіант 1. I рівень
-
Тіло водоростей називається: а)пагоном, б) клітиною, в) сланню, г)ниткою.
-
Насіння покритонасінних захищене: а)оплоднем, б) листком, в) стеблом, г) квіткою.
-
Вищі спорові рослини розвиваються в місцях з підвищеною:
а) освітленістю, б) вологістю, в)температурою.
-
Мохи кріпляться до грунту: а)ризоїдами, б)коренями, в) присосками.
-
Шишка – це видозмінений: а) пагін,б) квітка, в)листок.
-
У покритонасінних з’явився орган: а)шишка, б) квітка, в) пагін, г)листок.
II рівень.
-
Дайте визначення термінам: слань, спора, гаметофіт.
III рівень
-
Встановіть правильність тверджень «так» чи «ні»
А) У чоловічих шишках утворюється пилок.
Б) Мохи утворили поклади вугілля.
В) У покритонасінних насіння захищене оплоднем.
-
Встановіть відповідність:
1) Чоловічі шишки А) Пилок
2) Жіночі шишки Б) Деревина
3) Смоляні ходи В) Листок ялини
4) Хвоя Г) Насінні зачатки
-
Чому санаторії та медичні заклади будують у хвойних лісах.
IV рівень.
-
Яке значення Покритонасінних рослин у природі та житті людини ?
Контрольна робота
Різноманітність рослин
Варіант 2. I рівень
-
До бурих водоростей належить: а) зозулин льон б) ламінарія, в) орляк, г)сосна.
-
У мохів переважає: а) статеве покоління, б) нестатеве покоління.
-
Вимерлі хвощі, плауни, папороті утворили поклади: а) торфу, б) руди, в)нафти, г) кам’яного вугілля.
-
У голонасінних насіння достигає у:а)квітці, б) плодах, в) шишках.
-
У однодольних листки мають жилкування: а) сітчасте, б) паралельне, в)дугове.
-
До папоротей належить: а) сфагнум, б) зозулин льон, в) щитник, г) плаун.
II рівень.
-
Дайте визначення термінам: квітка, ризоїди, хвоя.
III рівень.
-
Встановіть правильність тверджень «так» чи «ні».
А)Спори плаунів використовують у піротехніці.
Б) З нижнього боку листків папоротей утворюються групи спорангіїв.
В) У покритонасінних не має квітки та плодів.
-
Встановіть відповідність:
1) Папоротеподібні А) Кипарис
2) Голонасінні Б) Орляк
3) Покритонасінні В) Хвощ польовий
4) Хвощеподібні Г) Вишня
-
Як утворилися поклади кам’яного вугілля.
IV рівень.
-
Яке значення Голонасінних рослин у проді та житті людини?