Контрольна робота "Різноманітність тварин" (Комахи, Молюски, Риби, Амфібії, Рептилії)

Про матеріал
Ця розробка допоможе вам швидко підготуватися до контрольної роботи з даної теми.
Перегляд файлу

7 клас біологія

Контрольна робота №1

«Різноманітність тварин» ( Комахи, Молюски, Риби, Амфібії, Рептилії)

І варіант

І  рівень (за правильну відповідь по 0,5б. )

  1.       Як називається наука, що вивчає комах:

а) морфологія;    б) ентомологія;   в) етологія.

2) Тулуб молюсків оточений складкою шкіри:

    а) мушлею;   б) дермою;   в) мантією.

3) До безхвостих земноводних належить:

 а) саламандра плямиста;   б) жаба озерна;  в) тритон гребінчастий.

4) Плавальний міхур характерний для:

а) кісткових риб;   б) хрящових риб;   в) комах.

5) Хто вказаних з представників відноситься до хрящових риб:

а) анчоус європейський;   б) акула біла;   в) сом звичайний.

6) Рептилії походять від:

а) членистоногих;   б) риб;   в) земноводних.

 

ІІ Рівень ( за правильну відповідь по 1,5б.)

7) Дайте визначення таким термінам:

а) паразитизм - …

б) резонатори - …

в) мушля - …

8) Який термін зайвий:  легені, пуголовок, самокаліцтво, плазувати. Чому?

 

ІІІ Рівень ( за правильну відповідь по 1,5б.)

9) Встановіть відповідність:

А) Комахи.                                            1. Наявність зябрових кришок.

Б) Молюски.                                         2. Різні типи ротових апаратів.

В) Риби.                                                  3. Личинку називають пуголовок.

Г) Амфібії.                                               4. Шкіра суха, ороговіла.

Д) Рептилії.                                             5. Тулуб захищений мушлею.

10). Вкажіть основні ознаки тварин, що відносяться до Плазунів.

 

ІV Рівень ( за правильну відповідь 3б.)

11. Дайте порівняльну характеристику особливостям будови,  способу життя риб та земноводних. Вкажіть спільні та відмінні ознаки.

 

 

ІІ варіант

І  рівень (за правильну відповідь по 0,5б. )                               

  1.       Як називається наука, що вивчає риб :

а) іхтіологія;    б) етологія;   в) орнітологія.

2) Скільки ніг є у комах:

    а) 4;   б) 6;   в) 8.

3) До головоногих молюсків належить:

 а) рапана;   б) беззубка;   в) каракатиця.

4) Які риби не мають зябрових кришок:

а) оселедцеподібні;   б) акули;   в) коропоподібні.

5) Хто вказаних з представників земноводних має добре розвинений хвостовий відділ:

а) саламандра плямиста;   б) жаба озерна;   в) ропуха зелена.

6) Явище «самокаліцтво» притаманне для:

а) молюсків;   б) земноводних;   в) плазунів.

 

ІІ Рівень ( за правильну відповідь по 1,5б.)

7) Дайте визначення таким термінам:

а) мантія - …

б) плавальний міхур  - …

в) нерест - …

8) Який термін зайвий:  зябра, резонатори, самокаліцтво, пуголовок. Чому?

 

ІІІ Рівень ( за правильну відповідь по 1,5б.)

9) Встановіть відповідність:

А) Комахи.                                            1. Наявність бічної лінії.

Б) Молюски.                                         2. Підсилювачі звуку - резонатори.

В) Риби.                                                  3. Наявність мантії.

Г) Амфібії.                                              4. Розвиток має фазу «лялечки».

Д) Рептилії.                                            5. Яйця оточені зародковими оболонками.

10). Вкажіть основні ознаки тварин, що відносяться до Риб.

 

ІV Рівень ( за правильну відповідь 3б.)

11. Дайте порівняльну характеристику особливостям будови, способу життя земноводних та плазунів. Вкажіть спільні та відмінні ознаки.

 

doc
Додано
26 листопада 2023
Переглядів
3489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку