Контрольна робота: "Розквіт Київської Русі за правління Володимира Великого та Ярослава Мудрого»

Про матеріал
Контрольну роботу можна використати на уроці історії України у 7 класі. Вона складається з чотирьох рівнів. Завдання складені згідно програми,до підручника : " Історія Ураїни 7 клас" В.С. Власов
Перегляд файлу

 

Контрольна робота з теми: « Розквіт Київської Русі за правління Володимира Великого та Ярослава Мудрого»

Початковий рівень ( 3 б)

  1. У якому році Володимир великий запровадив на Русі християнство?

А) 980 р                       б) 988 р

В) 1015 р                      г) 1019 р

 2. Який храм почали будувати на честь перемоги над печенігами?

А) церкву святої Ірини                           Б) собор Святої Софії

В) церкву Богородиці                             г) Спасо-Преображенський собор

3. «Змієві вали» - це

А) оборонні споруди навколо Києва, будівництво яких було започатковано за Володимира Великого

Б) залишки язичницького святилища, знищеного при хрещенні Русі

В) міські стіни Корсуня, знищені Володимиром

Г) природні утворення, які використовувалися для спостереження за кочовими племенами.

4. У якому році Володимир став єдиним правителем Київської Русі?

А) 980 р.                               Б) 988 р.

В) 1015 р                               Г) 1036 р

5.  Укажіть ім’я першого київського митрополита, обраного руськими єпископами, автора «Слова про закон і благодать»

А) Нестор                                Б)  Мефодій

В) Іларіон                                Г)  Кирило

6. У зовнішній політиці Ярослав надавав перевагу:

А) силі зброї                          Б) інтригам та обману

В) дипломатії та династичним шлюбам        Г) створенню оборонних блоків держави

Середній рівень ( 3 б)

7.Дати визначення поняттям: християнство, Руська Правда

8. Назвати зображені пам’ятки

                                                   

 

Достатній рівень. ( 3 б)

9.Установіть відповідність між назвою суспільної верстви Київської Русі та її стислою характеристикою.

1. Князі            А. Верства населення, що позбавлена особистої свободи і власності.

2. Бояри           Б.   Друга у суспільній піраміді верства, яка складалася з колишніх дружинників та їхніх               

                            нащадків.  

3.Смерди           В. Професійні воїни, які не лише брали участь у воєнних походах, а й обіймали певні держав

                            ні    посади

4. Холопи            Г. Особисто вільні селяни, які мали власне господарство, землю, мешкали в князівських

                              селах  і платили князеві данину.

                              Д. Закрита верства, яка посідала верхівку суспільної піраміди,- до неї можна було належати

                               тільки за народженням.

10. Встановіть події в хронологічній послідовності.

А. Початок правління Володимира в Києві

Б. Смерть Ярослава Мудрого

В. Хрещення Київської Русі

Г. Початок Будівництва Софійського Собору

Високий рівень ( 3 б)

11.Прочитайте уривок і дайте відповідь на запитання.

« Володимир віддав Корсунь грекам як віно за царицю, а сам повернувся в Київ. І коли прийшов, повелів звернути всіх Кумирів: одних порубати, а других попалити.

    Перуна ж повелів прив’язати коневі до хвоста і волочити з гори Боричевим узвозом на Ручай, а двадцять мужів приставив, а дванадцять мужів приставив бити його жезлами…І, притягнувши, вкинули його в Дніпро…

     Після цього Володимир послав своїх посланців по всьому городу  сказати : «  Якщо завтра хто – небудь не буде на річці: чи багатий, чи вбогий, чи жебрак, а чи раб,- той буде ворог мій». І почувши, це люди йшли з радістю, раділи і говорили: « Якби це не було добре, не прийняли б цього князь і бояри…»

  1. Про які події йдеться в уривку? Коли вони відбувалися?
  2. Чим були викликані такі накази Володимира Великого?
  3. Які наслідки мали описані події?

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Луганський Сергій
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Бірченко Марія Іванівна
    Дякую за розробку, матеріал цікавий, різнорівневий, як у ЗНО використовуються ілюстрації, завдання на встановлення відповідності та зв`язна відповідь на питання. Бажаю,щоб вашу клопітку плідну роботу гідно оцінювали.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 грудня 2019
Переглядів
7240
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку