5 клас
Контрольна робота
Розв’язання вправ і задач на всі дії з натуральними числами
Варіант 1
І рівень
1. Обчислити:
а) 46278+2037; б)38905-2840; в)5³; г)250:50;
2.Як знайти невідомий дільник?
ІІ рівень
3. Розкрити дужки:
11(3а+7в-18с);
4.У школі 325 учнів 5-их і 6-их класів, причому п’ятикласників у 4 рази менше ніж шестикласників. Скільки учнів навчається у п’ятому і шостому класах?
ІІІ рівень
5.Знайти значення виразу:
(7120:5-124):5²+171;
6. Розв’язати рівняння:
а) 12(2х-4)=336; б)16х-9х+15=855;
ІV рівень
7.Від пристані А до пристані В за течією річки катер плив 3год, а від В до А – 4год. Знайдіть швидкість течії річки, якщо відстань між пристанями 144 км.
8. У записі цифр 8, 1, 3, 7, 5, 3 постав між цифрами дужки, знак «+ » і «-» так, щоб значення виразу дорівнювало 11.
5 клас
Контрольна робота
Розв’язання вправ і задач на всі дії з натуральними числами
Варіант 2
І рівень
1. Обчислити:
а) 37105+840; б)70318-1960; в)4³; г)320:80;
2.Як знайти невідомий від’ємник?
ІІ рівень
3. Розкрити дужки:
14(5z-6c+12m);
4. До магазину завезли 516кг яблук і груш. Яблук було в 5 разів більше, ніж груш. Скільки груш і яблук завезли до магазину?
ІІІ рівень
5.Знайти значення виразу:
(335+55):3-972:3²
6. Розв’язати рівняння:
а) 6(3x+6)=2322; б)8x+12x-29=371;
ІV рівень
7.Човен проплив шлях між пристанями за течією річки за 12год, а на зворотний шлях затратив 15год. Знайдіть швидкість течії річки, якщо відстань між пристанями 180 км
8. У записі цифр 6, 9, 3, 4, 1 постав між цифрами дужки, знак «+ » і «-» так, щоб значення виразу дорівнювало 7.