КР « Степінь натурального числа з натуральним показником. Площі та об’єми фігур.»
Варіант 1.
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
1. Обчисліть:
А) 10 Б) 16 В) 25 Г) 32
2. Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 7см і 3см.
А) 10 см 2 Б) 20см 2 В) 21 см 2 Г) 40 см 2
3. Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює 12см.
А) 9см 2 Б) 16 см 2 В) 12 см 2 Г) 36 см 2
4. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 2см, 3см і 5см.
А) 10см 3 Б) 30см 3 В) 90см 3 Г) 45см 3
5. Знайдіть ребро куба, якщо його об’єм дорівнює 1000см 3 .
А) 20см Б) 100см В) 10см Г) 30см
6. Обчисліть площу поверхні куба з ребром 2дм.
А) 6дм 2 Б) 24дм 2 В) 20дм 2 Г) 12дм 2
Достатній рівень навчальних досягнень
7. Знайдіть значення виразу 10 3 – (7 – 4) 4 =
8. Довжина класної кімнати дорівнює 7м, ширина – 5м, висота – 3м. У ній навчається 21 учень. Скільки кубічних метрів повітря припадає на одного учня?
Високий рівень навчальних досягнень
9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо площа грані МВСК дорівнює 24см 2 , площа грані NMBA 8см 2 , а спільне ребро ВМ – 4см.
КР « Степінь натурального числа з натуральним показником. Площі та об’єми фігур.»
Варіант 2.
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
1. Обчисліть:
А) 12 Б) 27 В) 81 Г) 64
2. Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 9см і 6см.
А) 15 см 2 Б) 54см 2 В) 30 см 2 Г) 24 см 2
3. Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює 28см.
А) 16см 2 Б) 20 см 2 В) 14 см 2 Г) 49 см 2
4. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 3см, 4см і 6см.
А) 72см 3 Б) 60см 3 В) 13см 3 Г) 75см 3
5. Знайдіть ребро куба, якщо його об’єм дорівнює 125см 3 .
А) 25см Б) 5см В) 10см Г) 15см
6. Обчисліть площу поверхні куба з ребром 3дм.
А) 6дм 2 Б) 54дм 2 В) 20дм 2 Г) 12дм 2
Достатній рівень навчальних досягнень
7. Знайдіть значення виразу 5 3 + (5 – 3) 5 =
8. Довжина кабінету дорівнює 6м, ширина – 4м, висота – 3м. У кабінеті працюють 9 осіб. Скільки кубічних метрів повітря припадає на одну особу?
Високий рівень навчальних досягнень
9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо площа грані ABCD дорівнює 12см 2 , площа грані BCFN 6см 2 , а спільне ребро ВC – 2см.