Контрольна робота (тестові завдання) №2 на тему "Творчість Е.Т.А.Гофмана, російських поетів к.ХІХ ст.. та В.Вітмена"

Про матеріал
Контрольна робота № 2 (тестові завдання) для 10 класу "Творчість Е.Т.А.Гофмана, російських поетів к.ХІХ ст.. та В.Вітмена". Два варіанти різнорівневих тестових завдань для учителя (з правильними відповідями). 1 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, з яких правильна тільки одна; 2 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, серед яких 2 правильних; 3 рівень - 2 завдання: на відповідність і стисла відповідь на запитання; 4 рівень - твір-мініатюра на запропоновану тему. Кожен рівень - 3 бали.
Перегляд файлу

 

ТЕМА УРОКУ:  Конторольна робота за творчістю Е.Т.А.Гофмана, російських поетів к.ХІХ ст.. та В.Вітмена.

МЕТА УРОКУ: Проконтролювати обсяг знань, здобутих учнями при

                             вивченні даної теми; виявити помилки у розумінні чи

                             трактуванні опрацьованої теми; розвивати звязне  мовлення

                             та вміння  правильно висловлювати свої думки.

ТИП УРОКУ: Розвиток звязного мовлення.

ХІД УРОКУ.

І. Повідомлення теми та мети уроку. Ознайомлення учнів із завданням, яке

стоїть перед ними, з умовами написання роботи та вимогами до неї.

ІІ. Завдання для написання контрольної роботи:

Варіант І

Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)

  1. Укажіть, на які 2 табори поділяються герої твору Гофмана «Крихітка Цахес»: А. Ентузіасти і філістери; Б.Оптимісти і песимісти; В. Митці і обивателі; Г. Ідеалісти і матеріалісти.
  2. Укажіть поезію, присвячену президенту: А. «Блукаючи всесвітом», Б.«Пісня про широкий шлях», В. «О капітане!», Г. «Лінкольну».
  3. Останнім російським поетом-романтиком називали: А. Некрасова; Б. Тютчева; В. Фета; Г. Григор’єва; Д. Майкова.

Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0,5 бала за кожну)

  1. Визначальними рисами художнього світу Вітмена є: А. Поєднання фантастичного і реального; Б.Космічний масштаб зображуваного; В. Розкриття вад народного характеру; Г. Широке використання верлібру; Д. вишукана мова поезій.
  2. У чому полягала чарівна сила Цахеса: А. У вмінні  передбачати долю; Б.У здібності привласнювати чужі здобутки; В. У трьох вогняних волосинках ; Г. У вмінні перетворюватись на різних істот; Д. у вмінні бачити потаємні бажання оточуючих.
  3. Провідною ідеєю поеми Пісня про себе є: А. Заклик до боротьби, Б. Оспівування смерті, В. Прославлення себе, Г. Ствердження єдності усього земного; Д. Оспівування життя.

                                                Рівень ІІІ (3 бала)

  1. Установіть відповідність між героєм і названою особою у творі Гофмана «Крихітка Цахес»:

 


А. Маг, який пророкував нещастя, якщо не змінити міністра - 2

Б. Студент-романтик - 6

В. Фея - 1

Г. Наречена - 4

1. Рожа-Гожа;

2. Проспер Альпанус;

3. Фабіан;

4. Кандіда;

5. Крихітка Цахес;

6. Балтазар


 8.) Дати відповідь на запитання:

Демократичний табір російської поезії другої половини ХІХ століття.

Рівень ІV ( по 3 бали) Написати твір-мініатюру:

9. Чим збагатив світову літературу Волт Вітмен?

Варіант ІІ

Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)

  1. Визначте твір В.Вітмена: А.Пригоди Тома Сойера, Б.Хижина дяді Тома, В. Франклін Івенс, Г. Пісня про Гайявату.
  2. Укажіть, яка ознака лежить в основі романтизму як літературно-мистецького напряму: А. Зображення ідеальних героїв і високих почуттів; Б. Правдиве зображення дійсності; В. Зображення мужніх героїв, які захищають батьківщину; Г.Зображення «виняткових героїв за виняткових обставин».
  3. Вітмен стверджує, що занепаду не існує, а людство рухається лише вперед у вірші: А. Пісня про себе, Б.Пісня про демократію, В. Пісня про сокиру, Г. Пісня про виставку.

Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0,5 бала за кожну)

  1. Міністр князя Пафнутія Андреас пропонує такі реформи: А. Вирубати навколишні ліси; Б. Прокласти зручні дороги; В. Навчити молодь співати на 2 голоси молитви; Г. зробити підданих щасливими; Д. зробити обов’язковим навчання у школах.
  2. Провідні теми поезій В.Вітмена: А. Мандри і пригоди, Б. Свобода і демократія, В.  Містичне і реалістичне, Г. Рівність і братерство; Д. життя і смерть.
  3. Яку назву мала школа «чистого мистецтва»: А. «мистецтво задля мистецтва»; Б. «некрасівська школа»; В. школа громадянської поезії; Г. школа філософської поезії; Д. школа демократичної поезії.

                                                Рівень ІІІ (3 бала)

7. Установіть відповідність між цитатою і автором:


А. Срібна гра і колихання сонних ручаїв…- 3, 6

Б. Джерел душі не руш вночі-2,5

В. Що співатиму — не знаю-3,6

Г. Твій образ милий та прекрасний…-2,5

 

1. Вітмен;

2. Тютчев;

3. Фет;

4. Вітмен;

5. Тютчев;

6. Фет.


 

8.) Дати відповідь на запитання:

Школа «чистого мистецтва» у російській поезії другої половини ХІХ століття.

 

Рівень ІV ( по 3 бали) Написати твір-мініатюру:

9. Чим збагатив світову літературу Е.Т.А.Гофман?

 

ІІІ. Домашнє завдання. Підготуватись до уроку позакласного читання за твором Проспера Меріме «Матео Фальконе».

doc
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
30419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку