Контрольна робота «Творчість С.Чернілевського, І.Жиленко, Е.Андієвської» ( ІІ варіант)

Про матеріал
Контрольна робота «Творчість С.Чернілевського, І.Жиленко, Е.Андієвської» у 6 класі (2 варіант)
Перегляд файлу

Контрольна робота

«Творчість С.Чернілевського, І.Жиленко, Е.Андієвської»                  

                                                  ІІ варіант

1.У поезії «Теплота родинного інтиму» С. Чернілевський згадує про

     А. Своє дитинство.  

     Б. Шкільні роки. 

     В. Перше кохання.                    

     Г. Канікули у бабусі.

 

2.Який художній засіб використано С. Чернілевським у рядку «Перекотилось літо за село» в поезії «Забула внучка в баби черевички»?  

     А. Порівняння. 

     Б. Епітет. 

     В.  Метафору.  

     Г. Гіперболу 

 

3.    Після від’їзду внучки бабуся, стоячи, хустинкою витирала сльози через: (С. Чернілевський «Забула внучка в баби черевички») 

     А. Клопіт, який їй завдано дитиною. 

     Б. Власне горе, самотність.

     В. Сум з приводу розлучення.  

     Г. Через хворобу онучки.

4.    Риба з казки Е. Андієвської «Говорюща риба» опинилася на суші, тому що

А її штормом викинуло на берег

Б вона розбагатіла й захотіла помандрувати, побувати в інших світах

В її прогнали за балакучість інші риби

Г вона дуже закохалася в рибалку й вирішила спробувати щастя

 

5.    Головна думка казки Е. Андієвської «Говорюща риба».

А коли потрібно, треба вміти промовчати

Б треба вміти слухати одне одного, дружити

В не можна мати секретів від подружжя

Г не можна прагнути до неприродного для себе середовища

 

6.    За твором Е. Андієвської «Казка про яян», щоб вийти за межі свого міста, яянину треба було А довго та наполегливо шукати вихід Б підійти до брами й сказати: «Ти».

В підійти до брами й просто відчинити її

Г вчинити якийсь подвиг

 

 7.У поезії І. Жиленко «Підкова» йдеться про підкову, яку:

    А загубив Дід Мороз;

    Б знайшли на дорозі, після коня;

    В подарували на День народження

    Г вкрали перехожі

 

8.    Як, захворівши, лікується Жар-птиця? (за однойменною поезією І. Жиленко)

      А п’є мінеральну воду і їсть цукерки;

      Б п'є молоко, клює родзинки, читає  «Барвінок» і «Мурзилку»;       В  п’є ліки, мікстури і їсть мед.

      Г  спить

 

9.    Яка роль «Гнома у буфеті» для сім'ї (за однойменною поезією І. Жиленко)?

    А гном милує око, гарно «вписується» в інтер’єр;     Б гном оберігає дім та виховує декілька поколінь дітей;     В гном - улюблена іграшка дітей цієї сім'ї.

    Г  гном- співає пісні гостям 

 

   10.Чому рибу не сприймали у водному середовищі інші побратими? (за казкою-притчею Е.Андієвської) А бо вона мала інший окрас і була потворна;

          Б бо вона розмовляла, як люди;

В  бо вона була жорстока і зла.

          Г  бо вона не хотіла розмовляти з іншими рибами

 

 

11.Чому яяни не могли відчинити ворота (за твором Е.Андієвської «Казка про Яян»)?

А бо постійно сварилися і ображали один одного.;

          Б  бо загубили ключ;

          В бо кожен говорив тільки про своє «я».

          Г  бо були сердиті на ворота

 

    12.У що перетворився дідусь у «Казці про яян»?        А.У діаманти. 

       Б. У самоцвіти. 

       В. У перлини. 

      Г. У золоті злитки.

13.           Добрим чи злим ви уявляєте старого гнома з вірша «Гном у буфеті» Ірини Жиленко? З чого це видно?

 

14.           Чому, на вашу думку, говорющій рибі з однойменної притчі  Е. Андієвської не знайшлося місця ні у світі риб, ні серед людей? Відповідь обґрунтуйте. 

 

 

pdf
Додано
3 серпня 2023
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку