Тест до віршів Т. Шевченко «У нашім раї на землі…»,«Доля», «Росли укупочці, зросли…».

Про матеріал
Тестова робота до віршів Т. Шевченко «У нашім раї на землі…»,«Доля», «Росли укупочці, зросли…».
Перегляд файлу

Тест до віршів Т. Шевченко «У нашім раї на землі…»,«Доля», «Росли укупочці, зросли…».

 

1.Т.Шевченко написав вірш "У нашім раї на землі..." у період

А) ранній; Б) пізній; В) заслання;  Г) "трьох літ"

2. Установіть відповідність ("У нашім раї на землі...")

1.риторичне звертання

 

А) Буває, іноді дивлюся,

Дивуюсь дивом, і печаль....

2.епітет

 

Б) А ти,

Великомученице! Села

Минаєш, плачучи, вночі.

3.порівняння

 

В) Літа минають.

Потроху діти виростають...

4.тавтологія

 

Г) І вийшла ти за царину,

З хреста ніби знята.

 

 

Д)Слово мамо. Великеє,

Найкращеє слово!

3. Установіть відповідність між твором і жанром

1."У нашім раї на землі..."

 

А) мініатюра-образок

2.«Доля»

 

Б)громадянська лірика

 3.«Росли укупочці, зросли…»

 

В)інтимна лірика

4."Сон" ("На панщині пшеницю жала...")

 

Г)філософська лірика

 

 

                           Д)пейзажна лірика

 

 

 

 

4. Вірші Т.Шевченка  «Доля», «Росли укупочці, зросли…» написані в період творчості

А) перший; Б) другий; В) третій; Г) четвертий

 

5. Форма філософської лірики: вірш, у якому поет висловлює свої думки над проблемами життя і смерті, над баченим і пережитим- це

А) медитація; Б) ліричний вірш; В) елегія; Г) послання

 

6. Образ поета (його ліричне «я»), чиї переживання, думки та почуття відображено в ліричному творі- це

А) ліричний герой; Б) алегоричний образ; В) алегорія; Г) символ

 

7. Звернення поета до Бога,

 щоб Всевишній сприяв щасливому

 подружньому життю кожному,

хто прагне одружитися- це тема вірша

А) «Доля»; Б) «Росли укупочці, зросли…»; В) "У нашім раї на землі..."

 

8. Возвеличення долі, яка

супроводжувала Т. Шевченка

 впродовж всього його життя- це ідея вірша

А) «Доля»; Б) «Росли укупочці, зросли…»; В) "У нашім раї на землі..."; Г) "Сон"

 

9. Установіть відповідність між твором і цитатою

1.«Доля»                                                             А) Радуйся, ниво неполитая!

                                                                                  Радуйся, земле, неповитая

                                                                               Квітчастим злаком!

                  

2. «Росли укупочці, зросли…»                         Б) Подай же й нам, всещедрий Боже!

                                                                                  Отак цвісти, отак рости,

                                                                                  Так одружитися і йти...

3. "У нашім раї на землі..."                                  В) Ти не лукавила зо мною,

                                                                                Ти другом, братом і сестрою

                                                                                 Сіромі стала.

 

4. "Сон" ("На панщині пшеницю жала...")          Г) Та, щоб дожать до ланового,

                                                                                  Ще копу дожинать пішла.

                                                                                Д) Нічого кращого немає,

                                                                                 Як тая мати молодая

                                                                                З своїм дитяточком малим.

 

10. Установіть відповідність між художнім засобом і прикладом ( «Доля», «Росли укупочці, зросли…»)

 

1.Звертання                                              А) «в тяжкій дорозі», «світ тихий», «любов безвічна».

 

2.риторичне запитання                           Б) «росли – зросли», «розійшлись … зійшлись», «на                  

                                                                      той світ тихий».

3.Тавтологія                                             В) Росли укупочці, зросли;  Сміятись, гратись перестали.

4. повтори                                                 Г) «Які з нас люде?»

                                                                 Д) «учися, серденько…», «ходімо ж, доленько моя»,                

                                                                        «мій  друже вбогий, нелукавий!»

11. Закінчіть речення: « Учися, серденько, колись // З нас будуть______

12. Заповніть пропуск у реченні назвою твору.

У другій частині вірша ____________ ліричний герой у молитовній формі висловлює думки про цінність подружжя й людського життя.

docx
Додано
10 серпня 2023
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку