Контрольна робота з біології 6 клас «Різноманітність рослин»

Про матеріал
Різноманітність рослин» різнорівневі завдання , тривалість виконання 45 хвилин
Перегляд файлу

Контрольна робота з біології   6 клас   «Різноманітність рослин»          

 

 1 варіант

1 рівень( виберіть одну правильну відповідь  по 1 балу)

Виберіть з запропонованих рослин  ті, які розмножуються спорами:

А) троянда  б) щитник чоловічий  в) яблуня  в) сосна

Особина статевого покоління – це :

А) гаметофіт   б) спорофіт   г) спорангій

3. Гаметофіт переважає у:  А) папоротей  б) мохів в ) хвощеподібних  г) плаунеподібних 

2 рівень ( 3 бали)

4. Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать

1) троянда  2)  ялина    3)  плаун  булавовидний  4)  черешня  5) зозулин льон

А)  мохоподібні   Б) покритонасінні    В) голонасінні   Г) плауноподібні

3 рівень

 5. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: ялина, липа, сфагнум, горобина.( 1 бал)

6. Опишіть рослинні угрупування лісу та луків, порівняйте їх ( спільні та відмінні риси).Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого селища.( 2 бали)

4 рівень( 3 б.)

16. Порівняйте голонасінні рослини та покритонасінні( вкажіть спільні та відмінні риси, наведіть приклади). Їх значення для людини.

 

 

            2 варіант

1 рівень( виберіть одну правильну відповідь, по 1 балу)

1. Виберіть з запропонованих рослин  ті, які розмножуються за допомогою насіння, яке розвивається в шишці:

А) троянда  б) щитник чоловічий  в) яблуня  в) сосна

2. Особина нестатевого покоління – це :

А) гаметофіт   б) спорофіт   г) спорангій

3. Насінням розмножуються:  А) папороті  б) мохи  в ) голонасінні  г) плауноподібні 

2 рівень( 3  бали)

4. Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать

1) ромашка  2)  щитник чоловічий     3) сфагнум  4) ялина  5) диня

А)  мохоподібні   Б) покритонасінні    В) голонасінні   Г) папоротеподібні

3 рівень

 5. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: сфагнум, зозулин льон, калина, хвощ.( 1 бал)

6. Опишіть рослинні угрупування степу  та  болота, порівняйте їх ( спільні та відмінні риси).Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого селища. ( 2 бали)

4 рівень   ( 3 б.)

7. Порівняйте класи Однодольних  та Дводольних рослин.( вкажіть спільні та відмінні риси, наведіть приклади). Їх значення для людини.

 

docx
Додано
13 листопада 2020
Переглядів
9686
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку