Контрольна робота з біології 6 клас «Різноманітність рослин»
1 варіант
1 рівень( виберіть одну правильну відповідь по 1 балу)
Виберіть з запропонованих рослин ті, які розмножуються спорами:
А) троянда б) щитник чоловічий в) яблуня в) сосна
Особина статевого покоління – це :
А) гаметофіт б) спорофіт г) спорангій
3. Гаметофіт переважає у: А) папоротей б) мохів в ) хвощеподібних г) плаунеподібних
2 рівень ( 3 бали)
4. Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать
1) троянда 2) ялина 3) плаун булавовидний 4) черешня 5) зозулин льон
А) мохоподібні Б) покритонасінні В) голонасінні Г) плауноподібні
3 рівень
5. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: ялина, липа, сфагнум, горобина.( 1 бал)
6. Опишіть рослинні угрупування лісу та луків, порівняйте їх ( спільні та відмінні риси).Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого селища.( 2 бали)
4 рівень( 3 б.)
16. Порівняйте голонасінні рослини та покритонасінні( вкажіть спільні та відмінні риси, наведіть приклади). Їх значення для людини.
2 варіант
1 рівень( виберіть одну правильну відповідь, по 1 балу)
1. Виберіть з запропонованих рослин ті, які розмножуються за допомогою насіння, яке розвивається в шишці:
А) троянда б) щитник чоловічий в) яблуня в) сосна
2. Особина нестатевого покоління – це :
А) гаметофіт б) спорофіт г) спорангій
3. Насінням розмножуються: А) папороті б) мохи в ) голонасінні г) плауноподібні
2 рівень( 3 бали)
4. Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать
1) ромашка 2) щитник чоловічий 3) сфагнум 4) ялина 5) диня
А) мохоподібні Б) покритонасінні В) голонасінні Г) папоротеподібні
3 рівень
5. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: сфагнум, зозулин льон, калина, хвощ.( 1 бал)
6. Опишіть рослинні угрупування степу та болота, порівняйте їх ( спільні та відмінні риси).Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого селища. ( 2 бали)
4 рівень ( 3 б.)
7. Порівняйте класи Однодольних та Дводольних рослин.( вкажіть спільні та відмінні риси, наведіть приклади). Їх значення для людини.