Контрольна робота з біології для 6 класу Рослини за ІІ семестр. Включає в себе: тестові завдання, завдання на встановлення відповідності, завдання "Закінчи речення", завдання з малюнком ( Вказати на малюнку основні частини квітки), запитання на розгорнуту відповідь.
Контрольна робота№2
Варіант ІІ 6 клас__________________
Тестові завдання з однією правильною відповіддю
1.Яка життєва форма у картоплі?
а) трава;
б) кущ;
в) напівкущ;
г) дерево.
2.Який тип суцвіття характерний для соняшника?
А) китиця;
б) кошик;
в) головка;
г) колос.
3.Який тип плода властивий персику?
А) ягода;
б) яблуко;
в) кістянка;
г) сім'янка.
4. На пластинках і трубочках, розташованих під шапинкою гриба, утворюються (-ється):
а) спори;
б) ризоїди;
в) насіння;
г) гіфи.
5. Причиною почорніння плодів помідорів є паразитичний:
а) гриб;
б) лишайник;
в) рослина;
г)тварина.
6. Встановіть відповідності між рослинами та типами їхніх плодів:
1) рис; |
а) біб; |
2) горох; |
б) кістянка; |
3) персик; |
в) зернівка; |
4)малина; |
г) коробочка; |
5) мак; |
д)ягода. |
7.Встановіть відповідність:
А)Соковиті плоди
|
1) Кістянка |
2) Крилатка |
|
3) Ягода |
|
Б) Сухі плоди
|
4) Горіх |
5) Коробочка |
|
6) зернівка |
Доповніть незакінчене речення
8. Мак і дурман утворюють плоди одного типу, які називають .................. .
9.Живі організми, які утворюють плісняву (цвіль), належать до царства………
10. За кількістю насіння плоди поділяють на................................. і ......................
11. Вкажіть на малюнку основні частини квітки :
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
12. Дайте відповідь на запитання:
Чому людина повинна дбати про збереження та охорону природи?