Дана контрольна робота складається з трьох рівнів. На першому учням необхідно виконати тестові завдання з вибором однією правильної відповіді. На другому вказати відповідність. На третьому виконати одне творче завдання на вибір.
Рівень I (тестові завдання з однією правильною відповіддю).
б) віруси; в) рослини.
а) дихання; б) ріст; в) живлення; г) подразнення.
а) горобець; б) соняшник; в) ряска; г) печериця; д) малина; е) калина; є) вуж.
Рівень II
А) Установіть відповідність між ознаками живого та їх властивостями.
1. |
Здатність організму реагувати на подразник |
А. |
ріст |
2. |
Збільшення розмірів та маси істоти |
Б. |
дихання |
3. |
Процес вбирання кисню з повітря та води |
В. |
подразливість |
4. |
Відтворення собі подібних |
Г. |
розмноження |
|
|
Д. |
живлення |
Б) Установіть відповідність між назвами наук і об’єктом їхнього вивчення:
1. |
Вивчає зв’язки між організмами і навколишнім середовищем |
А. |
ботаніка |
2. |
Вивчає гриби |
Б. |
зоологія |
3. |
Вивчає рослини; |
В. |
мікологія |
4. |
Вивчає різноманітність усіх організмів |
Г. |
екологія |
5. |
Вивчає твари |
Г. |
екологія |
6. |
Вивчає тварин Вивчає клітини |
Д. |
систематика |
Рівень III (правильне розв'язання одного завдання на вибір учня оцінюється в 3 бали) Завдання творчого характеру (одне завдання на вибір)