Контрольна робота з біології за І семестр 10 класу • сімейна форма навчання

Про матеріал
Матеріал включає підбір різнорівневих завдань, які дозволять перевіряти й оцінити рівень засвоєння матеріалу з біології 10 класу за І семестр навчального року в здобувачів освіти, що навчаються за сімейною формою.
Перегляд файлу

Контрольна робота з біології за І семестр 10 класу

• сімейна форма навчання

Блок запитань з критеріями оцінювання за правильну відповідь.                                                                                                                               Варіант – 1 

I рівень (3 бали)

У завдання 1 – 6  із чотирьох варіантів виберіть ОДИН правильний.

Правильно виконане завдання оцінюється в 0,5 б.

1. Вкажіть об'єкт, який можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи: а) калина вузьколиста; 

б) мухомор червоний ;  

в) інфузорія-туфелька;   

г) жук-плавунець. 

 

2. Спільна ознака збудників СНІДу та грипу:

а)  наявний нуклеоїд;

б)  РНК-вмісні;

в)  ДНК-вмісні;

г) проникають повітряно-крапельним шляхом.

 

3. Особливістю прокаріотичної клітини є відсутність багатьох органел, які притаманні еукаріотичній клітині. Які ж органели притаманні як прокаріотичним, так і еукаріотичним клітинам? а) комплекс Гольджі;  

б) лізосоми;  

в) ядро;  

г) рибосоми.

 

4. Оберіть хвороби, що мають бактеріальне походження:

а)  холера, туберкульоз; 

б) поліомієліт, туберкульоз;

в) ангіна, вітряна віспа;

г) ангіна, СНІД.

  

5. Нітрогеновмісна основа, що не входить до ДНК: а) аденін;   

б) тимін;   

в) цитозин;   

г) урацил.

 

6. У структурному гені закодована інформація про: а) хітин;  

б) гемоглобін;   

в) глікоген;   

г) крохмаль.

 

 

 

IІ рівень (3 бали) 

І. Завдання відкритого типу (1 – 2), що передбачає коротку  обґрунтовану відповідь.

Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

1.     Вкажіть основні принципи, на яких ґрунтується класифікація вірусів?

 

2.     Які функції виконують ліпіди, що відкладаються про запас?

 

ІІ. 1. Установіть відповідність між представниками (А– Г)   та царствами Домену Еукаріоти (1 – 5), до яких вони належать. Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

А  ялина європейська

Б  арцела звичайна 

В  евглена червона

Г  ведмідь бурий

1   Амебозої

2   Задньоджгутикові

3   Архепластиди

4   Ескавати

5   САР

 

 

 

                                           ІIІ рівень (3 бали)

І. Завдання відкритої форми (1 – 2) з розгорнутою відповіддю. Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

1.     Чому противірусні ліки створюють на основі інтерферонів, а не імуноглобулінів?

 

2.     Яке значення для живих організмів має гліколіз?

 

ІІ. 1. Установіть відповідність між назвами частин зображеного організму (А– Г)  і цифрами (1 – 5), що їх позначають на малюнку. Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

 

 

А  капсид;

Б  генетичний матеріал;

В  фібрили;

Г  скоротливий чохол;

 

image 

 

                                               ІV рівень (3 бали)

Виконайте  завдань відкритої форми (1 – 2)  з розгорнутою відповіддю.

1.     Які наслідки для організму може мати білкове голодування? Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

2.     Чим відрізняється утворення вуглеводів у клітинах автотрофів і гетеротрофів?

Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 2 б.

 

 

pdf
Додано
2 лютого
Переглядів
181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку