Контрольна робота з біології за І семестр 7 класу • сімейна форма навчання

Про матеріал
Матеріал включає підбір різнорівневих завдань, які дозволять перевіряти й оцінити рівень засвоєння матеріалу з біології 7 класу за І семестр в здобувачів освіти, що навчаються за сімейною формою.
Перегляд файлу

Контрольна робота з біології за І семестр 7 класу

• сімейна форма навчання

Блок запитань з критеріями оцінювання за правильну відповідь.                                                                                                                                          Варіант – 1 

I рівень (3 бали)

У завдання 1 – 6  із чотирьох варіантів виберіть ОДИН правильний.

Правильно виконане завдання оцінюється в 0,5 б.

1. Вкажіть представника, що мешкає у ґрунтовому середовищі: 

а) трубочник звичайний;       

б) жук колорадський;        

в) ейзенія пахуча;      

г) креветка піщана.                                                                                   

2. Вкажіть, правильно сформульоване твердження:

а)  Коралові поліпи мають зовнішній скелет.    

б)  Актинії – це медузи, що поширені у Чорному морі.  

в)  Біля  підошви у гідри заходиться найдовші щупальця.     

г)  Медузи ведуть сидячий спосіб життя.

 

3. Вкажіть, послідовність фаз розвитку комах:

а) личинка яйце лялечка доросла комаха;

б) лялечка яйце личинка доросла комаха;

в) яйце лялечка личинка →  доросла комаха;

г) яйце личинка лялечка доросла комаха.

4. Вкажіть, непарні плавців у риб:                                                                            

 

 

image 

а) 1-2-3;   

б) 1-2-4;    

в) 2-3-4;    

г) 2-4-5.

 

 

 

5. Вкажіть, представник хвостатих амфібій:

а) вуж звичайний;                 

б) квакша звичайна;   

в) ящірка прудка;             

г) саламандра плямиста

 

6. Вкажіть пера, що вкривають тіло птаха зовні: а) пухові;         

б) лускоподібні;       

в) контурні;     

г) щетинкові.

 

 

IІ рівень (3 бали)

Виконайте завдання відкритого типу, що передбачає коротку  обґрунтовану відповідь.

Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

1.     Яка будова жалких клітин?  Яка їхня функція?  Назвіть організми, у будові яких є такі клітини.

2.     Назвіть основні класи членистоногих, вкажіть їх спільні ознаки.

3.     На конкретних прикладах вкажіть позитивну роль земноводних.

 

 

                                           ІIІ рівень (3 бали) 

 

І. Виконайте завдання відкритої форми (1 – 2) з розгорнутою відповіддю. Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

1.     Укуси яких павуків й комах небезпечні для людини? Яких правил слід дотримуватися, щоб уникнути укусів членистоногих?

2.     Які пристосування до водоплавного способу життя мають гусеподібні? Яке значення гусеподібних у житті людини?

 

 

ІІ. 1. Установіть відповідність між паразитам (А– Г) и та їхніми проміжними хазяїнами (1 – 5). Запишіть назви паразитів (А– Г). Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 –1 б.

А

Б

В

Г

image 

         image  

image 

image 

 

 

1

2

3

4

5

image 

image 

 

 

 

image 

 

 

 

 

 

image 

 

image 

 

 

 

 

 

                                               ІV рівень (3 бали)

Виконайте  завдань відкритої форми (1 – 3)  з розгорнутою відповіддю. Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

1.     Яке біологічне значення личинкових стадій у беззубки, печінкового сисуна та метелика?

2.     Опишіть ускладнення будови плазунів як справжніх наземних тварин порівняно з земноводними. 

3.     Які гельмінти можуть паразитувати в кишечнику людини? Як можна запобігти зараженню паразитичними червами.

 

 

 

pdf
Додано
1 лютого
Переглядів
257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку