Контрольна робота з біології за І семестр 7 класу
• сімейна форма навчання
Блок запитань з критеріями оцінювання за правильну відповідь. Варіант – 1 |
|||
I рівень (3 бали) У завдання 1 – 6 із чотирьох варіантів виберіть ОДИН правильний. Правильно виконане завдання оцінюється в 0,5 б. |
|||
1. Вкажіть представника, що мешкає у ґрунтовому середовищі: а) трубочник звичайний; б) жук колорадський; в) ейзенія пахуча; г) креветка піщана. |
|||
2. Вкажіть, правильно сформульоване твердження: а) Коралові поліпи мають зовнішній скелет. б) Актинії – це медузи, що поширені у Чорному морі. в) Біля підошви у гідри заходиться найдовші щупальця. г) Медузи ведуть сидячий спосіб життя.
|
|||
3. Вкажіть, послідовність фаз розвитку комах: а) личинка → яйце → лялечка → доросла комаха; б) лялечка → яйце → личинка → доросла комаха; в) яйце → лялечка → личинка → доросла комаха; г) яйце → личинка → лялечка → доросла комаха. |
|||
4. Вкажіть, непарні плавців у риб:
|
|||
|
|
а) 1-2-3; б) 1-2-4; в) 2-3-4; г) 2-4-5.
|
|
5. Вкажіть, представник хвостатих амфібій: а) вуж звичайний; б) квакша звичайна; в) ящірка прудка; г) саламандра плямиста
|
|||
6. Вкажіть пера, що вкривають тіло птаха зовні: а) пухові; б) лускоподібні; в) контурні; г) щетинкові. |
|
|||||||||||||
IІ рівень (3 бали) Виконайте завдання відкритого типу, що передбачає коротку обґрунтовану відповідь. Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.
|
|||||||||||||
1. Яка будова жалких клітин? Яка їхня функція? Назвіть організми, у будові яких є такі клітини. 2. Назвіть основні класи членистоногих, вкажіть їх спільні ознаки. 3. На конкретних прикладах вкажіть позитивну роль земноводних.
|
|||||||||||||
ІIІ рівень (3 бали) |
|||||||||||||
І. Виконайте завдання відкритої форми (1 – 2) з розгорнутою відповіддю. Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б. 1. Укуси яких павуків й комах небезпечні для людини? Яких правил слід дотримуватися, щоб уникнути укусів членистоногих? 2. Які пристосування до водоплавного способу життя мають гусеподібні? Яке значення гусеподібних у житті людини?
|
|||||||||||||
ІІ. 1. Установіть відповідність між паразитам (А– Г) и та їхніми проміжними хазяїнами (1 – 5). Запишіть назви паразитів (А– Г). Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 –1 б.
|
|||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
ІV рівень (3 бали) Виконайте завдань відкритої форми (1 – 3) з розгорнутою відповіддю. Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.
|
|||||||||||||
1. Яке біологічне значення личинкових стадій у беззубки, печінкового сисуна та метелика? 2. Опишіть ускладнення будови плазунів як справжніх наземних тварин порівняно з земноводними. 3. Які гельмінти можуть паразитувати в кишечнику людини? Як можна запобігти зараженню паразитичними червами.
|