Контрольна робота з біології
за курс 8 класу для учнів-екстернів
І рівень (0,5 б)
А) рослини; Б) тварини;
В) всі живі організми; Г)неживу природу
2 Тварина, якій притаманна радіальна симетрія
А)страус Б) жаба
В) актинія Г)дельфін
3 Судини, якими кров рухається до серця
А)капіляри Б)артерії В)вени Г) аорта
4 Вкажіть молюска, якому притаманний реактивний рух
А) виноградний слимак Б)беззубка
В) кальмар Г) ставковик
5 Вкажіть хребетних тварин, у видільній системі яких немає сечового
міхура
А) амфібії Б) птахи В)рептилії Г) ссавці
6 Укажіть тварин, які належать до холоднокровних
А)акули Б) ссавці В) птахи Г) дельфіни
ІІ Рівень (1 бал)
7 Які відмінні ознаки птахів від плазунів?
А) пір’яний покрив Б) теплокровність В)крила
Г) розмноження яйцями Д) дзьоб
8 Укажіть тварин, які належать до хижих
А) кіт Б) їижак В) ведмідь Г) лев Д)кажан Е) олень
9 Назвати комах, які розвиваються з повним перетворенням
А) коник зелений Б) жук – плавунець В) медоносна бджола
ІІІ рівень (1,5 6)
10. Знайдіть відповідність між видами тварин та групами, до яких вони відносяться:
1) Дика свиня |
А) Кишковопорожнинні |
2) Печінковий сисун |
Б) Членистоногі |
3) Медуза Аурелія |
В) Молюски |
4) Річковий рак |
Г) Плоскі Черви |
5) Голий слизун |
|
11. Установіть відповідність між формою поведінки та її проявом:
1) індивідуальна А) робочі мурахи несуть до мурашника їжу;
2) соціальна Б) токування глухарів;
3) репродуктивна В) сліди від кігтів ведмедя на дереві
4) територіальна Г) полювання сови на мишу
IV рівень (по 1,5 б)
12. Порівняйте риси подібності і відмінності між хрящовими і кістковими рибами.
13. Які ознаки дають змогу об’єднати в одну групу річкового рака, дафнію, краба?