Контрольна робота з хімії, 11 клас. Тема:"Оксигено- та Нітрогеновмісні органічні сполуки".

Про матеріал
Контрольна робота може бути використана на уроках хімії при вивченні Оксигено- та Нітрогеновмісних органічних сполук. Контрольна робота складається з чотирьох рівнів (кожен рівень - три бали).
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Оксигено- та Нітрогеновмісні сполуки» В-І

І рівень. Завдання з вибором однієї правильної відповіді. (по 0,5 б)

1.        Укажіть якісний реактив на глюкозу:

             а) розчин Ферум (ІІІ) хлориду;           в) бромна вода;

             б) розчин Калій перманганату;                  г) Купрум (ІІ) гідроксид.

2.        Речовина С12Н22О11 належить до:

             а) моносахаридів;                    в) полісахаридів;

             б) дисахаридів;                        карбонових кислот.

3.        Укажіть речовини, які утворюються з крохмалю та сприяють утворенню смачної скоринки під час смаження картоплі.

                а) декстрини;               в) ферменти;

                б) дисахариди;              г) моносахариди.

4.        Виберіть формулу речовини, яка належить до амінів:

             а) СН3-NH2                     в) CH3-CH(NH2) – COOH

             б) NH3                            г) (C6H10O5)n

5.        Мономерами білків є речовини такого класу сполук:

             а) CH3-CH2(NH2) – COOH;                в) СН3- СН2 -NH2;

             б) CH3- COOH;                                 г) C6H12O6

6.        Під час смаження курячого яйця, з білком відбувається процес …

             а) денатурації;               в) деструкції;

             б) ренатурації;               г) полімеризації.

ІІ рівень. Завдання на встановлення відповідності (по 1 бал)

7.        Встановіть відповідність між назвою речовини та її структурною формулою:

а) CH3- CH2 -CH(NH2) – CH3;                   1) 2-амінобутанова кислота;

б) CH3- CH2 -CH(NH2) – COOH;               2) глюкоза;

в) CH3- CH2 -CОО– CH3;                          3) бутан-2-амін;

г) CH2ОН- (CHОН)4 –CОН;                      4)        метилпропаноат (метиловий естер пропанової кислоти.

8.        Встановити відповідність між речовиною та її функцією в організмі чи


застосуванням в промисловості. а) C6H5- (NH2);

б) CH3-CH(NH2) – COOH;

в) …-NH-CH2- CH2 –NH-CО– CH2 -…;

г) C6H12О6;

 

 

 

 

 

 

1)  є мономером білків;

2)  застосовується переважно для виробництва барвників;

3)  є джерелом енергії в організмі людини; один із продуктів процесу фотосинтезу;

4)  виконує будівельну (структурну) функцію в організмі.


9.         Здійсніть ланцюжок перетворень. Всі речовини назвати (1 бал).

С(Карбон)→А →(фотосинтез) Б →Крохмаль.

ІІІ Рівень.

10.     Дописати рівняння реакцій, та назвіть всі речовини (1,5 бали).

а) Крохмаль + вода →(Н+) …

б) n C6H12O6 →H2O +…

в) CH3-CH2 - NH2 + HCl →…

11.     Поясніть, що таке біполярний йон на прикладі АМК. (1,5 бали) IV Рівень. (3 бали)

12.     У процесі фотосинтезу одна рослина поглинає 280 г СО2 за день. Скільки

(теоретично) утворюється в листках глюкози і виділяється кисню за 2 дні? (3 бали).

           

Контрольна робота з теми «Оксигено- та Нітрогеновмісні сполуки» В-ІІ

І рівень. Завдання з вибором однієї правильної відповіді. (по 0,5 б)

1.        Укажіть якісний реактив на крохмаль.

             а) розчин Ферум (ІІІ) хлориду;           в) бромна вода;

            б) розчин йоду;                                 г) Купрум (ІІ) гідроксид.

2.        Речовина (С6Н10О5) належить до:

             а) моносахаридів;                    в) полісахаридів;

             б) дисахаридів;                        г) карбонових кислот.

3.        Укажіть речовини, які утворюються з крохмалю та сприяють утворенню смачної скоринки під час випікання хліба.

                а) декстрини;               в) ферменти;

                б) дисахариди;              г) моносахариди.

4.        Виберіть формулу речовини, яка належить до амінів:

             а) СН3- СН2 - NH2 ;                  в) CH3-CH(NH2) – COOH;

             б) (C6H10O5)n;                          г) NH3

5.        α-АМК є мономерами таких полімерів (виберіть приклад речовини):

             а) CH3-CH(NH2) – COOH;                                    в) (СН2- СН2 )n;

             б) …-NH-CH2- CH2 –NH-CО– CH2 -…;                 г) (C6H10O5)n

6.        Під час смаження омлету, з білком курячого яйця відбувається процес …

             а) полімеризації;             в) деструкції;

             б) ренатурації;               г) денатурації.

ІІ рівень. Завдання на встановлення відповідності (по 1 балу)

7.        Встановіть відповідність між назвою речовини та її структурною формулою:

а) CH3- CH2 - CH2-CH(NH2) – CH3;                    1) 2-амінопентанова кислота;

б) CH3- CH2 - CH2-CH(NH2) – COOH;                 2) глюкоза;

в) CH3- CH2- CH2 -CОО– CH3;                           3) пентан-2-амін;

г) CH2ОН- (CHОН)4 –CОН; 4) метилбутаноат (метиловий естер бутанової кислоти.

8.        Встановити відповідність між речовиною та її функцією в організмі чи


застосуванням в промисловості. а) C6H12О6;

б) CH2(NH2) – COOH;

в) …-NH-CH2- CH2 –NH-CО– CH2 -…;

г) C6H5- (NH2);

 

 

 

 

 

 

1)  є мономером білків;

2)  застосовується переважно для виробництва барвників;

3)  є джерелом енергії в організмі людини; один із продуктів процесу фотосинтезу;

4)  виконує будівельну (структурну) функцію в організмі.


9.       Здійсніть ланцюжок перетворень. Всі речовини назвати (1 бал).

СО→(фотосинтез) А →Крохмаль → Б

ІІІ Рівень.

10.   Дописати рівняння реакцій. Всі речовини назвати. (1,5 бали)

а) Сахароза + вода →(Н+) …

б) n C6H12O6 →nH2O +…

в) CH3-CH2 - CH2 - NH2 + HCl →…

11.   Поясніть, що таке біполярний йон на прикладі АМК. (1,5 бали)

IV Рівень. (3 бали)

12. У процесі фотосинтезу одна рослина поглинає 280 г СО2 за день. Скільки (теоретично) утворюється в листках глюкози і виділяється кисню за

5 днів? (3 бали).

 

pdf
Додано
7 квітня 2019
Переглядів
7918
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку