Контрольна робота з інформатики "Текстовий процесор" (за новою програмою, для учнів 5 класу)

Про матеріал

Контрольна робота для учнів 5 класу розроблена з урахуванням чинної програми з інформатики для учнів 5- 9 класів (що вивчають інформатику після 2-4 кл). Даної робота складається з 2 частин теоретичної та практичної.

Перегляд файлу

Контрольна робота для учнів 5 класу

 з теми «Текстовий процесор»

 

Мета:

навчальна: перевірити знання, уміння та навички роботи з текстовим документом; 

розвиваюча: розвивати інформатичну компетентність учнів;

виховна: прививати ціннісне ставлення до інформаційну культури учнів, дбайливе ставлення до шкільної комп'ютерної техніки. 

Тип уроку: перевірка знань, умінь та навичок.

Обладнання: Роздрукувані завдання контрольної роботи, програмне забезпечення Office Word 2010

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент (1-2 хв.).

Привітання,перевірка присутніх. Обговорення питань оформлення контрольної роботи та її здачі вчителю.

ІІ. Виконання контрольної роботи (35-40 хв.).

Дана контрольна робота буде складатися з двох частин:

Виконання текстових завдань (20-25хв.);

Виконання практичного завдання (15 хв.).

 

1 варіант

І частина.

1)Дайте відповіді на запитання:

1.Для чого призначено текстові процесори? Чим вони відрізняються від текстових редакторів?

2.З чого складається вікно програми Microsoft Office Word

3.Як виконуються операції копіювання та переміщення графічного зображення в текстовому документі?

4.Як змінити розміри стовпців чи рядків у таблиці?

2) Побудуйте асоціативний кущ поняття «ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР»

 

 

 

 

 

 

 

3) Впишіть пропущені слова

Слова для вставляння: не може бути, ставиться, не ставиться

  • У тексті _______________________ більше від одного пробілу поспіль.
  • Перед будь-яким розділовим знаком пробіл ________________________. Виключення: дужка, що відкривається; лапки, що відкриваються.
  • Якщо підряд йдуть два розділові знаки, між ними пробіл ____________________________

ІІ частина

Створити таблицю за зразком та заповнити даними

Пристрої ПК

Введення інформації

Виведення інформації

 

 

 

 

 

 

 

2 варіант

І частина.

1)Дайте відповіді на запитання:

  1. Які існують способи створення нового документа?
  2. Як виконати видалення, копіювання або переміщення фрагмента тексту?
  3. З якою метою вставляють графічні зображення в текстовий документ? Звідки їх можна одержати?
  4. Для чого в документі використовують таблиці? Із чого вони складаються?

2) Побудуйте асоціативний кущ поняття «ТЕКСТОВИЙ РЕДАКТОР»

 

 

 

 

 

 

 

3) Впишіть пропущені слова

Слова для вставляння: не може бути, ставиться, не ставиться,відокремлюється, не відокремлюється

  • _______________________ більше від трьох переносів поспіль.
  • Після будь-якого розділового знака _________________пробіл (виключення: дужка, що відкривається; лапки, що відкриваються).
  • Тире______________ пробілами з двох боків, дефіс - ________________

ІІ частина

Створити таблицю за зразком та заповнити даними

Соціальні мережі

Переваги

Недоліки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Підведення підсумків уроку (2-3 хв)

Які питання викликали труднощі?

Що найважчим було у виконанні практичного завдання

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петришенець Інна
    Дякую за розробку.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 лютого 2018
Переглядів
4769
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку