Контрольна робота з математики №1 "Натуральні числа. Дії першого ступеня з натуральними числами"

Про матеріал
Дана контрольна робота на перевірку знань по темі "Натуральні числа. Дії першого ступеня з натуральними числами" має два варіанти, завдання різного типу складності: тестові, відповідності, приклади та задачі
Перегляд файлу

Контрольна робота №1

Натуральні числа. Дії першого ступеня з натуральними числами

Варіант 1

Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді.

Оберіть цей варіант і запишіть його(За кожну відповідь 0,5 бала)

1. Яке число більше за число 567709?

А. 567609     Б. 557709     В. 566709     Г. 567809

2. Укажіть правильну нерівність:

А) 7 км < 843 м                                 Б) 2 км 86 м > 2 806 м
В) 3 км 92 м > 3 942 м                      Г) 4 км 780 м > 4078 м

3. Знайдіть число 5∙100000 + 4∙10000 + 2∙100 + 8, записане у вигляді суми розрядних доданків

А. 5 040 208     Б. 540 208     В. 504 208     Г. 540 028

4. Чому дорівнює різниця чисел 750 304 і 3 000

А. 747 304      Б. 750 004      В. 450 304      Г. 720 304  

 

 5.  (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д)

1. Чотири мільйони чотириста чотири тисячі чотири

А. 4 044 044

2. Чотири мільйони сорок чотири тисячі сорок чотири

Б. 4 444 404

3. Чотири мільйони чотириста сорок чотири тисячі чотириста чотири

В. 4 404 444

4. Чотири мільйони чотири тисячі чотириста чотири

Г. 4 004 404

 

Д. 4 404 004

 

Завдання 6 – 8 розв’язати і записати відповідь

6. (2 бали) Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислення:

1) (485 + 284) - 285;

2) 974 - (250 + 374)

7. (2 бали) Обчисліть

56 723 243 + 371 127 - 9 493 625

8. (2 бали) Іванко, Петрик і Олесь пішли рибалити. Разом вони спіймали 96 рибинок.  Петрик спіймав 43 рибки, що на 15 більше, ніж Олесь. Скільки рибинок спіймав Іванко?

9. (2 бали)  Розстав дужки так, щоб значення виразу було найменшим.

650 - 35 - 20 + 35 + 15 - 15

Контрольна робота №1

Натуральні числа. Дії першого ступеня з натуральними числами

Варіант 2

Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді.

Оберіть цей варіант і запишіть його(За кожну відповідь 0,5 бала)

1. Яке число більше за число 839905?

А. 829905     Б. 838905     В. 849905     Г. 839805

2. Укажіть правильну нерівність:

А) 7 км < 843 м                                 Б) 2 км 86 м > 2 806 м
В) 3 км 92 м < 3 942 м                      Г) 4 км 780 м < 4078 м

3. Знайдіть число 3∙100000 + 8∙10000 + 6∙100 + 5, записане у вигляді суми розрядних доданків

А. 380 605     Б. 308 605     В. 3 080 605     Г. 380 065

4. Чому дорівнює різниця чисел    820 985 і 6 000

А. 820 385      Б. 814 985      В. 820 385      Г. 220 985

 

5.  (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими завданнями (1 – 4) та натуральними числами (А – Д)

1. П’ять мільйонів п’ятсот п’ятдесят тисяч п’ятсот

А. 5 050 505

2. П’ять мільйонів п’ятдесят тисяч п’ятсот п’ять

Б. 5 555 505

3. П’ять мільйонів п’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч п’ятдесят п’ять

В. 5 550 500

4. П’ять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч п’ятдесят п’ять

Г. 5 055 055

 

Д. 5 555 055

 

Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь

6. (2 бали) Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислення:

1) (253 + 964) - 564; 

2) 492 - (292 + 95)

7. (2 бали) Обчисліть

84 294 424 + 760 341 - 3 849 613

8. (2 бали) Іванко, Петрик і Олесь пішли в ліс по гриби. Разом вони назбирали 86 грибів, причому Іванко знайшов 38 грибів, що на 13 більше, ніж Петрик. Скільки грибів знайшов Олесь?

9. (2 бали)  Розстав дужки так, щоб значення виразу було найменшим.

400 - 85 - 20 + 70 + 30 - 15

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Косарєва Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
1625
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку